Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uhøflig selger på døra fra Fjordkraft

Omtale av  Steffen

Masse info, overkjører åpenbart med manus lagret i hodet så jeg ikke skal komme til. Jeg lar vedkommende få snakke og men jeg er ikke villig til å inngå en avtale på stående fot uten å få tenke meg om. Det gjelder stort sett alt her i livet. Når det ikke blir respektert og jeg i tillegg får en viktig tlf midt i samtalen jeg må ta i mitt hjem, forventer jeg at en selger forholder seg høflig og på avstand. Jeg sier gjentatte ganger nei, eller høflig at jeg forstår dette en en «særavtale på døra» men at jeg ikke ønsker å skrive under på noe nå. Selger blir fornærmet og det er kun jeg som ønsker vedkommende en god dag videre. Sier arrogant takk og går Hvordan tror Fjordkraft at gode kundeforhold opprettes? Tror dere jeg ønsker å bli kunde nå, med dette inntrykket av selskapet? Nei takk :) ha en fin dag!

Svar fra Fjordkraft
26.08.2020 16:04

Hei Steffen, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal oppføre seg i møte med potensielle kunder, og vi tar slike tilbakemeldinger på høyeste alvor. Jeg håper du vil kontakte vår kundeservice på f.eks chat eller Facebook og fortelle oss når og hvor dette fant sted, slik at vi kan ta dette videre med vår salgsavdeling. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Prismatch fungerer ikke lengre - de har endret vilkårene

Omtale av  Ståle I

Når strømmen koster 5 øre og en leverandør tilbyr påslag på minus 30 øre , så "tjener" man altså 25øre pr KwT....(ser da bort fra nettleien). Har fungert fint i flere måneder - men nå nekter FK meg dette. Prisen kan aldri bli negativ påstår de.... - men det er jo mange som gir slike tilbud nå !!! De påstår at en feil i systemene hos dem har gjort at jeg har fått slik negativt påslag før.

Svar fra Fjordkraft
26.08.2020 16:04

Hei Ståle! Det stemmer som du sier, vi Prismatcher ikke avtaler med negativ pris. All informasjon om Prismatch finner man her: https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/ . Det er leit å høre at du ikke lenger vil være kunde hos oss, og jeg håper vi greier å overbevise deg om å komme tilbake til oss ved et senere tidspunkt. Ønsker deg uansett en flott uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Lite sannhet fra selger

Omtale av  Mimså

Selger er pågående og jeg stiller spørsmål om avtalen der flere svar viser seg å være direkte løgn når kontrakten kommer. Enormt skuffende.

Svar fra Fjordkraft
26.08.2020 16:03

Hei Mimså, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal oppføre seg, og vi tar slike hendelser på høyeste alvor. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice med klagen din, og fortelle oss hvor og når dette fant sted. På den måten kan vi ta dette videre til vår salgsavdeling. Ønsker deg en god uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Full kontroll og trippelgaranti

Omtale av  Tormod

Begge deler er «lurt inn»på min regning uten at jeg har bedt om det. De kan ikke dokumentere at jeg hadde bestilt tilleggene. Full kontroll fikk jeg stoppet etter en stund , men trippelgaranti har jeg dessverre oversett. Den har vært der fra mai 2017, altså har Fjordkraft «lurt til seg» over 1600 kroner. Nå ble jeg heldigvis klar over disse for meg helt unødvendige ekstrautgiftene. Ikke snakk om å få pengene tilbakebetalt. FOLKENS, SE PÅ FAKTURAENE OG STYR UNNA DISSE ABSURDE TILLEGGENE.

