Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 006 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 006 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 006 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 432
524
339
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Internett utlandet

Omtale av  Agata

Internett fungerte ikke i utlandet. Selv om jeg tok kontakt med kundeservice flere ganger , dem greide ikke å reparere problemet. Dem vil gi meg erstatning for at jeg måtte kjøpe ekstra SIM-kort i utlandet i Eu land :/

Svar fra ice
01.10.2024 10:13

Hei Agata Beklager at du opplevde problemer med dekning i EU/EØS. Det kan være mange årsakert til at vi ikke klarte å hjelpe deg. Håper det løste seg til det beste for deg. Mvh Geir ice.no

Overkjøring

Omtale av  Sverre

Ice kommer med "tilbud" om økt datamengder, og øker prisen. Jeg er ikke interessert i tilbudet, men de bare presser på.

Svar fra ice
01.10.2024 10:22

Hei Sverre Stadig fler har behov for mer data. Vi øker derfor datamengden på fler av våre abonnementer og justerer samtidig månedsprisen. Vi har konkurransedyktige priser som passer for de fleste behov. Mvh Geir ice.no

Lurt av selger

Omtale av  Mille

Under kjøpsprosessen ble jeg og selgeren enige om en nedbetalingsperiode på 24 måneder. I samtalen med selgeren fikk jeg tillit til at det han presenterte, var korrekt, og jeg godkjente avtalen via BankID uten å lese nøye gjennom dokumentene. Jeg hadde ingen grunn til å tro at det skulle være uoverensstemmelser mellom det som ble sagt og det som ble avtalt skriftlig. Etter kjøpet oppdaget jeg dessverre at nedbetalingsperioden ikke var 24 måneder, slik vi ble enige om, men 30 måneder. Dette medfører at jeg nå må betale mer enn forventet, noe som innebærer flere tusen kroner ekstra.

Svar fra ice
01.10.2024 10:04

Hei Mille Beklager dette. Det er alltid viktig å lese vilkår og avtaler før de signeres. Da har man mulighet til å rette feil og misforståelser. Mvh Geir ice.no

Tilbud bør tilbys faste kunder med de beste vilkårene først!

Omtale av  Ilfo

Gir/tilbyr et dårlig tilbud først for deretter ved kundepress(har vært kunde noen år), så kommer et bedre tilbud. Aldri gi faste kunder en slik behandling; men jeg er nå «fanget» frivillig i 12 mnd til.

Svar fra ice
27.09.2024 13:33

Hei, Ilfo! Vi ønsker at du skal være fornøyd med abonnementet ditt. Håper du tar kontakt med kundeservice igjen, sånn at vi kan ta en nærmere titt. Send oss gjerne en e-post til [email protected]. Ha en god helg! Mvh Julie ice.no

Føler meg lurt og manipulert

Omtale av  Krister R

Jeg føler meg lurt og manipulert, til å sette familiens abonnement på eget firma, fordi det skulle bli så mye bedre. Jeg var ikke klar over at angrefrist, eller andre konsumerrettigheter bortfaller når det føres på bedrift. Og når jeg tar kontakt, så er det "sorry, men kjøpt er kjøpt." Det blir 2 år med denne dritten, før jeg aldri noen gang kommer til å returnere.

Svar fra ice
27.09.2024 11:29

Hei, Krister! Det er veldig leit at du har hatt en uheldig opplevelse med kundeservice. Du er velkommen til å kontakte oss igjen hvis du vil at vi skal se på saken din en gang til. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svært for fornøyd!

Omtale av  Kari

Anbefaler og bytte til ice. Veldig bra alt sammen!

Svar fra ice
20.09.2024 18:53

Hei, Kari Takk for fin omtale. :-) Mvh Mia ice.no

Billig og superservice !

Omtale av  Marianne

God på pris, ulike datapakker som er i markedet i dag. På ett abo får man også ink netflix.

Svar fra ice
20.09.2024 18:54

Hei, Marianne Takk for en hyggelig omtale. :-) Mvh Mia ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Sonja

Dårlig dekning, "hakkete" samtaler i heimen, slik at me ofte gikk over til å samtale på messenger istaden.

Svar fra ice
17.09.2024 10:56

Hei Sonja Beklager opplevelsen du har. Det kan være mange årsaker til dette. Vi oppgraderer vårt nett hele tiden, og det kan være arbeid i ditt område. Anbefaler deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00 for hjelp og oppdatering. Ha en fin dag. Mvh Geir ice.no

Dokumentforfalskning.

Omtale av  Terje Ø

ICE sendte melding til min svigermor. En melding der de brukte mitt navn og telefonnummer, for å prøve og få henne over som kunde til seg. Hun er med i mitt familie abonnement i et annet mobilselskap der jeg er "sjef". Der ble hun da bedt om å bekrefte til ICE at hun ville bytte til dem. Hun ringte meg for å spørre ang melding jeg hadde sendt til henne. Jeg fortalte da at jeg har ikke sendt noe melding.

