ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bytta til Ice i januar pga prisen. Har hatt perioder der det står ingen tjeneste- kan altså ikkje ringe heller. Det hjalp å slå over på 2g, men kun for å kunne vere tilgjengelig på telefon. Etter sim skiftet i juli har eg vore på ferie. Håplaust. I Norge har det vore svært tregt nett, slik ein ikkje gidd bruke det. Har også hatt perioder med ingen tjeneste så kan ikkje ringe, søke opp kart eller finne overnatting. I Sverige hadde eg ingen nett i det heile. Ringte kundeservice som såg at det var tekniske problem og skulle opprette sak og gi tilbakemelding om problemløysinga. Har ikkje høyrd noko meir. Ringte på att når eg kom til Norge, fekk beskjed om å sette sim i en anna mobil då det kunne vere mobilen som var problemet.. Bra pris, men eg har bestilt anna abonnement. Kan ikkje leve med så dårlig mobiltjeneste i 2016.
Prisen når en bruker kun telefonen til å ringe og sende meldinger- er det eneste som er noenlunde.
Jeg har vært kunde hos Ice i ca 1 år og har vært strålende fornøyd. MEN, så krevde Ice at kundene måtte bytte SIM-kort, etter dette har jeg ikke fått sendt MMS og Ice klarer ikke å hjelpe. Ice mente at jeg måtte skru av wifi hver gang jeg skulle sende MMS, deretter vente noen minutter for så å sende MMS. Noen andre som har hørt et så tåpelig svar?? Jeg har nå meldt overgang til annet selskap, dette blir for dumt for meg!
Sitter i Usa med 2 ubrukelige telefoner den ene som skulle være kontakt med omverden om noe skulle skje, og den andre som min sønn skulle bruke på pokemon og trenger vel ikke å fortelle om hvor mye tyn jeg har fått for det. Det er ikke slik lenger at det finnes telefonkiosker på hvert hjørne. Dette er ikke trygt. Det eneste som er bra er prisen, men er noe for godt til å være sant......
Dekningskartet sier "meget god dekning" men har ingen dekning. Mobilnett virker ikke i utlandet. 4G har eg aldri sett noe til. Kundeservice er umulig å få kontakt med. Ambefales IKKE.
Har mobilt bredbånd fra ice og det er mildt sagt en prøvelse både for tålmodigheten og blodtrykket. Det er forferdelig ustabilt og detter til stadighet ut, noe som er fryktelig irriterende. Virker bare en liten stund av gangen før det detter ut igjen og hastigheten er tragisk dårlig. Skal liksom være meget god dekning der jeg bor, det har jeg ingen tro på! Hvis dekningen her er "meget god" syns jeg synd på de som bare har "god" dekning!
At ikke automatisk oppsett på mms og data i 2016 er en tragedie. Selv i Sverige funket ikke data. Min samboers Ice abn virket ikke i det hele tatt. Dette er 5 dager siden! Jeg bytter telefon ofte, noen ganger noe for å teste nye merker (Android) Som ikke selges i Norge. Når jeg ringer eller mailer kundeservice om tekniske oppsett så spør de om hvilken telefon. Når jeg forteller det, så skjønner de ingenting... 'Aldri hørt om det merket, sikkert derfor det ikke virker'... De er helt på jordet. Helt feil jorde til og med! Styr unna! Jeg bytter nå!
Vært over en uke i Tyrkia uten å kunne bruke telefonen. Det er håpløst dårlig service. Blir å bytte abonnement når vi kommer hjem.
Kjøpte mobilt bredbånd m 100gb i måneden. Regnet med dette fungerte da den skulle brukes i et område med "meget god dekning" iht dekningskartet. Jeg får ikke lastet inn en eneste nettside og har i det uendelige forsøkt å flytte ruteren til et bedre sted mtp signaler - uten hell. ICE krever så et bruddgebyr når jeg ønsker å si opp avtalen. Helt utrolig!! Ikke stol på dekningskartet, det stemmer overhodet ikke! Dette blir tatt videre. Styr unna selskapet for enhver pris!!
Har ringt kundeservice 7-8 ganger angående ett problem med mobildata ingen klarer å hjelpe. Hadde ikke dekning midt i frognerparken, og jeg mister dekning hver gang jeg skrur på mobildata og må vente lenge før det funker.
Jeg er veldig fornøyd med ice. Nok med data til mitt bruk. Har også fått rask kontakt med kundeservice når jeg har ringt.
Elendig dekning bredbånd. Kan ikke bruke nettet til noe som helst. Ventetiden på kundeservice er lang og de som svarer vet ikke hva de driver med. Når vi ønsker å kanselere abonnementet så krever de at vi betaler ut bindingstiden. Man er bondefanget. Styr unna Ice net!
Det er bare for mange ting som ikke funker. SIM-bytte i i juni funket ikke som det skulle. Nå skal jeg jeg bestille mer data. Funker ikke. Prøv å kom i kontakt med kundeservice. Guess what. Ikke mulig å komme gjennom på telefonene. Så nå blir det bytte til noe annet...
Tegnet nylig et mobilt bredbåndabonnement. Ifølge Ice. Nets eget dekningskart skulle det være "meget god dekning" på min adresse. I virkeligheten er dekningen fullstendig fraværende. Det samme er også kundeservicen. Helt umulig å komme igjennom på telefonen. (Men de tar likevel godt betalt for at du sitter å venter i kø forgjeves!) Det hele virker useriøst og spekulativt. Styr unna!
Min gamle mor takket ja til en telefonselger fra Ice og bestilte bytte fra Djuice. Men hun poengterte at det var under forutsetning av at abonnementet først skulle tre i kraft etter at hun kom hjem fra ferie i Thailand. Under turen i Thailand fikk hun sms fra Ice om at hun nå måte bytte SIM-kort. Dette hadde hun selvsagt ikke siden det sannsynligvis lå i postkassen hjemme. Deretter sluttet telefonen å virke. Jeg prøvde å ringe dem til 7 kroner per minutt (dyrt å ringe fra Thailand). Stod i telefonkø i 45 minutter før jeg ga opp, 300 kroner fattigere. Sendte melding på Facebook der jeg ba om hjelp. Fikk da svar etter 2 dager, men da hadde vi allerede fått noen hjemme til å ordne opp med Djuice slik at hun fikk tilbake abonnementet der. På toppen av det hele ble gamla innlagt på sykehus i Hua Hin og lå der uten telefon som virket, så Ice står ikke høyt i kurs. Har selv vært abonnent hos flere mobilselskaper men makan til dårlig service har jeg aldri opplevd. Anbefaler alle om å tenke seg om båre 2 og 3 ganger før man eventuelt skaffer seg abonnement her. Jeg fraråder det iallefall på det aller sterkeste!!!
Var mye bedre før. Da var kundeservice bra og hjelpsomme. Umulig å bruke i utlandet etter simkort klusset. Til tross. Vi trenger Ice.net. Ønsker dere lykke til. Og ikke glem kundene. Vis mer kundeservise. Det er tross alt dem dere lever av.