ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning i indre bygder. (Agder, Telemark) & Vanskelig å benytte parkerings apper ved parkering i kjeller eller fjell ogs manglende dekning
Hei, Amette🙂. Så leit du opplever dårlig dekning med ditt ice abonnement. Sånn skal det ikke være. Det er vanskelig å hjelpe deg med å feilsøke her på denne siden. Kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no så vi kan hjelpe deg. Du kan også prøve en omstart på din telefon. Skrur du av og på telefonen kan det være at problemet løses av seg selv. Hvis ikke må du fortsette å feilsøke. Mvh Yvonne Ice.no
Dårlig dekking, kundeservice er kunnskap låse, vanskelig, lurer hundene, bestiller men en produkt får man en helt feil produkt, ikke samarbeids villig
Hei, Christi😔 Det er veldig leit å lese om erfaringen din. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her på en offentlig vegg, og råder deg til å ta kontakt nok en gang kundeservice. Jeg håper det løser seg for deg. Mvh Yvonne ice.no
Har lagt på fra189kr med tvillingkort til 277 uten varsel og nå skal dem legge på 30kr til med 5 gigabeit
Hei, Knut. Det var veldig leit å lese om erfaringen din. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her på en offentlig vegg, og råder deg til å ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 . Mvh Yvonne ice.no
Arrogant - vil øke abm pris med rundt 20 pst og påtvinge meg en kapasitet jeg ikke trenger - alternativt "slavekontrakt" , dvs 12 mnd bindingstid med et temmelig stort gebyr ved avbrudd.
Hei Inger G. 🙂Forbruket har endret seg og vi bruker mer og mer data. Ice har valgt å endre abonnement til mer data med et tillegg i prisen kr 30 i måneden. Har du binding på ditt abonnement, vil du beholde prisen du har til bindingen utløper. Har du spørsmål om ditt abonnement kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no så vi kan informere deg om ditt abonnement. Mvh Yvonne Ice.no
Valgte etter anbefaling og kampanje 40gb data, men brukte lite og har nå over 80gb rollover. Har gått til abonnement med 2 gb data, men mister alt over 2 gb rollover. Hva har jeg da betalt for i sommer?
Hei, Trygve Det forstår vi at du lurer på. Når man endrer til et mindre abonnement, mister man oppspart rollover utover det som er inkludert i abonnementet du endrer til. Siden du endret til 2 GB kan du ha 4 GB totalt, inkludert abonnement og rollover. Hvis du ønsker informasjon om hva du har betalt og hvor mye rollover du har, er du velkommen til å kontakte kundeservice 😊 Vår e-post er [email protected]. Vi er også tilgengelig på 21 00 00 00 og på chat på ice.no. Mvh Julie ice.no
Det er andre gang jeg valgte Ice, da de kom med et godt tilbud, men jeg angret fort like mye som sist. Dekning kan være god flere steder men plutselig blir den svært dårlig. Og når problemer oppstår har kundeservice vært svært lite god. Første gangen jeg hadde abonnementet kastet jeg bort flere måneder med feilsøking da Ice påstod det angivelig handlet om masten i området og lignende ting utenfor deres kontroll. Det ble hakking i telefonsamtaler og dårlig hastighet i lang tid da jeg trodde på dem. Så byttet jeg operatør og problemet ble løst på dagen. Nå er jeg tilbake i samme situasjon og de kommer med lignende påstander. De krever i tillegg en måneds betaling for 3 dagers bruk. Og kundeservice tar intet ansvar eller er behjelpelige rundt saken. Det er mange operatører som har bedre dekning og i tillegg er billigere. Bruk heller dem.
Hei, Åsa! Dette er veldig leit å høre. Nå har vi ikke innsikt i abonnementet ditt herfra, så vi får ikke svart deg vedrørende fakturaen du har fått. Håper derfor at du kontakter oss på e-post [email protected]. Det er leit at du måtte bytte operatør, men vi forstår at det er viktig å ha en mobiloperatør der dekningen er god. Håper at vi hører fra deg. Mvh Julie ice.no
Byttet over 3 nummer, med Ice familie fikk vi god oversikt. Og mulighet til overføring av ubrukt mobildata til barna. Bra pakke med 40gb til 299,- pr mnd. Grei dekning og hastighet der jeg har reist rundt i Norge denne sommeren. En betydlig forbedring siden sist jeg var kunde for ca 4 år siden. Alt i alt har jeg ingenting å klage på, funker som gull her!
Hei, Viba. Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Eg får mail at det blir 30kr dyrere i mnd, til 379kr og da skal eg få 35 gb fra 30 gb som eg hadde. Er inne på Ice sine sider og der har dei eit tilbud på 299kr for 40 gb. Tragisk å øke prisen på faste kunder som har hatt mobilabonnement i fleire år . Hadde vært greit å tilbudt faste kunder samme tilbud , ikkje øke prisen.
Hei, Svein Dette må vi få til for deg. Har du ikke binding for abonnementet ditt, skal det ikke være noe i veien for at du kan endre til kampanjeabonnementet vårt, Super 40 GB. Send oss informasjon med telefonnummeret ditt og fullt navn og fødselsdato til [email protected], så skal vi se hva vi kan tilby deg. :) Mvh. Anne ice.no
Ingen dekning i sverige, kan ikke ringe eller motta telefonsamtale på mange steder. Mobildata for lesing av norske aviser har samma problemet.
Hei, Ketil Dette høres ut som noe vi må se nærmere på. Send oss gjerne en e-post med litt mer informasjon om ditt kundeforhold hos oss til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Jeg vil også anbefale deg å sjekke vår utlandsguide her: https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ I denne guiden er det beskrevet hvordan du endrer modus for telefonen. For Sverige skal det ikke være nødvendig å gjøre for å få tilgang til nettverk. Ønsker du å teste endring av modus, skal du i såfall velge 'Hjemmenett'. Vi hører gjerne fra deg for mer direkte feilsøk. Mvh. Anne ice.no
Fikk mail I dag at Ice øker prisen med 20% fra 149kr til 179kr på et 1G abonnement! Flyttet asap til NiceMobil som koster 148 kr for 5 GB, no brainer. Utrolig synd at Ice ikke vil være et billig selskap lengere, da dem leverte bra på kvalitet :(
Hei, Arne. Så hyggelig du fant et abonnement som passer for deg😊. Ønsker deg en fin helg! Mvh Yvonne ice.no
1) De bryter GDPR æ, med å kreve unødvendig mye personlig informasjon for å svare på generelle ja/nei sp 2) Fungerer elendig i utlandet, t o m i Sverige 3) Kan ikke svare på sp uten at en må oppgi unødvendig mye personlig informasjon 4) Dårlig kundeservice 5) Tar over 1 uke å få tilsendt nytt simkort
Hei, Lillemy Så leit du har en dårlig opplevelse med oss. Vi må innhente informasjon slik at vi kan finne rette person i vår kundebase og ikke bryter personvern og utgir informasjon til uvedkommende. Opplever du problemer med dekning kontakt oss så vi kan feilsøke sammen med deg. Ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no Vi opplever postgangen kan ta litt tid, har du en telefon som støtter eSIM er det enkelt å laste dette ned i ice appen. Ha en fin dag. mvh Yvonne ice.no
Vi har mobilt bredbånd på hytta, men da vi ankom hytta sist, var ruteren "død". Ruteren er 2,5 år gammel og er den andre ruteren fra Ice, da den første vi kjøpte også bare sluttet å fungere. I motsetning til første gangen da vi fikk tilsendt en ny ruter, får vi nå beskjed om at denne ruteren har en feil, så det leveres ikke ut flere av denne typen. Vi får i stedet tilbud om å kjøpe en ny ruter, som er klar for 5G. (Men Ice tilbyr ikke 5G hvor vi har hytte i dag). I dag har vi ingen bindingstid, så når hytta står avstengt 7 mnd i vinterhalvåret går vi ned til lavest abonnement per mnd. Ice sin service i stedet for å erstatte den ruteren som ikke virker, er at vi kan kjøpe ny ruter for 4000 kr (dvs 990 kr pluss bindingstid på 450 per mnd). Vi var villige til å akseptere å betale 990 kr for ruteren, og fortsette det gamle abonnementet uten bindingstid. Men vi er ikke villige til å starte et nytt abonnement - som betyr å betale 4000 kr for en ruter vi selv ikke er skyld i sluttet å virke.
Hei Linda. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her på Bytt, siden det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg. Jeg håper du derfor tar kontakt med kundesupport på telefon 21 00 00 00, kontaktskjema https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi se nærmere på saken din.
Mange år som en lojal kunde, og får ikke noe løsning og blir straffet får jeg har brukt for mye data, en gang
Hei Cesar. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her på Bytt, siden det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg. Jeg håper du derfor tar kontakt med kundesupport på telefon 21 00 00 00, kontaktskjema https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi se nærmere på saken din.
Lett å komme I kontakt med. Betyr mye gor de eldre
Hei, Lillian Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det
God service. Grei tilbakemelding. Koselige personer på kundeservice.
Hei, Ole P Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det.
Ble kunde hos ice med 40 GB til en fornuftig pris,men hastigheten er en vits 10 Mbps ice+ hvis man skulle se en video i HD så hakker det.Få opp hastigheten til et fornuftig nivå ellers så finner jeg meg et annet selskap.
Hei, Jan. Her vil jeg anbefale deg å kontakte kundeservice, siden det er begrenset hva vi kan hjelpe til med feilsøking her på Bytt. Kontakt oss på kundesenteret så vi kan sjekke dette med deg. Her finner du kontaktinformasjonen: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema