Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen er bra. Oppfølging med kunnskapsrik Phonero representant i admin. av sentralbord. Forhandler har ikke vært god nok, litt svak av og til.
Hei Ragnar, Takk for fin tilbakemelding! Send meg gjerne en mail på [email protected] med ditt firmanavn og nummer så ringer jeg deg vedrørende sentralbordet. Mvh Mads Phonero
Krevende av flere årsaker. Ift Phonero har dårlig samtalekvalitet og dekningsproblemer vært en utfordring. Kundeservice og løsninger rundt portalen er veldig bra.
Hei, Idea Takk for din tilbakemelding. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send meg en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh Mads Phonero
Seriøs gjeng med ansatte som svarer rask og yte bra service!
Veldig god kundeservice, konkurransedyktige på pris, god dekning
Phonero er enkle og kontakte via chat og får raskt svar fra vennlige ansatte. Jeg er ikke veldig fornøyd med at det legges automatisk på bindingstid på alle abonnement jeg legger til på avtalen. Det skulle ikke være nødvendig om ikke de skulle betales ut et porteringsgebyr for å få dem inn. Selskapet vårt opererer i Europa og Sveits er et av landene. Konsulentene våre er ofte på farten og Da skulle vi gjerne hatt de inn i avtalen for EU som for eksempel Telia har.
Alle henvendelser blir raskt ekspedert og løst. Phonero finner alltid en løsning på forespørselene.
Jeg har en meget dårligere dekning enn jeg hadde med Telenor. Det er blitt innrapportert, og det har på noen strekninger blitt bedre, men når man kommer litt fra "hovedveg" mister jeg all dekning. De som går med meg har bestandig dekning på sin telefon. I bynære strøk har dekningen som forventet. Så hadde jeg hatt samme dekningsområde som jeg har hatt med Telenor har jeg vært strålende fornøyd.
Hei Lill, Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du mister dekningen din, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send meg en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh. Mads Phonero
God kundeservice Link bør oppdateres God bistand til nye løsninger
Hei Kristian, Så bra du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ser faktisk på hva vi kan gjøre av oppdateringer på Link. Send gjerne noen konkrete ønsker til [email protected], så tar jeg det videre med produktavdelingen. Mvh Mads Phonero
Personlig konsulent eller stedfortreder som alltid er meget hjelpsom og løser problemer og endringer i løpet av kort tid. Konkurransedyktige priser. Smarte løsninger. Dekning langs kysten må bli like god som Telenors.
Hei Vidar, Takk for konstruktiv tilbakemelding. Gøy å høre du setter pris på våre kunderådgivere Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med overgang, verktøy/grensesnitt og ikke minst support.
Veldig hyggelige og ikke minst behjelpelige kundebehandlere. Får alltid hjelp til det jeg lurer på! Jeg byttet fra phonero til Ice, men byttet tilbake til phonero igjen nesten med engang!!
Hei Marcus, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Kundeservice er veldig bra. Stor datapakke til en god pris. Veldig fornøyd.
God service, fine priser, bra dekning, lite tull. Alt i alt meget fornøyd.
Jeg er veldig fornøyd med Phonero som leverandør og de er veldig flinke på å følge opp hvis jeg har behov for support. Dette er et selskap som jeg kommer til å beholde som leverandør og anbefaler andre å bruke som leverandør.
Hei Rona, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Løsningen til Phonero er nok markedets beste! Her har vi full kontroll på forskjellige kostnader, pin koder og mye annet i Bedriftsportalen! Vi er kjempe fornøyde med appen og sentralbordet = bruker vennlig!! Er det noe vi lurer på så får vi rask hjelp om vi ringer eller skriver direkte til dem på phonero.no! Gi dem en sjanse så blir nok dere like fornøyde som oss!
Hei Guzzi, Takk for hyggelig tilbakemelding! Gøy å høre du setter pris på vår Bedriftsportal og Sentralbordløsning. Mvh Mads Phonero
Vi sparer mye penger på å bruke Phonero, og de har i tillegg en veldig bra bedriftsnett tjeneste som bidrar til å gi kundene våre et godt inntrykk av oss. Heldigvis er det ikke ofte vi trenger hjelp, men når vi gjør det er det alltid kort svartid og huggelig hjelp å få.
Hei Gunnar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero