SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Enkel og grei service, som alltid!! Kan anbefales!
Hei Arne, Tusen takk for din positive omtale! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår service. Vi setter stor pris på din anbefaling og vil fortsette å jobbe hardt for å sørge for at du får den beste opplevelsen. Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp med. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Rask tilbakemelding på ønsket puk kode👍🥰👍på Mail
Hei Vilhjalmur, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på det og er glad for at vi kunne hjelpe deg med å få tilgang til din PUK-kode raskt. Vi er alltid her for å hjelpe deg om du skulle trenge noe mer i fremtiden. Ha en strålende dag! Mvh, Birgitte SMB Mobil
3 års binding. Datakortene virker ikke. Data i utlandet er redusert til ⅓ av data i Norge. Ikke data roll-over. All besparelse nulles ut av ekstra datakost og bry. Kundeservicen stenger 16. Selgeren var bra da (dessverre)
Hei Km, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager hvis det har vært uklarheter eller problemer i forbindelse med våre tjenester. I forhold til bindingstid, så skal dette alltid være klart kommunisert. Når du har en avtaleperiode med oss, garanterer vi også prisen på fastprispakken i hele avtaleperioden. Når det gjelder datarollover, har vi dette på alle abonnement med datapakker mindre enn 100 GB. Hvis du har en datapakke hvor du skulle hatt datarollover, men ikke har fått det ønsker vi selvsagt rette dette opp. For bruk av data i utlandet, opererer vi i likhet med flere av våre konkurrenter med en "fair usage"-grense, som betyr at en del av datapakken kan brukes i Europa. For eksempel, med en datapakke på 100 GB, vil 34 GB kunne brukes i Europa. Hvis du har hatt problemer med datakortene, vil vi gjerne undersøke og løse dette for deg. Selv om vår telefontid er mellom 8 og 16, besvarer vi ofte e-poster utenfor disse tidene. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vennligst send meg en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd så skal jeg se på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Selger ringte og påstår hardnakket at smb er billigere. Oppgir da priser eks mva sammenlignet med priser inkl mva, og nevner ingenting om bindingstid som ikke kommer frem hva innebærer i tilsendt tilbud. Styr unna.
Hei K.A, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager dersom det har skjedd en misforståelse under samtalen med vår selger. Det er viktig for oss å være transparente når det gjelder våre priser og vilkår. Avtaletid og at priser er oppgitt eks mva skal være tydelig i både samtalen og i SMS'en som sendes ut ved avtaleinngåelse. Hvis du mener dette ikke har vært tilfellet, ønsker vi å se nærmere på saken. Fint hvis du kan sende meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse av saken, slik at vi kan undersøke dette. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, det hjelper oss å forbedre våre tjenester. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Deres telefonsælgere lyver og lover dig bedre pris det abonnent du har og at der ingen ingen bindingsperiode men en fastsat pris i 3 år og prisen er selvfølgelig inklusiv moms. Og du må selvfølgelig svare på sms´en mens du snakker med personen så du ikke kan læse de faktiske vildkår. Kontakt Forbrukerrådet og Brukerklagenemnda og politianmeld dem for svindel!
Hei, Takk for din tilbakemelding! Når det gjelder avtalen, skal alltid både avtaletid og pris være klart og tydelig kommunisert både i samtale med selger og i SMS som sendes ved avtaleinngåelsen. Det er viktig for oss at kundene våre forstår hva de takker ja til, og vi vil absolutt ikke at noen skal føle seg presset til å svare på en SMS uten å ha hatt tilstrekkelig tid til å lese vilkårene. Vennligst send meg en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så skal jeg se nærmere på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Utrolig mye billigere enn andre! Hyggelig service og dekning!
Hei Peter S, Takk for den positive tilbakemeldingen! Vi setter veldig pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring med oss. Det er godt å høre at du er fornøyd med prisen, servicen og dekningen vår. Takk for at du valgte SMB Mobil! Mvh, Birgitte SMB Mobil
De går aktivt inn for å lure folk, og forbrukerrådet advarer. Innpåslitne selgere som lyver om vilkår. NB! Alle priser er eks. mva, du låser deg på en bindingstid på 36 måneder som koster 5000kr. å bryte, til tross for at selger sa på telfon at det IKKE var bindingstid. Utenlandspriser og ekstrakostnader er sinnsykt høye! Dette er scam, og de vet det selv. Styr unna!!!