Svar fra Fjordkraft
26.08.2020 16:03

Hei Tormod. Så leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Siden jeg ikke vet hvem du er, vet jeg heller ikke om du har bestilt strømavtalen din på nett, via butikk, via selger på stand e.l. Så jeg blir nødt til å svare generelt. Hvis man bestiller strømavtalen via Power eller via en av våre selgere på stand, vil man alltid få med seg et skjema som forklarer både strømavtalen og eventuelle tilleggstjenester som Full Kontroll og Trippelgaranti. Hvis man bestiller strømavtalen på nettet vil Full Kontroll og Trippelgaranti ligge som avkrysningsbokser der man selv kan velge å legge til eller fjerne tjenestene. Dette er ikke noe vi legger på strømavtalene uten å opplyse kunden om det i forkant. Ta gjerne kontakt med kundeservice slik at vi kan vurdere saken din på nytt. Hvis ikke du er fornøyd, er ikke vi det heller. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dørsalg

Omtale av  Lars

Forferdelig pågående dørselger. Tar ikke nei for et svar. Kommer ikke til å benytte meg av noen av deres tjenester i fremtiden.

Svar fra Fjordkraft
26.08.2020 16:02

Hei Lars, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med møtet med vår selger. Vi jobber med å innføre et system som skal gjøre det enklere å reservere seg mot dørsalg fra oss, men dette er dessverre ikke klart ennå. Som et tiltak anbefaler jeg et "Nei til dørsalg"-skilt, da disse er svært effektive. Ønsker deg en fortsatt god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ikke la deg lure !!

Omtale av  Frank F

Her loves det gull og grønne skoger i det de kaller "prismatch." Dette for å kapre, eller som i mitt tilfelle, beholde kunden. Men det er bare fram til de mener det ble for billig, og så blir du automatisk flyttet til noe som er dyrere. NULL forståelse fra kundeservice. Mitt klare råd er som overskriften; - ikke la deg lure! De holder ikke det som loves!

Svar fra Fjordkraft
26.07.2020 20:25

Hei Frank, og takk for tilbakemeldingen. Så leit å høre at du ikke er tilfreds med Prismatch. Vi er tydelige på hvordan Prismatch fungerer, f.eks her på nettsidene våre: https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/. Her står det at hvis du benytter deg av prismatch bytter vi din strømavtale, så du får tilsvarende avtale hos oss som du har blitt tilbudt hos en annen strømleverandør. Dersom tilbudet fra annen strømleverandør gjelder i en begrenset periode, matcher vi prisen for samme periode. Etter endt periode gjelder standard avtale, tilsvarende den avtaletypen du har blitt tilbudt. Dette er ikke noe vi prøver å skjule. Jeg håper du vil kontakte vår kundeservice, slik at vi kan se på om du har fått en strømavtale som passer til dine behov, eller om det finnes en annen som du heller burde velge. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dørsalg i bygård

Omtale av  Eric I

Stusser på at Fjordkraft sender ut dørselgere som ringer på alle dører i en bygård i Oslo i våre dager. Virker lite gjennomtenkt med dørsalg ift. smittevern når bud og andre knapt nok tør gå innafor døra i oppgangen.

Svar fra Fjordkraft
26.07.2020 20:25

Hei Eric, og takk for tilbakemeldingen. Regjeringen har startet gradvis gjenåpning av Norge, og vi er glade for at våre selgere kan gjenoppta ta sine arbeidsoppgaver. De ser frem til å møte potensielle kunder igjen. Vi har informert alle aktuelle kommuner om våre rutiner for å unngå smitte, og har vært i dialog med kommuneoverlegene der vi starter opp dørsalg. De får daglig oppfølging og de har god opplæring i smitteverntiltak. Alle adresser loggføres, og hvis det skulle bryte ut noe smitte eller noen har antydning til sykdom, kan de ikke gå fra dør til dør. De kan heller ikke gå fra dør til dør om de skulle være i nærkontakt med noen andre som er syke. Nettbrettene desinfiseres ofte, og de har gode rutiner for hvordan de skal opptre i møter med potensielle kunder. Ellers følger de rutinene som er nedsatt fra FHI. Du kan derfor være trygg på at det å møte våre selgere ikke skal være farlig. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og takk for at du tok kontakt. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Vært kunde i mange mange år.

