Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt i alt veldig fornøyd, men etter oppkjøp fra Telia har det vært problemer med dekning.
Hei Daniel, Takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller se om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Send meg en mail på [email protected], husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Rask kundeservice og gode priser. De er også fleksible hvis du krever kortere bindingstid eller ber om at antall abo som skal inngå i binding reduseres.
Heisann, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Kundesupport/Chat fungerer veldig bra, og de er veldig behjelpelige om man har problemer. Systemet fungerer veldig bra og vi er veldig fornøyd.
Hei Trine, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Lett å få kontakt med kunde support. Aldri hatt nett problemer. Virker støtt.
Hei Johan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Etter mange år med et sentralbord som levde sitt eget liv var det en stor opplevelse å bli kjent med MBN sentralbord fra Phonero. Ved oppstart ble det gitt god opplæring i alle funksjoner. Er det noe vi ikke får til så ringer vi eller sender en e-post så blir dette ordnet online omgående. Nå: - styrer vi funksjonene selv uten å måtte få hjelp av teleselskap til dette - legger til nye tlf selv - full fakturaoversikt - kontroll over hvert abonnement
Hei Arne, Tusen takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta videre til riktig avdeling. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Katrine Phonero
Virker som de bytter mye folk for det er litt rot på supporten
Hei, Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse med vår kundeservice. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer slik at vi får ryddet opp i eventuelle misforståelser. Mvh Katrine Phonero
Funker bra. Hyggelig og hjelpsom kundeservice. God dekning, lave priser.
Hei Linn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Super service på kundestøtte angående viderekobling
Hei Kenneth, Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero leverer gode tjenester til Rakkestad kommune. De har gode priser, bra kundeservice og jobber godt med utvikling av nye tjenester.
Hei Kåre, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med våre tjenester! Mvh Mads Phonero
Menneskene er gode og gir god og rask hjelp. Litt knotete med tre forskjellige løsninger, burde vært et sted. (BN, BP, Link) Dårlig sikkerhet på bn. Ikke tofaktor aut.
Hei Kenneth, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Jeg har nå sendt dine innspill videre til vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Vi har vært kunde i mange år og er veldig fornøyd med den gode og raske hjelpen vi får. Veldig hyggelige og hjelpsomme personer som jobber på support.
Hei Aina, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Mange gode løsninger hos Phonero, så mange at det kan være vanskelig å holde kontroll på hva som gjør hva. Men dette gjør ikke noe så lenge man får svar på alt man lurer på av de flinke folkene hos Phonero. Dette er noe som gjør jobben min lettere.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med våre tjenester. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
SHT opplever overgangen til Phonero som veldig vellykket. Vi har mottatt god informasjon på riktige tidspunkt i forhold til prosessen, og når Phonero gjennomførte en opplæring i Phonero Appen så var den nedskalert og tilpasset det nødvendige. Brukerne ble ikke overkjørt med masse info om ALT som er mulig i Appen, men en nøktern og god tilnærming til det viktigste. Fiffige detaljer kan vi ta på et senere tidspunkt når brukerne er mer vant til løsningen.
Hei, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Dette skal jeg ta med videre til vår leveranseavdeling. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Etter at vi fikk nye sim-kort i vår en gang har jeg ofte dårlig dekning både hjemme, men særlig på jobb og i området rundt jobb. Dette er veldig frustrerende da mye av hverdagen min består i å prate i telefonen...
Hei Lisbeth, Takk for din tilbakemelding. 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Mvh Mads Phonero
Billig og bra. Kunne hvert litt mer data til privatmarkedet.
Hei Stig, Takk for innspill og hyggelig tilbakemelding! Jeg tar ditt ønske videre til vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Leverer som avtalt. Litt innkjøringsproblemer, men ting fungerer veldig bra. Veldig bra oppfølgning
Hei Roy, Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero