Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sjekker jevnlig om andre er billigere, og får da samme pris hos Fjordkraft.
Hei John, Så bra at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft
De tar 59 i mnd i tillegg påslag på 11 øre pr kw Tibber tar 39 pr mnd og påslag på 1,6 øre pr kw. Ikke så mye å tenke på👍🏼 I tillegg er Fjordkraft veldig kjappe til å sende fakturaen videre til Lindorf, til tross for at vi har vært kunde i 30 år, og aldri har betalt for sent. Den ene gangen var avgjørende hvor vi glemte å overføre til konto.
Hei Lar, Takk for din tilbakemelding. Ut ifra henvendelsen din kan jeg dessverre ikke få helt oversikt over saken. Det jeg kan gjøre er å anbefale prismatch. Det er bare å ringe inn til kundesenteret dersom du skulle finne et bedre tilbud. Ang. Lindorf så er det vår partner for å håndtere ubetalte regninger. De er spesialist på håndtering av dette er vi får stort sett positive tilbakemeldinger på hvordan de håndterer dette. Jeg ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Fjordkraft har vært min leverandør i 3-4 år nå. De har gode priser på strøm og telefon. Og mange andre gode tilbud.
Hei Halvor, Takk for tilbakemeldingen din. Flott å se at du har både strøm og mobil og benytter deg av vårt fordelsprogram. Har du sett at vi har åpnet markedsplass også? Her kan du kjøpe mobiltelefon og gode produkter til smarthus. Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Dyreste av alt vi har vært innom av strømselskaper, og menneskene i kundeservice bærer preg av å få bonus for hver løgn de serverer om prisene.
Hei Ståle H, Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss.
Jeg har Fjordkraft spotpris-avtale med prismatch, og er godt fornøyd med den.
Hei Roger, Godt å høre at du er fornøyd! Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding. Vi i Fjordkraft ønsker deg en fin dag!
Har bare gode erfaringer med Fjordkraft etter 3 - 4 år med strømavtale med de. Får en faktura som dekker både strøm og nettleie
Hei Tor, og tusen takk for din tilbakemelding. Vi blir veldig glad for å høre at du er en fornøyd kunde. Gjennomfakturering med netteiere er noe vi ser på som veldig bra for våre kunder, slik at man får både strøm og nettleie på en og samme faktura. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Så debatten på Nrk og ble nysgjerring på min strømavtale. Har jeg blitt lurt kanskje? Jada, hadde en trippelgaranti jeg ikke visste jeg betalte for. Jeg ble ikke informert om at jeg fikk med en trippelgaranti når jeg lagde avtale. Er nok gjort helt bevisst fra deres side tror jeg, da det er gratis de første 3 mnd... Jeg hadde jo selvfølgelig takket pent nei. Trippelgaranti er en forsikring som gir deg færre bekymringer dersom du blir syk, arbeidsledig eller opplever feil på det elektriske anlegget. 0,- i strømregning om du blir syk Blir du sykemeldt dekker vi kostnadene for strøm og nettleie i inntil 6 måneder. Maksimalt beløp per måned er 5000,-. 0,- i strømregning om du blir arbeidsledig Blir du arbeidsledig dekker vi kostnadene for strøm og nettleie i inntil 6 måneder. Maksimalt beløp per måned er 5000,-. 0,- i egenandel om lynet slår ned Ødelegges elektronisk inventar av lynnedslag, overspenning eller elektriske feil får du normalt dette dekket av innboforsikringen. Men ofte må du likevel betale en betydelig egenandel. Vi dekker egenandelen din med inntil 4000,-. Trippelgaranti er kostnadsfritt de tre første månedene. Deretter koster tjenesten 1,50 kr/dag. Kynisk firma som stjeler penger fra kundene sine ved å legge på en unødvendig "garanti" uten å informere kunden.
Hei Christoffer, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du ikke har vært klar over at du hadde en aktiv tilleggstjeneste hos oss. Ved avtaleinngåelse skal det komme tydelig frem at hvis man ønsker Trippelgaranti, så er det kostnadsfritt de første tre månedene og deretter 1,50kr/dag. Vi informerer alltid på MinSide hvilke aktive tilleggstjenester man har og det vil også fremkomme på fakturaen. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Avtalen heter Garantistrøm. Avtalen har et fastbeløp på kr. 19.- og dagens strømpris på 52.90 øre/kwt. Avtalen har også et pristak på 52.90 øre som gjelder til 30.04.2021.
