Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice. Likevel gikk det raskere å komme gjennom til kundeservice før Phonero ble kjøpt opp (ingen tastevalg og garantert svar innen 40 sek om jeg ikke husker feil). Ryddig og oversiktlig faktura selv med flere abonnementer på samme faktura. Litt dårlig utvalg av datapakker. Håper det snart kommer muligheter for større datapakker til privatkunder. Vet ikke hvordan det er på bedriftssiden.
Hei Kristian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi fikk nye datapakker for privatkunder i januar. Til kunder med Hele Familien-abonnementet tilbyr vi datapakker opp til 16 GB per måned, samt ekstra data ved behov fra Phonero Mobilapp. Mvh Mads Phonero
FIkk teknisk hjelp med å sette opp telefon kjøpt utenfor Phonero. Selv om jeg ikke hadde kjøpt IP telefon hos Phonero så fikk jeg suveren hjelp med Teamviewer for å installere det nye apparatet i vårt nettverk :)
Hei Anders, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår tekniske avdeling :) Mvh Mads Phonero
Phonero solgte seg inn som et tilbud hos en bedrift. Prisene de kunne vise til, var rimeligere enn markedet generelt. Dette var det en god grunn til, Phonero hadde utelatt mva på prisene de oppga. Så tilbudene de kom med, var i realiteten mye dyrere enn markedet. Den første regningen ble vi belastet dobbelt, hvor Phonero argumenterte på at slik var det alltid den første måneden. Prisene vi har betalt for dette abonnementet tilsvarer rundt 500 kroner måneden, for 4 gb data, pr familiemedlem. Jeg vil sterkt anbefale andre å velge bort Phonero, det som virker å være for godt til å være sant, er også det.
Hei Eirik, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Mads Phonero
Kort beskrevet er min opplevelse av Phonero sitt kundeservice utmerket grunnet: - kort ventetid - servicemedarbeider på teknisk hjalp meg steg for steg med en problemløsning som hadde med Iphonen min å gjøre, og ikke abonnementet. - Det beste var at han avsluttet med å si: "Dersom dette ikke løser problemet ringer du igjen og spør etter meg". Og så fikk jeg selvsagt navnet hans:-) Problemet LØST!
Hei Tone, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Vi hadde en forespørsel vedr. portering av et nummer for en av våre ansatte som ble løst på en utmerket måte. Konsulenten var imøtekommende og løsningsorientert.
Hei Cato, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Ble oppsøkt av en selger, ikke masende og spurte om han kunne komme med et tilbud. Sa ja til det, og fik dagen etter et tilbud som jeg svarte på etter 2 uker. Hadde et møte hvor avtalen ble underskrevet, alle punkter var korrekte, sim kort levert til tiden og support hjalp med teknisk spørsmål uten ventetid.
Hei Ken, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Phonero kundeservice svarte raskt på telefon og løste min forespørsel i løpet av noen få minutter. Meget hyggelig medarbeider som hjalp meg.
Hei Kathinka, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Vi er godt fornøyd med telefonløsningen fra Phonero. Det kan ta litt lang tid å få kontakt med en saksbehandler. Nesten 3 minutter i dag. God service etter at forbindelsen var etablert.
Hei Ole, Godt å se at du er fornøyd! Vi beklager den lenge ventetiden du opplevde og gjør det vi kan for å holde svartiden under 30 sekunder. Mvh Mads Phonero
Gode priser, dekning kan bli bedre i allefall i det området jeg er i.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Mye problemer med bedriftsnett. Dårlig kompetanse hos kundeservice. Ulike svar hver gang. Mye frustrasjon og altfor mye tid er gått med. Var veldig nær ved å si opp hele abonnementet. I dag har jeg omsider truffet på en person hos kundeservice som ser ut til å ha løst problemet for oss. Gir derfor dette en sjanse til.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero
Veldig dårlig utvalg av tlf for salg til gode priser for privat kunder. For dyrt. Abonnement er forholdsvis dyrt. Som regel grei kundeservice.
Hei Hege, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å være konkurransedyktige også for våre privatkunder, så vil gjerne se nærmere på saken. Send gjerne en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke saken videre. Mvh Mads Phonero
Kjapt svar når man ringer dem. God hjelp over telefon. Prisene vet jeg ingenting om da det går gjennom firmaet, og jeg ikke har noe med det å gjøre. Bra kundeservice og hyggelige folk. Ikke hatt problem med dekning så langt.
Hei Aleksander, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Lett og komme i kontakt med og positiv til å hjelpe. Ingen problem :-)
Hei Oddvin, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Mvh Mads Phonero
Phonero framstår som ein seriøs leverandør og scorar høgt på rask og oftest imøtekomande service. Prismessig er selskapet konkurransedyktig, trass mange tilbod har eg valt å forbli i Phonero.
Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Det har vært lettvint å bruke Phonero og får godhjelp på spørsmål om abonomentet. Jeg skulle gjerne ha sett en ordning hvor det er mulig å ordne GB-dataene mellom familiemedlemene og sette en sperre på bruk av GB-dataene når den er nådd den avtalte grensen, enn å få 300-400 kr ekstra hver gang, men jeg ser jo også, ut fra en forretningside, at dette også vil kunne bidra til ekstra inntekter for Phonero.
Hei Øyvind, Takk for konstruktiv tilbakemelding. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi tilbyr nå datakontroll som sperrer abonnementet for datatrafikk når den inkluderte datamengden er oppbrukt. Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Innspillet angående en felles databøtte er nå videresendt vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Rask response på alle spørsmål laveste pris og et Telia nett som bærer oss fram
Hei Ola, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero