Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde Altibox i mange år og var veldig fornøyd. Flyttet til et borettslag med T-we/Telenor som en del av felles fordelene... Det er som alle andre sier.. forferdelig, nesten hver eneste dag opplever vi problemer, enten stopper programmene vi ser på plutselig og vi blir sendt til Home, eller får ikke vi spilt av pga "Manglende abonnement". Det ordner seg til slutt men etter min mening er dette et produkt som Telenor burde trekke fra markedet og ikke lansere den på nytt før de kan levere noe som er på lik linje med Altibox. Det er rett og slett et svikt fra Telenor ovenfor kundene sine.
Ustabile signaler for fiber tv som sjelden løses ved restart av t-we boks/rutere
Nå for Telenor sluttre med å bare sette opp prisene, vi har og foreldre generasjonen før oss har gjort firma til et mange milliardær firma som bare tenker penger og ikke på sine kunder! Jeg gir Telenor -9 av -10 mulige!§
Førstelibje support er ok, men straks de ikke kan svare er eksperthjelp vanskeligf å få tak i. De lover at de skal ringe, men det skjer bare i 50 % av tilfellene, og bare tter mye venting.
Det er en kamp å holde prisene nede, siste 12 mnd snek de opp prisene 3 ganger. I tillegg så skrudde de ned brebånd hastigheten fra 500 til 100 mb sec, nei gleder meg til å prøve NextGenTel, besparelsen blir 3200 i året, mer en nok for en pensjonist! Ja og til sist alle de utidige forsøkene på å selge dyre mobil abonnementer, nei jeg holder meg til PlusMobil 139/ mnd.
for dyrt for en stakkars pensjonist å ha tv fra Telenor
ekstrem dårlig net, ekstrem dårlig kundeservice veldig dårlig net hater det ass
Ble lurt av selger som gav ukorrekte opplysninger om fiber-tv pakke. Var heller ikke mulig å få sjekket på deres nettside om opplysningene stemte. Vi får altså ikke det vi (ifølge selgeren) skulle få, og sitter nå med en innholdspakke som vi i utgangspunktet ikke har behov for, med bindingstid. Oppdaget dette tilfeldigvis 2 uker før oppstart. Kontaktet Telenor om dette, men alt de kunne gjøre var å beklage... Makan til kjeltringer... 😡
De har priset seg ut av markedet. Arogant oppførsel av kunder som har brukt Telenor i 30 år.
Ustabil boks. Må stadig restartes for å virke som den skal
Opplever at nett faller ut og ‘henger’, kjøpt hastighet er sjelden oppnådd. Koster for mye når kvaliteten ikke er bedre.
Telenor er verst i klassen. Dårligst på alt og spesielt bredbånd/TV/T-We. Grensesnitt fra tidlig 2000-tall, faller ut, horrible spolemuligheter på tv, streaming stopper opp/faller ut til stadighet. Angrer bittert på at jeg inngikk en avtale med bindingstid.
Kabel TV falt ut i hele borettslaget. Det ble rettet til slutt men jeg mistet TV på kabel. Til slutt falt også Internett ut, muligens grunnet feil på fiberboks. Etter å ha purret på Telenor i flere uker sier de at det kommer en montør om noen dager når montøren har anledning. Når montøren kommer vet ikke jeg men jeg har vært uten Internett og kabel TV I flere uker. Forferdelig frustrerende og skuffende. Telenor har et borettslag som kunde men den tekniske hjelpen er fraværende og servicen bærer preg av byråkrati og ansvarsfraskrivelse.
Blitt dyr i 2024. Problemer med nett som faller ut.
Det meste er greit, - litt for dyrt, og jeg vil gjerne se vintersport. Dårlig at det gåt på viaplay, som er meget dyrt.
Forferdelig, faller ut hele tiden, og telefonen går hele tiden over til 4G etter sat dette avdanka utstyret kom i huset, helt håpløst å se feks TV2 play, det står stort sett bare og surrer, anbefaler ingen å gå inn på avtale med Telenor om levering av dette, ringer "kundeservice" annenhver dag, angrer på at jeg gikk inn på denne avtalen.