Hei Rune, Takk for tilbakemeldingen din. Supert at du er fornøyd med avtalen og kundeservice! Vennlig hilsen, Fjordkraft
Er interessert i billig strøm ikke tilbud hos andre næringer
Hei Oddvar, Takk for tilbakemeldingen din. Godt å se at du er fornøyd. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Siden det er timespot, så er det umulig for meg som forbruker å " ettergå" prisen på fakturaen med dEn prisen timespoten gir.
Hei Arild, og takk for din tilbakemelding. Det finnes flere strømavtaler som møter ulike behov. Om man ikke ønsker å følge strømprisen time for time, kan jeg anbefale å ta en kikk på en forutsigbar avtale. Da vil man ha samme pris uansett tid på døgnet og vil være lettere å følge med på hva du skal betale. Mer informasjon kan du finne her: (https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/fastpris-strom-forutsigbar/). Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
'prøver å få meg over på alle de dyre avtalene. det er ikke bra.
Hei Atle. Siden jeg ikke vet hvem du er blir dette bare gjetting fra min side, men det her høres det ut som du kanskje kan ha blitt kunde hos oss via en kampanjeavtale? Hvis du har gått inn på en avtale med begrenset varighet er det naturlig at prisen endres når avtaleperioden er over, på samme måte som kampanjer fra andre bransjer. Det er heller ikke uvanlig at prisen på en strømavtale endres etter f.eks et halvt år, men man blir alltid varslet om prisendringer inne på Min Side. Kunder som har registrert e-post vil også motta informasjon om endringer på e-post. Jeg håper dette var oppklarende. Hvis du ønsker hjelp av oss til å se nærmere på denne saken vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har aldri vært med på noe som er så useriøst som fjordkraft, de har klart å f*** dette meg til. Gjør endringer på avtaler og jukser seg til fant. Setter meg opp i ein vrien situasjonen. Angrer på at jeg ikke har screenshot av nettvindue for avtalen som jeg fikk. Fikk meg et stort sjokk når jeg fikk fakturaen. Anbefales ikke. Styr unna.
Hei Stian, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Dagens kraftmarked består av stadige prisendringer, og derfor vil vi varsle kunder når prisjusteringer på avtalen vil skje på både SMS, epost og på MinSide. Husk at som kunde hos oss kan man alltid prismatche andre strømavtaler om du finner en bedre hos en annen konkurrent (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Passer bra for meg. Det er egentlig samme hvem som leverer 220 volt i huset. Jeg ønsker bare en bra avtale
Begynte hyggelig da jeg ble oppringt av agent fra ActivoSales. Var først snakk om fellestrøm til sameiet fra Fjordkraft, men gikk over til privat strøm da sameiet ikke har fellesstrøm. Men da jeg etterspurte skriftlig dokumentasjon på avtalen (Tak på spotpris på 59.90øre + 19kr fast mndspris) ble det mye om og men rundt at dette var "spesialavtale for sameier, men kunne få det som privatperson". Fikk omsider tilsendt en screenshot av en side fra deres salespitch, og da jeg begynte å forklare at jeg trengte mer enn dette da det ikke innholdt vesentlig innformasjon, så ble det brått sagt "Takk for tiden ha en fin dag", og la på. Klarer ikke se på Fjordkraft som seriøst aktør etter dette.
Hei Sondre, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er svært beklagelig at vår salgsrepresentant var pushete. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Vi skal alltid informere godt om våre strømavtaler over telefon og gi den betekningstid man måtte ønske. Flott at vi får tilbakemelding på slik fremtoning slik at vi kan alltid kan jobbe for å bli bedre. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
3 ganger har jeg ringt inn og fortalt om tilbud fra andre, og de har sjekket og gitt meg det samme. Har hatt problemer med at jeg ikke har oppdaget prisforhøyelser. De har hatt altfor mange tilbud som har vært vanskelig å sjekke. Ellers bra med ekstratilbud.
Hei Per. Så fint at du har benyttet vår Prismatch! Ved prisendringer vil du bli varslet 14 dager før endringen trer i kraft. Dersom du har registrert e-post adressen din hos oss, vil du bli varslet både på e-post og i Min side. Du kan også velge å motta varsel via SMS, dette velger du selv på Min side. Jeg håper dette var oppklarende og ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig internettside. Umulig å finne fram til dei foskjellige avtaler dei tilbyr.
Hei Arild, Takk for tilbakemeldingen din og godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. På nettsiden vår finner du våre mest solgte avtaler. Vi har noen avtaler gjennom organisasjoner eller i kampanjesammenheng som er begrenset til de som er medlem av en organisasjon eller ser kampanjen. Det kan være en grunn til at du ikke alltid finner alle våre avtaler på nettsiden vår. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.