Omtale av  Ole V. L

Siden det var så mange negative tilbakemeldinger tenkte jeg at jeg skulle komme med noe positivt. Jeg har vært kunde med Fjordkraft i mange år. Utrolig nokk har jeg aldri hatt noen problem med dem.. Jeg kommer relativt rask igjennom til dem.. Jeg har fått det jeg har ønsket. Og mulig jeg er naiv.. men jeg stoler på dem. Til nå har dem ikke brutt min tillit til dem.. Dem har gang på gang levert. Prismatch og spotpris er en fin kombo. Men nylig har dem oppdatert appen deres. Helt genial! Jeg får kaffe til halv pris og andre goder! Helt konge! Nå mangler dem bare løsninger som Tibber.. Men uansett. Det kan være at jeg har vært veldig heldig med Fjordkraft.. Men det har gått knirkefritt og uten noen problem til nå.

Svar fra Fjordkraft
26.07.2020 20:24

Hei Ole, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi setter utrolig stor pris på slike anmeldelser. Jeg antar du mener sanntidsmåling når du etterlyser løsninger tilsvarende Tibber – en liten fugl har hvisket meg i øret at dette er noe som kan komme på plass allerede i høst, så der får vi krysse fingrene. Jeg håper du fortsetter å være fornøyd med oss, og at du tar kontakt med oss og sier fra hvis dette skulle endre seg. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Med vennlig hilsen Fjordkraft

ALDRI!! mer Fjordkraft i min kontakt /STYR UNNA

Omtale av  Grintete K

Elendig over hele fjøla , Dyrere enn snittet , Etter fakturerer og Krediterer om hverandre og til høyere pris en opprinnelig faktura. Truer med inkasso på bestridede krav. 15 forskjellige saksbehandler som kun står på sitt... Makan til møkka firma skal du lete en stund etter ....

Svar fra Fjordkraft
13.07.2020 12:00

Hei K, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Her skulle jeg veldig gjerne gått inn på saken din og sett hva det er som har skjedd, men siden du er anonym lar ikke det seg gjøre. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen av oss, for dette høres ikke bra ut. Jeg håper vi kommer til en minnelig løsning til slutt. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Garantert fornøyd ... not

Omtale av  Bjørnar

For en stund tilbake ble jeg kontaktet av en dørselger som ønsket å få meg over på en mer gunstig avtale. "Garantert Fornøyd" het det. Kanskje litt naiv, men godtroende om selskapet jeg har i mange å vært kunde hos. Dette har resultert i at bare siste år har jeg betalt mer enn 10.000,- med bakgrunn i differansen. Selvfølgelig får du en presentasjon av kundeservice om at sikkerhet koster osv, men historien viser jo at når sikkerheten koster alt for mye... da hører du ikke noe fra en omtenksom selger som vil deg vel. Ber du om dokumentasjon for å finne virkelig differanse, nekter dem å gi deg historiske tall i bakgrunn om at det selskapet ikke har mulighet til å bruke tid på dette.. Det skjønner jeg godt når det er snakk om en slik differanse. Tenk om noen fant ut av det. Ta en titt på denne saken. Beskriver nok hva mange havner i etter å ha hatt en hyggelig provisjonsselger på døra som bare vil deg vel. https://www.nettavisen.no/okonomi/stromgigantens-lokkepris---definitivt-en-darlig-deal/3423985648.html Prøv å klag på "garatert fornøyd" da... lykke til med deg......

Svar fra Fjordkraft
13.07.2020 12:00

Hei Bjørnar, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med tiden du har vært kunde hos oss. Vi anbefaler alltid at man setter seg inn i avtalen man blir tilbudt, og om den passer til eget bruk og ønsker. Garantert Fornøyd (https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/garantert-fornoeyd/) er en variabel avtale, og denne typen avtaler gir større forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Prisen fastsettes for en kortere periode, vanligvis 14 dager, slik at du slipper å oppleve hyppige prissvingninger. Dette føles trygt for noen, mens andre heller ønsker en spotprisavtale som hele tiden følger svingningene i markedet. Her oppfordrer vi til å velge det man selv foretrekker. Vi beklager at vi ikke har greid å leve opp til forventningene dine. Ønsker deg en god uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Telefonterror

Omtale av  Tubbi

De ringer og ringer. innrømmer selv at de lar det ringe i 20 sek før de lar det gå til neste. Rekker å ringe en gang hos meg i arbeidstid. Når jeg ber dem fjerne meg fra lista ler de rått. Burde vært nektet å selge noen ting.

