ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte mobilt bredbånd m 100gb i måneden. Regnet med dette fungerte da den skulle brukes i et område med "meget god dekning" iht dekningskartet. Jeg får ikke lastet inn en eneste nettside og har i det uendelige forsøkt å flytte ruteren til et bedre sted mtp signaler - uten hell. ICE krever så et bruddgebyr når jeg ønsker å si opp avtalen. Helt utrolig!! Ikke stol på dekningskartet, det stemmer overhodet ikke! Dette blir tatt videre. Styr unna selskapet for enhver pris!!
Har ringt kundeservice 7-8 ganger angående ett problem med mobildata ingen klarer å hjelpe. Hadde ikke dekning midt i frognerparken, og jeg mister dekning hver gang jeg skrur på mobildata og må vente lenge før det funker.
Jeg er veldig fornøyd med ice. Nok med data til mitt bruk. Har også fått rask kontakt med kundeservice når jeg har ringt.
Elendig dekning bredbånd. Kan ikke bruke nettet til noe som helst. Ventetiden på kundeservice er lang og de som svarer vet ikke hva de driver med. Når vi ønsker å kanselere abonnementet så krever de at vi betaler ut bindingstiden. Man er bondefanget. Styr unna Ice net!
Det er bare for mange ting som ikke funker. SIM-bytte i i juni funket ikke som det skulle. Nå skal jeg jeg bestille mer data. Funker ikke. Prøv å kom i kontakt med kundeservice. Guess what. Ikke mulig å komme gjennom på telefonene. Så nå blir det bytte til noe annet...
Tegnet nylig et mobilt bredbåndabonnement. Ifølge Ice. Nets eget dekningskart skulle det være "meget god dekning" på min adresse. I virkeligheten er dekningen fullstendig fraværende. Det samme er også kundeservicen. Helt umulig å komme igjennom på telefonen. (Men de tar likevel godt betalt for at du sitter å venter i kø forgjeves!) Det hele virker useriøst og spekulativt. Styr unna!
Min gamle mor takket ja til en telefonselger fra Ice og bestilte bytte fra Djuice. Men hun poengterte at det var under forutsetning av at abonnementet først skulle tre i kraft etter at hun kom hjem fra ferie i Thailand. Under turen i Thailand fikk hun sms fra Ice om at hun nå måte bytte SIM-kort. Dette hadde hun selvsagt ikke siden det sannsynligvis lå i postkassen hjemme. Deretter sluttet telefonen å virke. Jeg prøvde å ringe dem til 7 kroner per minutt (dyrt å ringe fra Thailand). Stod i telefonkø i 45 minutter før jeg ga opp, 300 kroner fattigere. Sendte melding på Facebook der jeg ba om hjelp. Fikk da svar etter 2 dager, men da hadde vi allerede fått noen hjemme til å ordne opp med Djuice slik at hun fikk tilbake abonnementet der. På toppen av det hele ble gamla innlagt på sykehus i Hua Hin og lå der uten telefon som virket, så Ice står ikke høyt i kurs. Har selv vært abonnent hos flere mobilselskaper men makan til dårlig service har jeg aldri opplevd. Anbefaler alle om å tenke seg om båre 2 og 3 ganger før man eventuelt skaffer seg abonnement her. Jeg fraråder det iallefall på det aller sterkeste!!!
Var mye bedre før. Da var kundeservice bra og hjelpsomme. Umulig å bruke i utlandet etter simkort klusset. Til tross. Vi trenger Ice.net. Ønsker dere lykke til. Og ikke glem kundene. Vis mer kundeservise. Det er tross alt dem dere lever av.
Fikk hjelp etter noen minutter via melding på f-book ga en smiley og fikk to tilbake. Tenk ett smil kan forandre ens hverdag :)
Byttet 4 av familiens telefoner fra one call til ice. Net for 2 uker siden. Ungdommene i huset klager på dårlig dekning og liten fart på mobildata. 14 dager hos ice er mer enn nok! Bytter tilbake til one call.
Har vært 1,5 døgn uten telefonforbindelse Pga ice.net. I over ei uke prøvde jeg å stanse overgang til ice.net. Fikk mail om at det var OK, men to dager senere har de stanset mitt abonnement hos Telenor mens jeg var i utlandet. En ganske fortvilet situasjon å være uten telefon. Har oppfattet at det også har skjedd andre. Pris er ikke alt her i livet. Det hjelper ikke å være billigst når man samtidig er dårligst. Ei stjerne er egentlig for mye for dette selskapet
Har ringt kundeservice flere ganger, og ender opp med å sitte i kø på 1 5 timer eller lenger hver gang. Dette er ikke bra service, og du må betale for å ringe dem er også et minus.
Det som er bra, så ut som, er i prisen, men man får det man betaler for!! Hastigheten er så treg at det er bortkastet tid å bruke utenom wifi. Det gjelder OM man får kontakt med nettet i det hele tatt og kommer man inn så mister man raskt forbindelse igjen. Må også legge inn data for internett og MMS manuelt! MMS funker ikke heller, så det er enda en ting man betaler for som ikke virker. Det står de har kundeservice, men de svarer hverken på telefon eller mail. Jeg hadde Talkmore og var kjempefornøyd, alt funket, men lot meg lure av prisene til Ice.net. Blir raskt byttet til annen operatør nå!
Abb. er jo rimelig men holder ikke det som tilbys, spesielt nå juli 2016 etter simkortbytte. Mobilnettet kobler til og fra i et sett, mai så ustabilt at umulig å ringe/sms. Like umulig å få kontakt med kundesenter-5 siffer nr. som Ice,net tjener grovt på ved tydeligvis å ha underbemannet sitt senter. Når kontakt, dilettantisk og udugelige kundebehandlere. Ikke brukbare råd!! Går nå tilbake til Onecall etter 3 mnd. med Ice mobil. Er fornøyd med Ice bredbånd.
Har ingenting positivt å si. Ice.net må skjerpe seg.
Selv i Oslo så er det så dårlig dekning at man får samtalebrudd hele tiden! Utrolig frustrerende. Mobildata... Får tilnærmet aldri 4G kvalitet og noen ganger 3G. Kundesenteret er helt klart underbemannet i forhold til hvor mange klager de får, det er nesten umulig å få tak i dem. Dette må være det dyreste abonnementet i Norge dersom du tar pris i forhold til kvalitet med i beregningen. Anbefaler INGEN å benytte ICE før de blir VESENTLIG bedre på ALT.