Hei Jonas, Takk for din tilbakemelding, og beklager for eventuell misforståelse eller feilinformasjon du måtte ha mottatt. Når det gjelder prisene våre, jobber vi alltid for å være transparente og tydelige på hva de inkluderer og ikke. Hvis du har følt at dette ikke har blitt kommunisert riktig, tar vi dette til oss og vil arbeide for å forbedre denne kommunikasjonen. Ettersom vi selger mobilabonnement til bedrifter oppgis priser eks mva. Det skal opplyses om avtaletid og at priser er eks mva i samtale med selger og dette er også opplyst i SMS`en som må bekreftes for avtaleinngåelse. Hvis du ble fortalt at det ikke var bindingstid og det viste seg å være det, ønsker vi gjerne å undersøke dette nærmere. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og gjerne en oppsummering av hendelsesforløpet, så vi kan se nærmere på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil
smb mobil har ringt meg. Jeg har snakket med de på telefon de sa at det var Telenor. men de løy om det, det tok en måned for meg til å få et sim kort fra smb. smb avsluttet abonnement mitt også de sa at jeg trengte ikke betale noe. når jeg snakket med smb de byttet abonnement mitt tilbake til Telenor. nå de ber meg om å betale regning til abonnement Jeg har ikke brukt, jeg anbefaler ikke bruk smb mobil jeg føler at de lurer deg.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er uheldig å høre at du har fått inntrykk av at du ble oppringt fra Telenor, dette tar vi på det største alvor. Vi benytter oss av Telenor sitt nett, men vi er en selvstendig mobiloperatør. Det er viktig for oss å gi riktig og tydelig informasjon til våre kunder, og jeg beklager hvis dette ikke har vært tilfellet her. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort oppsummering av saken? Da kan jeg se nærmere på hva som har skjedd og forsøke å finne en god løsning. Mvh Birgitte SMB Mobil
Ringte for å få ny QR kode. Det ble ordnet med en gang.
Hei Øystein, Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du fikk den hjelpen du trengte raskt. Vi streber alltid etter å løse alle henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Mvh Charlotte SMB Mobil
Presiserte overfor selger at det ikke var aktuellt å skifte leverandør. Etter noen minutter får eg SMB med takk for at eg valgte SMB. Dagen etter ny purring på svar på meldingen. Det må vere mulig for en selger å ta et nei for et nei.
Hei Asgeir, Vi setter pris på tilbakemeldingen din. Jeg beklager at du følte deg presset i samtalen med selgeren, det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve interaksjonen med oss. Vi tar ditt 'nei' på alvor og respekterer det. Det hadde vært fint om du kunne sende meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og tidspunkt du ble kontaktet slik at jeg kan se nærmere på saken. Vi tar denne tilbakemeldingen med oss videre og vil bruke den for å forbedre kommunikasjonen og tjenestene våre. Mvh, Charlotte SMB Mobil
Uansett hva jeg spør dem om så får jeg svar raskt og de løser der hver gang.
Hei Kyrre, Takk for din positive tilbakemelding! Det er alltid vårt mål å gi rask og effektiv hjelp til alle våre kunder, og vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med servicen vår. Mvh Charlotte SMB Mobil
Fornøyd med dekning. Ikke merket noe forskjell så blir 5 stjerner fra meg :)
Hei Kristin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med dekningen vår! Vi jobber kontinuerlig for å sikre best mulig dekning for våre kunder, så din tilbakemelding er svært verdsatt. Mvh Charlotte SMB Mobil
Ikke si ja over tlf. Be om å få en skriftlig avtale. Lukta ugler i mosen fra jeg tok tlf og når tilbudet er for godt til å være sant så er det ofte det. De ville gi meg 50gb for 299 i måneden. Spurte om å få tilbudet på mail noe de ikke kunne gjøre da dette ikke var deres praksis. Og jo mere jeg pushet på at jeg jeg ville lese vilkårene og avtalen skriftlig før jeg inngår noe som helst, ble personen mer og mer agressiv og ønsket bare å starte ett opptak hvor vi innngår en muntlig avtale. Jeg takket pent nei og leste på nettet etterpå at flere er forsøkt svindlet av dem. Jeg ville ikke trodd ett ord av hva de sier. Virket som om det var 3 års bindingstid som han prøvde å skjule.
Jeg er student og har nylig opprettet et enkeltpersonsforetak. Jeg var ute og kjørte da selger ringte meg og forklarte at det var gjennom Telenor. Han refererte til fast pris og god dekning, data osv. Selskapet hadde til og med fast pris hvilket var kjempegunstig prismessig. Jeg ble forstyrret av en nabo i løpet av samtalen, men det stoppet ikke selgeren. Ble satt ut sv hele situasjonen og klarte å svare ja på melding jeg fikk av selger da jeg tenkte at dette kunne uansett angres på i etterkant. Det kan det IKKE! Prøver febrilsk å henvende meg til reklamasjon for mangelfull informasjon når jeg inngikk abonnement. Så får vi se om kundeservice viser noen nåde for en student som ikke har råd til et slikt abonnement i tillegg til alle andre utgifter. Det hadde vært profesjonelt i dette tilfellet. Anbefales IKKE
Rask og god hjelp. Tolmodig medarbeider. Fikk nødvendig hjelp på puk og pin
Innsalget opp mot realitetene slik de er stemmer ikke. Det groveste er at de henvender seg til privatpersoner med ENK og sammenligner priser ink mva for et privat abonnement med ex mva i dette som er en bedriftsavtale, samt skjult bindingstid omtalt som «avtaletid» I tillegg; jeg har 10 GB datapakke og her er det åpenbart ingen kostnadskontroll om du går over, fikk nettopp regning på over 1000 kr ekstra.
Hei Linn E, Det er trist å lese at det ikke kom tydelig frem at prisene er eks mva og at dette med avtaletid i samtalen med selger. Dette er noe som skal oppgis i oppsummeringen av samtalen, og det skal også være spesifisert i SMS-en og i ordrebekreftelse som blir tilsendt på e-post. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post på [email protected] slik at jeg kan få sett nærmere på dette med overforbruket, hvis ikke du allerede har vært i kontakt med oss vedrørende dette. Mvh Charlotte SMB Mobil