Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utsteder fakturaer som er for høye og nekter å korrigere dem. I stedet blir du bedt om å betale inn det for høye beløpet.
Ble lovet et mobilabonnement over telefon på kroner 250 månedlig med 5gb, så bare etter 1 uke etter å ha byttet mobilabonnement fra Telia til Telenor så får jeg en regning på kroner 470 kroner. Dette er ren svindel, og jeg forlanger å se opptak av samtalen og få tilbake kronene mine, hvis ikke kontaketer jeg forbrukerrådet. Vi var også uten dekning i flere dager i set området hvor jeg bor, da Telenor lovte å reparere men ikke klarte på flere dager. Veldig dårlig service.
Legger til ekstra på fakturaen hele tiden og når du ringer for forklaring, får du ingen, bare en masse svada og tull.skal bytte snart
Fikk E-sim til Apple Watch. Har vert innom samtlige avdelinger i Telenor og ingen er istand til å få dette til å virke, + 2 Telenor butikker!
Telenor Telenor, makan til useriøst og upålitelig selskap skal man lete lenge etter. Vi fikk ny router for ca 7 uker siden og siden det har Internettet vært ustabil og det har vært noe nedetid hver dag. Vi har kontaktet Telenor ved flere anledninger, og de har ikke klart å finne feilen. Routeren må byttes sier vi! Nei, sier Telenor. Etter 6 uker ble plutselig internett/tv borte fullstendig. Vi ringer igjen til Telenor. Det blir brutt. Det blir lagt på. Vi ringer igjen. Så etter noen dager finner dere feilen. Router og andre ting må byttes. Vi blir lovet at alt skal reparer på fredag. Ingen kom. Vi ringer på lørdag, hvor vi blir lovet at det skal komme noen på mandag for bytte det som må byttes. Vi skulle få sms på søndag om konkret klokkeslett. Vi ringer på mandag da vi ikke har hørt noe fra dere på søndag, som avtalt. Vi blir bedt om å ringe direkte til montørene (eksternt selskap), for å etterlyse. Der har de ingen sak liggende, og kjenner ikke til problemet. Der er de derimot så hjelpsomme at de kontakter Telenor for å høre hva som har skjedd. Hos Telenor ligger det visst heller ingen sak, de har klart å lukke den. En systemfeil sier kundebehandler i telefonen. En systemfeil?? Og det må opprettes ny sak. Hva er det dere driver med?? Så uproft! Dårlig kundeservice og kundeopplevelse. Nå har vi ventet i seks dager, hvor lenge skal vi måtte vente før dere reparerer dette? Styr unna Telenor, er mitt råd. De har produkter som ikke fungerer, og de kommer heller ikke som avtalt. Ikke til å stole på!
Ubegrenset start koster 300+ kroner i måneden for meg som 19 åring, etter den første 100 gigabyte med data så blir hastigheten senket ned til nesten null. 3mb/s er så vidt nok til å kunne se videoer på youtube. Det går iallefall ikke ann å spille dataspill fordi det som skal ta få sekunder kan ta opptil flere minutter med et abbonement som ikke koster 1000kr i måneden. Jeg har ikke inntekt og har et stramt budsjett, jeg finner ingen andre mobilleverandører som har et bedre tilbud, så jeg må desværre holde meg med ubegrenset start.
Veldig fornøyd med både dekning og kundeservice! De gjør det lille ekstra for deg som kunde. Selv om prisen er litt stiv får du mye for pengene. Jeg har dekning på de rareste plasser i Norge, og har aldri vært uten siden jeg har hatt Telenor!
To gonger på 2 år har Telenor sendt mail at dei flyttar meg til eit dyrare abbonnement. Eg må sjølv gå inn, innanfor ein frist, og velja eit anna abbonnement om eg framleis ikkje vil gå opp i pris. Dette har eg gjort begge gongene, innanfor fristen, men likevel har dei på fyrste faktura etter forandring rekna ut at eg må betala meir. Kan det vera lov å gjera det?
Fikk ett hyggelig tilbud på tre abonnement. Som jeg godtok. Da porteringsdato for to av abonnementene kom, ble jeg fri for to. Tre dager etterpå fikk jeg første fra Telenor. Fem dager etter, mangler jeg abonnement to. Abonnement tre avbrøt jeg portering for, da kundeservice er slett. Ring kundeservice er som å lete etter syvende far i huset.
For lite data ift pris Grei dekning God kundebehandling
Dårlig deal i forhånd til andre på markedet. Jeg bruker mye mobildata så da er tilbudet til telenor for dyrt og for lite. Opplever dårlig dekning mange steder noe jeg ikke gjorde før jeg byttet til telenor. Han siste jeg snakket med på kundeservice om min bredbånd fremsto helt likegyldig til mine problemer når han fant ut at vi hadde forpliktet oss til 12 mnd bindingstid. Skal bytte bredbånd så fort den er over.
Obs ang Svap avtale. Henvender du deg til telenor hønefoss. Dårlig informasjon v kjøp av ny tlf. Obs spør og grav. At du må ringe kundeservice for å få svar på det du lurer på, er helt på trynet. Kjøper en tlf som er nedsatt 3000 kr, men i realiteten blir den til slutt mye dyrere. Her er det snakk om å gjøre kunden oppmerksom på angrefrist, binding, forsikring på tlf. Velger du å betale ut tlf ingen forsikring ble ikke sagt. Skjerp dere ang info. 🙈🙈
Dårlig info etter kravspesifikasjon fra oss. Dyrt!
Var fornøyd med de til å begynne med, men så fortsatt de å bytte avtalene og nå er det langt dyrere enn det var for bare noen måneder siden.
Telenor vil ikke ta noe som helst ansvar for at de ikke har avsluttet min SWAP Plussforsikring på min gamle mobil. Dette er til tross for at jeg har tegnet ny SWAP-avtale og ny Plussforsikring på den nye mobilen. Så da har jeg betalt dobbelt opp med forsikring i 16mnd på en mobil som jeg ikke har hatt. Jeg tar selvkritikk for at jeg ikke oppdaget det tidligere, men Telenor på sin side bør ta ansvar for at jeg faktisk hadde forsøkt å si den opp da jeg tegnet ny SWAP-avtale den gang da. Telenor tar opp telefonsamtaler som man samtykker til, men det mente de at de ikke brukte til slike situasjoner. Det vitner om dårlig kundeservice å ikke engang forsøke å undersøke saken.
mener vi betaler for mye, samt at dekning enkelte steder ikke er god når man kjører rundt i landet