⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 633 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 633 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 628 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 319
664
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig

Omtale av  Shamal S

Holder ikke det de lover. Hold dere under dette. Viktig ha alt på skriftlig. Dårlig dekning.

Svar fra Phonero
27.02.2019 17:41

Hei Shamal, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Raske, kvalitet og da kunden i fokus

Omtale av  Frodebjørn M

Phonero er raske både i det å svare innkomne samtaler, god forklaring, rask iverksettelse av det vi ønsker.

Svar fra Phonero
18.02.2019 09:15

Hei Frodebjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero

Enkelt og greit

Omtale av  Tove

Hyggelige og service innstilte medarbeidere og fikser det meste enkelt og greit

Svar fra Phonero
21.02.2019 09:59

Hei Tove, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Phonero

Omtale av  Jb

Alt fungerer fint. Vennlig bemøtende av kundeservice. Enkel og bra app.

Svar fra Phonero
14.02.2019 16:18

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

God og rask support og får den supporten man trenger

Omtale av  Johan A

Jeg har vært i kontakt med support flere ganger, da jeg jobber med support i kommunen. Jeg får alltid god hjelp av hyggelige ansatte. Kan de ikke svare meg med en gang, sjekker de opp og ringer tilbake. Rask og god hjelp.

Svar fra Phonero
14.02.2019 16:18

Hei Johan, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Serviceekspertisen!

Omtale av  Ken H. B

Phonero har heilt fantastisk god service! Dei ringer når det er noko som treng meir enn ei tilbakemelding, gir råd og rettleiing og svarer lynraskt når saker vert meldt inn. Slik service er det me vil ha overalt! :-)

Svar fra Phonero
14.02.2019 16:18

Hei Ken, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Mvh Mads Phonero

Bra kundeservice

Omtale av  Bruker

Løste min problem raskt og enkelt. Fint at man kan bruke chat for å løse problemer

Svar fra Phonero
14.02.2019 09:38

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero

Nice :)

Omtale av  Toblerone

Fantastisk flott kundeservice, men dårlig dekning enkelte plasser. Lett å komme i kontakt med og rask service.

Svar fra Phonero
14.02.2019 16:18

Hei, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Savner eSim

Omtale av  Øivind R

Stor var gleden i november da Telenor og Telia endelig kom med en løsning for eSim til min Apple watch. Stor ble derfor skuffelsen da jeg fikk beskjed om at bedriften flyttet til Phonero. Vil Phonero snart komme med støtte for eSim eller må jeg igjen begynne å styre med to telefoner?

Svar fra Phonero
13.02.2019 10:30

Hei Øivind, Takk for din tilbakemelding. Vi håper eSim til Apple Watch er klart før påske. Om du sender oss en henvendelse til bytt@phonero med ditt telefonnummer, så tar vi kontakt med deg så snart det er klart. Mvh Mads Phonero

Billig å veldig god service

Omtale av  Carina

Svarer kjapt på henvendelser. Veldig god service og konkurransedyktige priser.

Svar fra Phonero
12.02.2019 10:00

Hei Carina, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Knut I. B

Har ingen ting å utsette på Phonero. Dekningen er bra, kan bli bedre.

Svar fra Phonero
12.02.2019 10:00

Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å bli bedre og vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Vannskelige ved oppsigelse av bedriftsabonement etter 12 år som kunde i Phonero !

Omtale av  Per

Vi er et lite selskap som har vært kunde hos Phonero i over 12 år. Av gammel vane har vi ikke skiftet leverandør. Vi var fornøyd frem til vi ble tvunget over til Telia nettet. Da forsøkte vi å si opp avtalen, men de hadde selvfølgelig klart å binde oss opp. Med nesten et år ventetid (bindingstid) med dårlig dekning, sa vi opp. Vi har byttet til leverandør med Telenor dekning. Det er først ved avvikling av et kundeforhold du oppdager dette selskapets virkelige holdninger til kundene sine. Det har vært en skrekkelig kundeservice. Selv 2 måneder etter at vi har flyttet alle våre telefoner, mottar vi fakturaer fra selskapet. Vi opplever at de er grådige og rigide. Det er avslutningen du husker. Kommunikasjonen med kundeservice har vært svært utfordrende. Vi har brukt alt for mye energi og tid på avslutningen her. Vi har ikke til vane å skrive anmeldelser på selskaper, men i denne saken føler vi oss så tråkket på, at det har vært uungåelig. Vi anbefaler INGEN dette selskapet pga denne behandlingen de gir ved avslutning.

Svar fra Phonero
08.02.2019 13:30

Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Jeg vil derfor gjerne se nærmere på saken, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Best løsning!

Omtale av  Vilma

God dekning, rask løsning for alle deres problemer via kundeservice.

Svar fra Phonero
08.02.2019 13:29

Hei Vilma, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero

Bra så langt!

Omtale av  Marianne

Så langt har alt gått fullstendig smertefritt. Har bare vært kunde i 1 mnd.

Svar fra Phonero
08.02.2019 13:29

Hei Marianne, Så fint å se at du er fornøyd og at overgangen til oss gikk bra! Mvh Mads Phonero

Dekning

Omtale av  Roar

Litt dårlig dekning i distriktene. Veldig bra kundeservice

Svar fra Phonero
08.02.2019 13:28

Hei Roar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever noe svak dekning, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fantastisk sentralbordløsning, god kundeservice, bra priser - elendig dekning!

Omtale av  Audun A. D

Dere har vel markedets beste sentralbordløsning, en veldig imøtekommende og god kundeservice som alltid løser ting raskt og greit, men dekningen til Telia er dessverre under pari, og de løftene som ble gitt da vi ble portet fra den tidligere telenorbaserte løsningen til Telia er overhode ikke blitt holdt. Flere av stedene vi eksplisitt utfordret dere på og som dere garanterte at utbedringer var på vei til er det ikke blitt noen endring. Det er f.eks. ikke mulig å gjennomføre en telefonsamtale i bil mellom Bergen og Os på E39 uten en rekke avbrudd - det holder ikke i 2019.

Svar fra Phonero
18.02.2019 09:15

Hei Audun, Vi setter pris på tilbakemeldingen. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero og 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Jeg vil gjerne undersøke planene i områdene du opplever problemer eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero

Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR