Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero er enkel og i bruk og har en lett tilgjengelig kundeservice som er hjelpsom hvis det oppstår problemer.
Hei Hallvard, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Etter flere måneder som kunde av Phonero har jeg på vegne av Enebakk, Fet og Rælingen kommune vært ukentlig og ofte daglig i kontakt med Phonero support. Jeg blir alltid møtt av hyggelige og hjelpsomme personer hos Phonero, men jeg vil gi en ekstra ros til (anonymisert) som har det lille ekstra. Han er utelukkende hyggelig og serviceinnstilt men har også alltid riktige og godt beskrivende svar i alle typer saker. Han løser også alle utfordringer meget raskt!
Hei Anders, Takk for meget hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Veldig god kundeservice! Tålmodige og hjelpevillige.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Vi har gått over til Phonero bedrift. Det er mye som må tilrettelegges for oss, slik at vi blir ordentlig fornøyd, og Phonero har klart å imøtekomme alle våre behov. Vi har opplevd veldig god service både på telefon og mail. Vi har også fått ordentlig opplæring på klinikken. Anbefales! :)
Hei Samera, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :) Mvh Mads Phonero
Phonero, med Telia sitt nett, har en del plasser med for dårlig dekning.
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi byttet fra Telenor bedrift for tre år siden. fikk mye lavere kostnader, MYE bedre sentralbordløsning, og VELDIG MYE bedre kundeservice. Ingen bindinger eller skumle bruddgebyrer. En lang gledeshistorie.
Hei Gorm, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Har hørt mye negativt fra tidligere om Phonero, dog vi gikk for deres løsning da den så best ut for oss. De har endret og tilpasset alt som ønsket, og kan ikke si annet enn at vi er svært fornøyd med oppfølgningen så langt. De har nok lagt bak seg sammenslåinger og de problemer det medførte, for dette ser riktig så bra ut.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Billig abonnement og bra kundeservice, går helt greit og prate med, slipper og vente lenge før de tar tlf.
Hei Ole, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Vi har hatt forskjellige telefonleverandører i årenes løp, men maken til hyggelig, ryddig, rask og resultatfokusert oppfølging har vi aldri tidligere erfart. Jeg gir Phonero terningkast 6!
Hei Togga, Takk for meget hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Enkelt å logge inn og ut av grupper både fra webside og mobilapp.
Hei Leif, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Jeg har ikke snakket med tjenesteleverandøren på nesten 3år. Det gir meg et bilde på at med Phonero er et stabilt selskap. Det har sjelden vært problemer med dekning eller andre leverandør- relaterte ting.
Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero
Vår overgang fra hustelefoner til mobiltelefoner i bedriften har gått nesten smertefritt med god støtte fra Phonero. Litt uvant å treffe forskjellige mennesker på support hver gang, men alle vi har møtt har vært godt oppdatert på våre siste spørsmål. Loggføringen i Phonero fungerer tydeligvis godt.
Hei Tor, Takk for hyggelig tilbakemelding, fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Phonero har bra priser og utmerket service, samt gode selvbetjeningsløsninger. Kan absolutt anbefales
Hei Rune, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg er veldig fornøyd med den personlige kontakten jeg har hatt med dere på telefon, men opplever nok at prosessen med å skifte fra bedrift til privat er noe omstendelig med et omfattende skjema, hvor jeg må fylle ut navn og adresse flere ganger. Jeg tror kanskje det hadde vært enklere å la bedriftsabonnementet falle bort 01.03.2019, og deretter tegne et nytt abonnement hos dere eller andre. Ellers er jeg glad for å ha bidratt til at faksen blir avskaffet hos dere. Opplys gjerne også at det går an å svare med pdf-scan
Hei Frank, Takk for konstruktiv og god tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
God løsning for sentralbord, enkel oversikt på bedriftsnett. Gode priser
Hei Marius, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
I am satisfied, the customer service professional, skilled. They understand my situation. And i feel they want to help, and solve my problem quickly.
Hi Laszlo, Thanks for the nice feedback! Best regards, Mads Phonero