OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt OneCall i en årrekke og er i utgangspunktet fornøyd, men siste turen jeg hadde offshore funket ikke wifitale. Kontaktet kundeservice som fortalte at wifitale ikke funket i det området. Har funket i alll tid før, men plutselig ikke tilgjengelig lengre. Siden jeg er 1/3 av året offshore så ser jeg meg dessverre nødt til å bytte abonnement siden jeg er avhengig av at folk må kunne ringe meg når jeg er borte så mye. håper de kan fikse dette i fremtiden, da vil jeg returnere som kunde!
Har vært kunde en god stund og har ikke tenkt å bytte mtp at de oppdaterer avtalen min automatisk med rabatter. Om jeg får tilbud så pruter de prisen min ned. Rask og rett på sak kundeservice. Anbefales for de som har lyst å ha en stabil og god pris på mobil abonnementsavtalen sin.
Spurte engang i chatten om de hadde noe bra tilbud på mobilabbonnement, og det hadde de. Akkuratt 1 år senere fikk jeg abbonementet automatisk enda 20 kr billigere per måned. Nå koster mitt abbonnement 220 kr for 10gb i måneden. INGEN av de andre selskapene er i nærheten av å tilby et slik abbonement. Hos de fleste får man ikke engang 1 gb for den prisen. Og i fjor sommer så fikk jeg ikke til å bestille ekstra datapakke. Og med så syk bra kundeservice så gav de meg plutselig den største pakken til rundt 400 kr helt gratis. Jeg har bare bra erfaring med onecall.
OneCall reklamerer for tiden om at de aldri har vært billigere. Samtidig får jeg en mail om at mitt abonnement utgår, og at de bytter meg om til et nytt som er dyrere. Selv om jeg hadde ønsket å bytte til et abonnement med de samme betingelsene som tidligere ville det også blitt dyrere. OneCall er en gjeng hyklere. Hold dere unna.
Har benyttet Onecall i 13 år. Har stort sett fungert veldig bra i alle årene. Månedsprisen er nå med en rabatt langt under listeprisen. Har hatt intil 3 tvillingsim. De mangler nå desverre tilkobling til esim for apple watch. Det betyr bytte til Telenor eller Telia som ikke er konkuransedyktig hverken på pris eller service.
Onecall ville flytte meg over til annet abonnement som var dyrere. Da jeg da at jeg ville bytte til Ice, kom de med et mye bedre tilbud 243 i mnd m 5 gb og fri tale/sms.
Familie abonnement med 4 brukere. 4G er oftere utilgjengelig enn tilgjengelig selv etter kontakt med kundeservice 7-8 ganger
OneCall bryter regelrett avtalevilkår ved kjøp av NestenNy mobil. Dårlig og treig service.
Vært kunde hos OneCall helt siden jeg byttet fra ringkontantkort, og har ikke blitt skuffet en gang! Enkel og grei kundeservice med chat-funksjon og ansatte som gir oppklarende svar. Liker også spesielt godt roll-over funksjonen, som de fleste mobiloperatører fører nå for tiden:) Klarer nesten aldri bruke opp GB pga. dette. Anbefales virkelig!
Support er litt laber, svarer tregt, men kommer gjennom etter en stund. Chatboten er tilnærmet ubrukelig. Blir ofte belastet et par øre i forbruk på mitt kontantkort til tross for at data er skrudd av. Kundeservice er ikke behjelpelige med dette. Alt i alt litt sånn middels misfornøyd.
Lønner seg spesielt å ha OneCall abonnement, når en f.eks er på ferie i Tyrkia! Da kan en kjøpe pakke med data for kr 99... :)
Aldri problem med OneCall Allt er bra God samarbeid
Alltid korrekt faktura og sjelden dårlig dekning eller bortfall
Betaler alltid mer enn den faste prisen. Et eller annet kommer alltid på.
Jeg har vært kunde hos OneCall omtrent siden de startet. Men nå er det slutt. Det de sier i reklamen er direkte løgn. Jeg har i flere år hatt et abonnement til 99 kr med 1GB data. Dette holder i massevis for meg. Jeg vil gjerne ha litt data, men trenger ikke mye. Reklamen sier "Hvorfor skal du betale for noe du ikke trenger?" Hvorfor skal jeg da betale 139 kroner for å få 2 GB med data som jeg ikke trenger? Derfor har det aldri vært DYRERE å være kunde hos OneCall. Hvis en går de andre prisene litt etter i sømmene så er det flere liknende feil. . Siden OneCall synes det er måten å behandle trofaste kunder på ser jeg ingen grunn til å bli.
jeg har nettopp byttet til one call. fikk første faktura i dag. Folkepakka 1 GB. kr. 80,00. Så kommer det en masse tillegg og ender opp med å betale kr. 243,67 inklusiv mva. dette er ikke billig. 6 anrop fasttlf. 43 anrop mobiltlf. 7 sms. 348.08 MB.