ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
ble lovet et abonnement til en fast pris. får da en mld etter et halvt år om at prisen stiger betraktelig! ikke bra!
Hei, Klaus Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss! Jeg håper du tar kontakt med vår kundeservice, slik at vi kan hjelpe deg 😊 https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh Julie Bytt.no
Dårlig, eller ingen dekning på jobb (ferjesamband Fodnes-Mannheller). Har i 2 uker gått uten å kunne motta tlf. samtaler, som sillert har kostet meg tusenvis av kroner.
Hei, Tor Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂
Ordentlig dr*tt nett. Bra om du er 40-50+ år, men ikke om du driver med pc, streaming osv… Veldig bra om du bare skal titte litt på YR.no, men går sikkert uansett tom for data.
Hei. Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂
Gikk vekk fra Telenor pga de har blitt for dyre over til Ice, men alle samtalene jeg har hatt med Ice abonnement blir slått av, eller når jeg prøver å ringe noen, det går ikke gjennom. Snakket med en her om dagen, linjen ble brudd 5 ganger. Skal man ringe og det haster elle generelt eks politi, ambulanse etc så anbefales ikke ICE overhodet.
Hei Erik Dette høres ikke bra ut i det hele tatt! Send oss en e-post til [email protected] med nummerne dine og en kort forklaring på hva saken handler om, så skal vi undersøke dette for deg! Ønsker deg en fin kveld.
Jeg har avtalegiro og alt har alltid blitt betalt på forfall. LIKEVEL har jeg ved flere anledninger mottatt purringer på epost - dette liker jeg svært dårlig!!!
Hei, Kari! Man mottar ikke purringer så lenge alt er innbetalt til forfall, så dette virker rart 🤔 Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Er fornøyd, kan være vanskelig å logge inn på min side i appen
Hei, Edvardsen! Så hyggelig å høre at du er fornøyd! 😊 Dersom du har problemer med appen, er det fint om du kontakter vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Grei dekning og ok priser, ellers oversiktlig og ryddig faktura.
Hei, Per! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Modem for Mobilt bredband har aldri fungert de 3 årene vi hadde denne. Vi har klagd på dette gjentatte ganger på kundeservice, men ingen hjelp og få. Valgte tilslutt å avslutte abonnementet , da vi måtte betale for nytt modem. Noe vi syntes var urimelig da vi har betalt for en tjeneste som ikke har fungert i 3 år
Hei, Steffen! Synd å høre at du har hatt problemer med ditt mobile bredbånd hos oss. 😕 Kontakt vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Blir oppringt fra winback team. Tilbudet var bra med pris 1000gb, tlf, data og eSIM. Dagen etter tlf er aktiv skal jeg sette opp ruteren jeg har kjøpt inn pga de kunne ikke tilby den i pakken her. Finner ikke digital aktivering og kontakter ICE. Viser seg at dette er noe de ikke kan tilby selv om de ringer oss og sier så. Fikk mail og sms hvor data biten de sier de ikke kan levere skal være med. Uansett utfall er dere herved advart.
Hei Wegard! Så leit å høre at du fikk en dårlig opplevelse med oss og ble lovet ting du ikke fikk. Dette er virkelig ikke slik vi ønsker å gjøre mot våre kunder. Vi skal ta dette videre! Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ikke bruk ICE… mer uhøflig og dårlig kundeservice skal en leite lenge etter. Får ikke byttet pga 24mnd bindingstid
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve å være kunde hos oss. Hvis du fortsatt opplever problemer kan du sende oss en beskrivelse av ditt problem til [email protected] så vi kan undersøke saken . Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Jeg synes abonnementet funger greit for meg ikke alltid like god dekning.
Hei, Margaret Godt å høre at abonnementet fungerer som forventet! Vi skal ha generelt god dekning i byområder, og vi har også avtale med Telia der våre egne sendere ikke strekker til. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] og oppgi fullt navn, telefonnummer og adresse, så skal vi se nærmere på dette. Dekningskartet vårt er også tilgjengelig på hjemmesiden vår: https://www.ice.no/dekning/kart/ Jeg ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Jonas ice.no
God dekning og ypperlig kundeservice. En oversiktlig app med all nødvendig info tilgjengelig på en enkel måte, og alt dette til en rimelig pris.
Hei, Per Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Tusen takk for din tilbakemelding 😊 Mvh Julie ice.no
De har kjempegod kundeservice. De kontaktet meg med forespørsel om å å skru ned mitt mnd abonnement da de så at jeg brukte mindre GB enn jeg betalte for.
Hei, Kamilla! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 💛 Godt å høre at du er fornøyd! 😃 Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Vi har hatt Ice i over ett år nå og er veldig fornøyde.
Hei, Karen! Det er utrolig hyggelig å høre at dere er fornøyde! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Dårlig dekning! Folk ringer til meg, men jeg hører intet. Ringingen brutt etter noen sekunder forteller oppringer. Vedkommende sender sms - som kommer frem! Når jeg ringer tilbake tar det ca. 20 sekunder før ringingen starter - etter jeg har tastet inn nr. Min telefon er ok, testet hos Power hvor jeg kjøpte den. God dekning (ifølge ice dekningskart) for (anonymisert adresse) 3470 Slemmestad.
Hei, Johnny! Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen 😕 Kontakt vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller på chat på ice.no, slik at vi kan sjekke opp i dette for deg! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg har hatt det rimeligste abonnementet i mange år og har fått levert akkurat det jeg betaler for, uten å bli mast på for å kjøpe tjenester som koster mer. Ice har tidligere tilbudt gunstige årsavtaler. Dette gjør de ikke lenger, men kunder med eksisterende avtale har beholdt muligheten til å fornye denne.
Hei, Thomas! Så hyggelig å se at du er fornøyd, og glad for å ikke bli maset på andre abonnement! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no