Svar fra ice
16.09.2024 12:55

Hei Terje Beklager at dette har skjedd. Vi får dessverre ikke sett på saken her. Ta gjerne kontakt på [email protected] for hjelp til å løse saken. Mvh Geir ice.no

Dårligst i alt.

Omtale av  Martin

Ice gjør absolutt alt de kan for å presse ut så mye penger som mulig fra sine kunder og kunden er tilsynelatende bare en forglemt belastning. Dekningen er sjokkerende dårlig, selv i Oslo. Min datter ble fakturert 500kr for 13 mb data, og når vi sier opp abonnementene må vi betale for hele oppsigelsesmåneden tross ingen bindingstid.

Svar fra ice
16.09.2024 18:09

Hei, Martin Det er veldig uheldig at dette har skjedd. Ut ifra det du skriver ser det ut som at din datter har vært utenfor EU eller har vært koblet opp til satelittnett. Siden vi ikke har innsyn i abonnementet ditt herfra, kan vi alikevel ikke svare helt sikkert på det. Du kan lese mer om utlandsprisene vi har her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Ved oppsigelse må man betale ut hele måneden, selv om man sier opp i førsten av måneden. Det beste er derfor å si opp i slutten på måneden, for å unngå dobbeltfakturering. Skulle du ha spørsmål eller ønsker du hjelp er det bare å kontakte oss på [email protected]. Ha en fin kveld! Mvh Julie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Misfornøyd med prisene

Omtale av  Margrete

Abonnementsprisen økte ca 1 mnd etter jeg ble kunde, og pris på tjenester fra/til utlandet stemmer dårlig med det jeg ble forespeilt

Svar fra ice
13.09.2024 09:09

Hei, Margrete Det stemmer, vi har forandret på priser og innhold basert på markedet og kundenes behov. Alle kunder har blitt varslet i god tid, slik at enhver kan ta et valg om å bli tildelt det nye produktet eller velge noe annet. Hva gjelder priser fra/til utland finner du mer informasjon her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/priser-til-eu-eos/ https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/bruk-i-eu/ Mvh Mia ice.no

Sjarlatan selskap

Omtale av  Audun

Sjarlatan selskap. Varsler at jeg skal settes over til et dyrere abonnement og kan ikke heller ikke bytte fra dette abonnementet fra en viss dato. Så ender opp med å bytte til en annen leverandør og når SIM-kortet fra ice blir brukt noen få dager i begynnelsen av mnd. skal de ha betalt for hele mnd. Bare finn noe annet det er et søppelselskap.

Svar fra ice
11.09.2024 16:56

Hei Audun, Vi beklager at du har hatt en negativ opplevelse i din kontakt med ice. Du kan ta kontakt med vår kundeservice så skal vi se på saken din en gang til, https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Håper vi hører fra deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Monica ice.no

forandring av abonnement

Omtale av  Lise S. N

forandret plutselig det abonnementet jeg hadde, til et dyrere abonnement...

Svar fra ice
10.09.2024 10:34

Hei, Lise Abonnementene våre er endret i takt med markedet og behovet til kundene våre. Samtidig som de har økt litt i pris har også datamengden blitt justert opp. Kostnad og innhold forblir meget konkurransedyktig til tross for endringene. Ta gjerne kontakt med kundeservice så vi kan sjekke om du har korrekt abonnement som passer for ditt bruk. Mvh Mia ice.no

jeg ble skikkelig lurt !!

Omtale av  Hans J

3dje september aksepterte jeg overgang fra telenor til ICE med virkning 1ste Oktober. 9de desember fant jeg ut at jeg hadde binding i Telenor som betød kr. 3000 i bruddgebyr fra dem. Når jeg kontakter ICE og vil annulere overgangen får jeg beskjed at der må jeg betale 3000 for at jeg har ombestemt meg. Årsak er at det er et bedriftsabonnement - da gjelder det ingen angrefrist. Er dette lovlig ???

Svar fra ice
10.09.2024 10:36

Hei, Hans Det er vanskelig å gi deg et svar her på en offentlig vegg, ta kontakt med kundeservice så vi kan ta en titt på dette. Mvh Mia ice.no

Topp service👍

Omtale av  Gro H. F

Topp service, gode tilbud og lav pris på mobilabonnement 👍

Svar fra ice
09.09.2024 13:21

Hei, Gro, Det er hyggelig å lese at du er fornøyd med ice og våre tjenester :) Mvh Monica ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna Ice bedriftsabonnement !

Omtale av  Glenn F

Fikk ett sluttkrav fra ice nå ifb med bytte av mobilleverandør nå. Bruddgebyr på kr. 3000 samt ett utkjøpsgebyr (3000 36mnd) på kr. 3000. Tips: Google Lyse Tele AS

Svar fra ice
09.09.2024 13:26

Hei, Glenn. Dette er leit å lese. Håper du tar kontakt med vår kundeservice så skal vi selvfølgelig se på det: https://www.ice.no/bedrift/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh Monica ice.no

Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR