Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ønsker det at strøm fastpris og bruke bra så lenge
Hei Kim, Gjerne kontakt oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] hvis du har noen spørsmål. Vi er klare til å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg kontaktet Fortum etter et skifte av leverandør prosess startet uten min godkjenning. Jeg ringte kundeservice og fikk relevant informasjon i saken og ble kjent med at dette faktsk er et lovbrudd. Har startet reversering av prosessen.
Hei Leif, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice og informasjon. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake som kunde. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt å bestille. Rask behandling. Oversiktlig produktløsninger.
Hei Erik, Tusen takk for din omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår betjening og at du fant prosessen med å bestille strøm enkel. Det er viktig for oss å gjøre det enkelt og behagelig for våre kunder. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
For mye tillegg, så mista oversikten, elles så har de en super hyggelig kundeservise.
Hei Cathrine, Tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på den hyggelige tilbakemeldingen om vår kundeservice. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg med å få god oversikt over din strømavtale. Har du spørsmål kan du enten logge deg inn i appen/ Min Side eller kontakte oss direkte for veiledning. Vi er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Virker greit. Ingen kommentar ellers. Har ikke hatt noen problem så langt, tror jeg.
Hei Marit, Tusen takk for omtalen. Hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Har du spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vi er klare for å bistå:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Etter to år med dette selskapet har vi innsett at de har svindlet oss. Da vi bestilte tjenestene i 2021 via telefon, sendte de oss en SMS som vi måtte svare "Ja" på hvis vi ønsket tjenestene vi hadde avtalt med selgeren. Overraskelsen var at i denne SMS-en la de til alle ekstra tjenester de ønsket (inkludert lading av bil, selv om vi ikke har bil). Med et enkelt "Ja" ble alt dette bestilt, og vi trodde at alt var i orden etter å ha snakket på telefonen, så vi skrev "Ja." Kort sagt: vi har betalt nesten 10.000 NOK ekstra enn det vi hadde avtalt på telefonen. Da vi nå oppdaget dette og klaget, sa de at vi hadde akseptert med et enkelt "Ja." Vi ba om opptaket av samtalen, og de sier at de ikke har det... 0 tillit. Vi føler oss svindlet.
Hei Cristo, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å understreke at vi aldri ønsker å svindle våre kunder for penger og at ingen tjenester blir lagt til uten din uttrykkelige aksept. Vi verdsetter våre kunder, og det er helt grunnleggende for oss at alle avtaler og tjenester er tydelige. For å få en bedre forståelse av saken, oppfordrer vi deg til å kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det bare fungerer som det alltid har gjort. Alt på en faktura gir en utmerket oversikt.
Hei Asbjørn, Tusen takk for omtalen. Så hyggelig å høre du er fornøyd med oppsettet av faktura. Vi ønsker å gi alle kunder en god forståelse på hva størmmen går til. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Masse informasjon jeg ikke forstår noe av. Jeg ønsker bare strøm så billig som mulig
Hei Ole, Tusen takk for tilbakemeldingen. Dette ønsker vi å hjelpe deg med! Gjerne kontakt vårt kundesenter på [email protected] eller 21494949, da kan en av våre dyktige kunderågivere hjelpe deg med spørsmål du har rundt din avtale. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum innførte påslag uten mitt samtykke. Den kontrakten jeg hadde med Norgesenergi var uten påslag, når Fortum kjøpte opp Norgesenergi, endret de kontraktene og innførte påslag. Kontraktbrudd kaller jeg det. Fortum er et selskap ingen kan stole på!
Hei Jørgen, Tusen takk for din tilbakemelding. Avtalen du hadde med Norgesenergi ble overført til oss uten noen endringer. Du skal med andre ord ha akkurat samme avtale som du hadde hos Norgesenergi. Vi ønsker gjerne å se nærmere på saken. Kontakt oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ringer med forskjellige nummere flere ganger om dagen. Ekstremt uprofesjonelt.
Hei Kristine, Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt med å bli ringt av våre selgere. Vi forstår at hyppige telefonsamtaler kan være frustrerende. Du kan enkelt reservere deg mot telefonsalg her: https://strom.fortum.no/reservasjon Dette vil sikre at du ikke mottar flere henvendelser fra våre selgere på telefon. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelige og meget kompetente mennesker det, stort pluss for kundeservice
Hei Arild, Tusen takk for hyggelig omtale. Hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Det er derfor en stor motivasjon for oss å høre at du er fornøye. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Tilfredsstillende så langt. Er ny kunde etter overgang fra Norges Energi.
Hei Hamre, Tusen takk for omtalen. Det gleder oss å høre du er fornøyd med overgangen fra Norgesenergi til Fortum. Målet var å gjøre overgangen behagelig for tidligere Norgesenergi-kunder. Vi gleder oss til å betjene deg på best mulig måte. Tusen takk igjen for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er fornøyd med Fortum så langt,men jeg har ikke dere så lenge.
Hei Dag, Tusen takk for omtalen. Vi ønsker deg velkommen som kunde og setter pris på at du valgte oss som din strømleverandør. Hvis du har noen spørsmål eller tilbakemeldinger er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vi gleder oss til å betjene deg på best mulig måte. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Pluss for oversiktlig app, veldig brukervennlig. Enkeltmålinger samle flere kundeforhold, feks bolig og fritidshus
Hei Stine, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Det er viktig for oss å gjøre appen brukervennlig for deg som kunde. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum fremstår som en god og seriøs strømleverandør med konkurransedyktige priser i dagens marked.
Hei Kai, Tusen takk for omtalen:) Det gleder oss å høre du opplever oss som konkurransedyktig. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi gleder oss til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fast månedstrekk er satt opp to ganger uten begrunnelse. Det samme skjedde med Norges energi. Jeg måtte selv ta initiativ for å korrigere.
Hei Johannes, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å hjelpe deg i saken, og hadde satt stor pris på om du kontakter oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere å hjelpe med å korrigere feilen. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm