Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice - rask og effektiv support på chatte-tjenesten.
Heisann, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Siste gang jeg henvendte meg om portering av telefon til en nyansatt, så ble det utført i løpet av en 1/2 time :-)
Hei Geir, Takk for fin tilbakemelding :) Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
De responderer alltid raskt ved kontakt og er utrolig hyggelige og hjelpsomme.
Hei Lars, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Positivt: Chat fixa det jeg lurte på, med en gang. negativt: Ikke fornøyd med prisene Phonero har i utlandet
Hei Even, Takk for tilbakemelding, bra å høre at du fikk hjelp fra oss på chat. Dessverre er det dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Et lite tips er å bruke Mobil IP i mobilappen, da kan man ringe med norske priser i utlandet, så lenge man er koblet til WiFi. Send meg gjerne en mail på [email protected] dersom du har spørsmål knyttet til dette. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Svarer raskt på support, alltid tilgjengelig og blide. Dessverre så løses ikke oppgavene like smertefritt som kontakten tyder på. IP-telefoni: Fungerer utmerket, godt sentralbord. Mobil: Bytte fra Telenor til Telia på mobil gjorde at vi sa opp alle mobilavtaler med Phonero grunnet dårlig dekning. Vi prøvde i 3 mnd, men tilbakemeldinger fra salgskorpset var nedslående.
Hei Frank, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero
Å benytte Phonero som leverandør for våre medlemsbedrifter har vist seg å være et riktig valg for oss. Dette har gitt våre medlemsbedrifter gode og rimelige løsninger med stor fleksibilitet og effektiv kundeservice. Priser for bruk utenlands har tidligere vært drøye, men har de siste årene kommet ned på nivå med andre selskaper. Våre erfaringer med Phonero er gode gjennom flere års kundeforhold.
Hei Kristian, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Avgjørende for vårt valg av operatør ved anbudsrunden var pris og kundeservice. Phonero var her desidert best. Klapp på skulderen til (anonymisert) som de siste årene har vært vår kontaktperson. Fantastisk service!!
Heisann, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi byttet abonnementene inkl mobiltsentralbord fra Telenor over til Phonero for snart 1 år siden. Det har hvert en fornøyelse helt fra start! For et lite firma med 3 abonnement pluss sentralbordløsning sparte vi nesten 50% i tillegg til bedre datapakker. Dekning og kundeservice er det absolutt ingenting å utsette på! Vår mening er at Phonero er høyst aktuell for alle bedrifter små som store.
Hei Marius, Veldig gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre produkter. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
God service, bra produkter og effektiv hjelp. Flink til å følge opp.
Hei Victoria, Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Aldri hatt problemer. Phonero går langt i å opprettholde god kundeservice. Vår kontaktperson følger oss opp og er alltid å få tak i.
Hei Atle, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Phonero har grei pris og god kundeservice. Gode på å følge opp kunder
Hei Folke, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Takket være (anonymisert)'s utmerkede service er vi meget fornøyd!
Hei Elin, Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Hyggelig kundekontakt og bra service. Ringer gjerne. Selv om mail og er bra!
Hei Svein, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Bra service, rask håndtering av problematikk, hyggelig kontaktperson
Hei Linda, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Sammenlignet med Telenor, er sentralbord-appen mindre funksjonell hos Phonero. Har også et mye høyere dataforbruk med Phonero enn med Telenor, noe som jeg ikke får forståelse for gjennom kundeservice. Jeg bruker samme telefon med samme innstillinger som før vi byttet leverandør. Håper dere kan finne ut av det, da jeg på siste faktura ble belastet nesten 500,- for datatrafikk. Ellers er jeg fornøyd med tjenesten. Veldig fornøyd med basispris.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber nå med neste oppdatering av vår mobilapp, og vi er veldig interesserte i tilbakemelding på hva som kan bli bedre. Vi kan også hjelpe deg å undersøke hva det er som bruker internett på telefonen, samt tilby deg datakontroll slik at du unngår overforbruk i fremtiden. Send meg gjerne en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh Mads Phonero
Rask og god service av hyggelige folk! Imøtekommende til å finne løsninger.
Hei Karoline, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero