Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har fått hjelp til alt jeg har hatt behov for så langt, så jeg er fornøyd.
Hei Tore, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Faglig sterk kompetanse hos kundeservicemedarbeider, god forståelse av problem og tilsvarende rask håndtering av løsning.
Hei, Catharina Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Phonero har meget god kundeservice og kort responstid.
Hei, Ellen Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Fikk hjelp til alle tekniske spørsmål omgående. Veldig hyggelig chat-vert
Hei, Rolf Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero har elendig kundeoppfølging og lurer deg til å betale mer enn du må. Styr unna!
Hei, Richard Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på saken, send meg gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi porterte 500 abonnement til Phonero på nyåret, og vi er ekstremt fornøyd. Sentralbordet er bra, mobilen er bra, dekningen er bra de aller fleste steder og kundeservicen er helt rå. Vi hadde Telenor før, angrer ikke et sekund på at vi bytta. Vi sparer også godt over 1 million i året på telefoni nå.
Hei, Henriette Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, godt å se at dere er fornøyd! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Phonero leverer god kundeservice og priser, men dekningen er håpløs (Telia)
Hei, Håkon Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med priser og kundeservice. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Det er ingenting å klage på når det kommer til phonero som kundebehandler eller å få tilgang til egen informasjon igjennom deres systemer. men Jeg synes det er utrolig skuffende at alle leverandører har gått bort fra fri trafikk. Det er helt latterlig at jeg må betale en måneds-leie for å utvide abonnementet med 5GB ekstra data. Og dette gjør de etter norges radio går over til DAB? Og disse selskapene som har alternativet "fri data! (men betal hvor hver gb), enda værre.. Ende opp med å betale skjorten fordi du ikke har mulighet til å knytte deg til fast bredbånd.. for noe tull! Vi lever i en tidsalder hvor internett er en av våre største informasjonskilder, vi burde være på vei inn i en tidsalder med gratis internett! Spør du meg, er disse selskapene på lik linje med de som pumper opp vannkildene og selger det for profitt til de fattige. Vi kan ikke leve med de, men vi klarer oss ikke uten de.. iallefall enn så lenge..
Hei, Per Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr datapakker opp til 60 GB per måned, og en oppgradering av månedspakka kan være mer lønnsomt enn å kjøpe ekstra data måned for måned. Send meg gjerne nummeret ditt via en mail til [email protected] så slår vi på tråden og hjelper til med å velge riktig månedspakke for ditt bruk. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Billig og bra, dekning nesten over alt. I alle de årene kjøkkenhjørnet AS har brukt phonero så kan jeg nesten ikke huske at den har vært nede.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg ringte inn vedrørende en faktura spørsmål. Effektivt svar med konkret spesifikasjon. Ringte inn og fikk svar etter 3 sekund, det er imponerende!
Hei Ida, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
De er ikke de største, de er ikke de beste og de er ikke de dyreste. Det har en veldig bra sentralbordløsning. Man får hva man betaler for.
Hei Paul, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår sentralbordløsning. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du har innspill til forbedringer. Mvh Mads Phonero
Raske tilbakemeldinger Viser forståelse for kundens situasjonen.
Hei Houda, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Liten ventetid på Chat. Veldig rask service. Problemet ble løst :-)
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :) Mvh Mads Phonero
Godt fornøyd med bedriftsløsningen, men forferdelig dårlig dekning i Nord-Norge på Telia-nettet. Kjører ukentlig distansen mellom Tromsø og Finnsnes. En tur på ca. 16 mil hver vei. Det er helt umulig for meg å føre en telefonsamtale iløpet av denne turen, og store deler av turen foregår uten dekning. Savner tiden med Telenor-nett.
Hei Odd-Erling, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår bedriftsnettløsning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder på denne strekningen du opplever problemer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Engasjerte folk på kundeservice. Problem blir tatt seriøst.
Heisann, Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero Familiepakke er betydelig billigere enn sine konkurrenter, til tross for dette så kommer de ikke opp når du søker på beste abonnement. Et minus er at de ikke har større datapakker enn 5 GB, og at de ikke har datasim kort bare tvilling sim.
Hei Magnus, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Jeg har nå sendt dine ønsker videre til vår produktavdeling. Mvh Katrine Phonero