Svar fra Fjordkraft
13.07.2020 09:07

Hei Tubbi, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres virkelig ikke bra ut. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice, slik at vi kan undersøke denne hendelsen nærmere. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Jeg vil bytte energiselskap

Omtale av  Ola N

Dårlig info fra selskapet. Jeg forventer at selskapet som et minimum sender en mail eller melding om faktura.

Svar fra Fjordkraft
23.06.2020 10:22

Hei Ola N, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. På generelt grunnlag kan du velge mellom å motta faktura per post, e-post eller eFaktura. Sistnevnte kan opprettes når du betaler din første faktura, eller via Min Side før du mottar den. Ved e-postfaktura mottar du fakturakopi på oppgitt e-postadresse. Jeg får dessverre ikke sjekket akkurat din sak ettersom jeg ikke har noe informasjon om kundeforholdet her, men hvis du tar kontakt med vårt kundesenter skal vi selvsagt se på det. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dobbelfakturering, elendig kundeservice, helt på grensa til svindel

Omtale av  Torbjørn

Jeg byttet til Fjordkraft i august/september 2019 da jeg og en kompis flyttet til Bergen. Vi ville ha et lokalt strømselskap, og Fjordkraft viste seg også å være rimelige. De første tre månedene gikk fint - j#%elskapet begynte i november da jeg ble dobbelfakturert; både på Vipps og i papirfaktura, med forskjellige KID numre. Jeg ringte de og prøvde å få løst dette, men den elendige kundeservicen deres kunne ikke fikse det. Etter flere purringer, og fare for inkassokrav, ble jeg *tvunget* til å betale den andre regningen. Greit nok, shit happens tenkte jeg. Men neida. I januar har de også funnet ut at de skal dobbelfakturere meg. Samme prosedyre - jeg ringte kundeservice, de fikk ikke fikset det, regningen gikk til purring og deretter innkasso: jeg ble tvunget til å betale den. Etter dette sa jeg opp abonnementet pronto. Deretter fakturerte de meg igjen - for en måned jeg ikke hadde de som strømleverandør. Dette var i Februar 2020, og i skrivende stund er det Juni. Samme prosedyre, igjen. Denne regningen gikk faktisk til inkasso, og jeg ble igjen tvunget til å betale den. Jeg har prøvd i to måneder nå og få fikset dette, med kundeservice. Det frister fryktelig å navngi de i kundeservice jeg har snakket med, men jeg tror de har mer enn nok med å takle sin egen inkompetanse. De i kundeservice sa flere ganger at de skulle "ringe opp igjen" men gang etter gang ringte de aldri. Jeg ville ikke anbefalt Fjordkraft til selveste Judas engang, og insisterer på det sterkeste at du ALDRI verver deg som kunde der. Kundeservicen er lite serviceinnstilt, elendig kompetanse/problemløsing, datasystemene er sannsynligvis kodet og lokalisert på en potet, og dobbelfaktureringer forekommer hyppig.

Svar fra Fjordkraft
23.06.2020 10:16

Hei Torbjørn og takk for at du tar deg tid til å gi en oss en tilbakemelding. Dette er en sak vi må få sett på, og jeg har tatt den videre med klagerådgiver i Fjordkraft. Han vil ta saken opp oppfølging og påse at du får et skikkelig svar, og undersøke hva som kan være årsaken til dette. Du skal selvsagt ikke måtte betale doble faktura, og så få purring på dette i tillegg. Ettersom jeg bare har ditt fornavn å gå på, ber jeg om at du sender oss en e-post til [email protected], med kontaktinformasjon så vi kan se på din sak. Han følger med på innboksen der og tar kontakt med deg. Jeg beklager så mye for at dette ikke ble løst i første omgang, sånn skal det selvsagt ikke være. Skulle det oppstå andre spørsmål eller om det er noe mer vi kan hjelpe deg med, er det bare å ta kontakt på telefon 23006100. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og nok en gang, takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Løgn, lureri og dårlig service

Omtale av  Mikken

Ble oppringt av Fjordkraft som ville at samboer skulle si opp abonnementet og at jeg skulle tegne nytt og bedre abonnement. Jeg var ikke veldig interessert da dette bare virket unødvendig. Etter mye overtalelse og løfte om gratis måned gikk jeg med på det. Jeg spurte minst fire ganger om de var helt sikker på dette med gratis måned og om de garanterte at det ikke kom regning første måned. Gjett hva som skjedde; det ble den dyreste måneden noen sinne. Betalte over 4000kr totalt denne mnd. Bor i en liten leilighet der prisen aldri har vært på det nivået. Veldig ubeleilig, spesielt siden jeg var permittert. Det ble doble regninger, ikke noe gratis. Skulle lyttet til Magefølelsen og ikke takket ja til "tilbudet". Har ringt og klaget, men får bare dårlige unnskyldninger og de påstår fortsatt at jeg har fått en gratis måned, men bare på en måte. Bytter nok leverandør asap.

Svar fra Fjordkraft
23.06.2020 10:15

Hei og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er lei å høre at du føler deg lurt. Ble du lovet en måned gratis strøm ved bytte, skal du selvsagt få denne. Her bør vi nok ta en kikk på hva som har skjedd da du oppgir at du bor i en mindre leilighet. Det skal veldig mye strømbruk til før faktura blir på over 4.000 kroner. Siden det ikke står oppgitt noe kontaktinformasjon her så blir det vanskelig å kommentere hva som har gått galt i ditt tilfelle. Ber derfor om at du kontakter oss på telefon 23006100 så skal vi selvsagt finne ut hva som har gått galt. Det eneste du skal betale for ved gratis strøm er nettleie som alltid kommer ved siden av strømmen på dine faktura. Denne går til lokale netteier, og er ikke noe vi tar betalt for. Vi har også utvidede fullmakter til å hjelpe med å dele opp faktura nå for tiden. Så hvis det av en eller annen årsak skulle stemme at faktura er på så mye, skal vi selvsagt kunne hjelpe med å dele den opp for deg. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og nok en gang takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Styr unna Fjordkraft

Omtale av  Arve

Ren svindel. Styr unna Fjordkraft. Vil bruke alle triksene i boken for å lure deg. Ved kjøp av bolig blir man satt på en veldig dyr avtale selv om man krysser "NEI". Senere kan man ikke bytte avtale på nett og det opplyses heller ikke om hvilken avtale man er på.

Svar fra Fjordkraft
22.05.2020 10:02

Hei Arve, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er utrolig leit å høre at du føler deg lurt, for det er aldri noe vi ønsker. Vi har avtale med noen meglere, som på overtagelse enten har med et fysisk skjema for bestilling eller en iPad hvor kunden fyller ut bestillingsinformasjon. Der signerer man på at man ønsker oss som leverandør. Dette er helt frivillig. Hvis du har blitt overført til oss uten riktig samtykke er det svært viktig at du kontakter oss, slik at vi kan ta dette videre med personen som har registrert salget. Dette er på ingen måte noe som skal inntreffe. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å ta kontakt med vår kudneservice hvis du føler at denne saken ikke tilstrekkelig har blitt ryddet opp i. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Veldig fornøyd

Omtale av  Adrian V

Ser at mange her klager på at spotprisene endrer seg fra det man har når man bestiller til noe som er dyrere med 1-5øre/kwt. Dersom dette er noe man er overrasket over har man altså ingen peiling på hvordan spotpris fungerer, dette endrer seg hele tiden, og dersom man vil ha en forutsigbar strømavtale (men som vil koste mer) finnes det andre alternativer for dette. Har ikke annet enn godt for fjordkraft. De har også super kundeservice som alltid er behjelpelig, de av dere som ikke tåler å vente 2 minutter i telefonkø har også mulighet til å chatte med de på facebook.

Svar fra Fjordkraft
05.05.2020 19:47

Hei Adrian, og takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår - vi jobber kontinuerlig med å være så gode som overhodet mulig på dette området. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR