Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi i kommunen er bedriftskunde hos Phonero. Vi er i gang med å gå over til Phonero sentralbord og vi har en mengde kontoer som skal opprettes og abonnement som skal flyttes og organiseres. Vi får veldig god bistand fra Phonero når vi gjennomføre denne jobben og de oppgaver som skal løses daglig.
Hei Reidun, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Support er alltid tilgjengelig, svarer øyeblikkelig.
Hei Christen, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Rask og nøyaktig hjelp fra kundeservice da jeg trengte det.
Hei Gudrun, Takk for fin tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Vi har hatt dette abonnementet siden dere het Ventelo. Når noen ringer for å selge samme tjeneste, svarer vi at vi har dette abonnementet. Da ønsker de oss en fin dag videre. Vi ser det som et godt tegn.
Hei Harald, Så gøy å høre, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Utrolig god service! Når man trenger hjelp får man respons på problemet pronto og ting blir løst på en effektiv måte.
Hei Odd, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Ekstremt dårlig kundeservice, arrogant holdning og foretningsmodell. Endrer priser uten varsel.
Hei Magnus, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Hadde problemer med softphone etter windows oppdatering. Kundesupport tok seg veldig godt tid å fant til slutt ut hva som var problemet med at ikke Chrome fikk innstillingene fra headsettet som det skulle. Endte faktisk med at vi måtte stille Windowsen tilbake til sist build for å få den til å virke igjen.. Teknikeren fra Phonero hadde veldig god teknisk bakgrund, ikke bare med Chrome men også i Windows og annet IT relatert !!
Hei Ørjan, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Vi har ikkje hatt noko problem med Phonero, god og kjapp kundehandtering dersom vi har hatt behov for det, ellers så har ting berre fungert...
Hei Amund, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Vi er fornøyd med pris, og hjelpen vi får når vi tar kontakt på chat.
Hei Rita, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Generelt en bra leverandør på teletjenester. Mulighet for fri internett til en fastpris.
Hei Erik, Godt å se at du er fornøyd med oss! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Bra priser og flere valgmuligheter. Brukervennlige grensesnitt på web. God kundeservice.
Hei Irene, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre produkter. Mvh Mads Phonero
Vi har vært kunde i mange år og vi blir tatt på alvor når vi melder om problemer. Vi hadde en del utfordringer med overgang til Telia, vi har klaget på det, og mye har blitt gjort for å forbedre dekningen. Kundeservice gir oss god hjelp. Sentralbordet fungerer som det skal.
Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og at dekningen nå har bedret seg. Mvh Mads Phonero
Web-klienten til sentralbordet er god og oversiktlig. Vi får god hjelp fra kundeservice ved eventuelle feilsituasjoner og hendelser. Også god oppfølging i ettertid. Tok også oss som forholdsvis liten kunde (men i et innkjøpssamarbeid) på alvor når vi hadde dekningsutfordringer etter overgangen. Det skjedde utbygging av basestasjon.
Hei Roar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Vi porterte til Phonero for én dag siden, og har et godt inntrykk av deres telefoniløsning. Porteringen foregikk uten feil eller problemer av noe slag. MBN-løsningen fremstår som meget fleksibel og anvendelig, og vi opplever brukerstøtten som veldig bra.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at overgangen til Phonero gikk smertefritt. Mvh Mads Phonero
Vi har ca 90 bordapparat og ca 30 mobiler. Nordicom plattformen dekker våre behov veldig godt, eneste mangel er mulighet for å klone IP apparat på private mobiltelefoner. For å pirke så hadde jeg også satt pris på om tilleggstjenestene var innbakt i abo prisen.
Hei Torstein, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med løsningen. Vi sender dine innspill videre til vår produktavdeling. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Vår bedrift gikk fra Telenor til Phonero. Mye bedre pris og utmerket service. Sentralbord oversiktlig, grei app som alle kan bruke. Utstyrsoversikt og super enkel faktureringsløsning. Svarer raskt på mail, har vår egen kundekontakt. Følger opp. Eneste minus er litt dårligere dekning etter Telia. Ellers super fornøyd.
Hei Nina, Tusen takk for fin tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi vil gjerne sjekke hvilke steder dette dreier seg om og på den måten se om det er planlagt utbedring i området. Send meg en mail på [email protected] så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero