Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er fornøyd med strøm prisen jeg betaler, er fastpris mer lønnsomt for meg ?
Hei Espen, Takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er tilfreds med strømprisen du betaler. Når det gjelder valget mellom fastpris og spotpris, er det flere faktorer å vurdere. Fastpris gir deg stabilitet og forutsigbarhet, da du betaler en fast pris uavhengig av markedssvingninger. Dette kan være gunstig for de som foretrekker å ha en fast månedlig kostnad og unngå potensielle økninger i perioder med høy etterspørsel eller prisvolatilitet. På den andre siden har spotpris vist seg å være mest prisgunstig over tid for mange kunder. Spotpris følger markedet og kan variere basert på tilgjengeligheten av strøm og etterspørselen. Dette gir muligheten for lavere priser i perioder med lav etterspørsel. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Rabatter du får når du tegner avtalen gjelder plutselig ikke og ingen kan svare på når denne rabatten forsvant. Dårlig kundeservice som ikke svarer på e-post
Hei Anna, Vi beklager ulempene du har opplevd, og vi takker for at du tar deg tid til å dele dine bekymringer med oss. Vi vil gjerne undersøke dette nærmere for å løse problemet. Vi prøver å besvare alle e-poster innen 48t, men i perioder med økt trafikk blir responstiden dessverre noe utsatt. Prøv gjerne å ta kontakt med oss på alternative metoder, slik som chat eller telefon 21 49 49 49 dersom du fortsatt ikke har mottatt en tilbakemelding på din henvendelse. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Grei oversikt på appen over strømforbruket og prisen på kWh for dagen og kommende dager.
Hei Elisabet, Takk for hyggelig anmeldelse. Vi er glade for å høre at forbrukshistorikken og prisoversikten i appen fungerer godt for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Pålitelig og forutsigbar, tross skiftende strømpriser. Har alltid vært opptatt av sikre leverandører, og jeg har aldri hoppet på uforutsigbare leverandører.
Hei Kåre, Takk hyggelig anmeldelse. Vi setter pris på tilliten! Ønsker deg en riktig god dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Kjempefornøyd, fikk veldig bra service over tlf. :D
Hei Cecilie, Takk for hyggelig tilbakemelding! Dersom du har spørsmål eller trenger hjelp i fremtiden må du ikke nøle med å kontakte oss. Mvh Fortum Strøm //Bahar
En helt grei strømleverandør. Likte ikke prisøkningen med påslag og fastavgift.
Hei Helgen, Takk for at du deler din opplevelse. Vi er stadig på utkikk etter måter å balansere kostnader og tilby verdi til våre kunder. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss i dette arbeidet, og vi vil fortsette å søke løsninger som både ivaretar våre kunders behov og sikrer bærekraftig drift. Ønsker deg en fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Som du forstår , bruker jeg ikke mye tid på appen.
Hei Liv, Takk for hyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker en gjennomgang av appen og funksjonene må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice. Ønsker deg en riktig fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Alt fungerte greit, frem til jeg bestilte tjenesten smart lading av bil. Det virket ikke og jeg tok kontakt med kundeservice. De lovet meg tilbakemelding, men etter 3 ukers venting samt at jeg purret på dem 6 ganger, byttet jeg leverandør. Jeg ønsker ikke å være kunde hos noen som ikke verdsetter sin kunder.
Hei Sverre, Takk for din tilbakemelding vedrørende tjenesten Smartlading. Vi beklager ulempene du opplevde og forsinkelsen i vår respons. Selv om vi bestreber oss på å tilby rettidig og effektiv support, ser det ut til at vi ikke møtte dine forventninger denne gangen. Din tilbakemelding er svært viktig for oss. Dersom du vurderer oss igjen ved en senere anledning håper vi at vi kan gjenopprette tilliten. Ønsker deg en fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Kundeservice tar deg ikke seriøst. Appen fungerte ikke før halvveis inn i måneden jeg skulle prøve Fortum. Jeg skulle bli ringt opp men det skjedde aldri. Jeg måtte purre på det før de endelig fikset det.
Hei Jonathan, Vi har dessverre opplevd noen tekniske utfordringer ifm. med forbrukshistorikken på appen den siste tiden. Dette problemet skal nå være løst og forbruket skal nå være tilgjengelig. Vi beklager utfordringene du har møtt på med både appen og hos vår kundeservice. Takk for din ærlige tilbakemelding, den er avgjørende for vår kontinuerlige forbedring. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Oversiktlig app og greit det meste. Hyggelig kundebsenter
Hei Erik, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du finner vår app oversiktlig og er fornøyd med servicen fra vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Grei strømleverandør. Ingen overraskelser. Har ikke planer om å skifte
Hei Rein, Takk for hyggelig omtale. Dersom det dukker opp spørsmål eller du ønsker å gi oss en tilbakemelding må du ikke nøle med å kontakte oss i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
ikke god avtale, får ikke opp årsforbruk. +++ får ikke opp app for mercedes eqa. ellading
Hei Gunnar, Du finner årsforbruk i appen under energirapport. Der kan du velge dag, måned eller år. Velger du "år" kan du nederst velge året du ønsker forbrukstall fra. Det er flere biler som ikke støttes av Smartlading siden vi er avhengig av systemstøtte fra bilprodusenten sin side. Så fort produsenten har det nødvendige på plass vil vi lage støtte for smartlading for disse bilene. Vi jobber dermed med å få støttet flere biler, men vi kan dessverre ikke si sikkert når det blir enda. Vi beklager dersom våre eksisterende avtaler ikke har møtt dine forventninger. Vi ønsker å finne den beste avtalen som passer dine spesifikke behov. Vennligst ta kontakt med oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Stort sett fungerer alt bra. Men når jeg spurte om avtalen «Spot smart» fikk jeg ikke godt nok svar
Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke fikk tilstrekkelig informasjon vedrørende våre tjenester. Kort fortalt er Sport Smart en spotprisavtale med kr. 99 i fastbeløp og 0øre/kWh i påslag. Tjenesten gir deg full tilgang til appens funksjoner og det er ingen bindingstid på avtalen. Håper dette ga noe klarhet i bilde. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Jeg ville bytte strømleverandør på grunn av den fine appen til Fortum. Ble enig med selgeren om en spotprisavtale pluss fast lite månedlig påslag. Da regningen kom var det lagt til flere tjenester vi ikke var enige om. Da jeg ba om opptaket av salgssamtalen kunne jeg ikke få den, på grunn av personvernet! Personvernet til selgeren!!! Senere ble opptaket plutselig borte! Andre strømleverandører sier at det ikke er mulig uten aktive grep. Jeg spurte Fortum om hvilke goder jeg fikk ved de tjenestene de ekstrafakturerte. Jeg fikk aldri noe svar på det. Jeg har rettet mange spørsmål til Fortum, men får aldri svar. Utrolig arrogante. Da jeg sa opp avtalen fikk jeg "avbruddsgebyr" på flere tusen kroner fordi den avtalen jeg ble satt opp på (uten min vilje eller vitende) var en 12måneders avtale. Vi skal nå møtes i Forliksrådet. Det skal bli en deilig opplevelse! Hold deg unna Fortum. Det kan bli en tidkrevende, omfattende og dyr opplevelse for deg!! Nå du leser andre anmeldelser her inne, så ser du at jukset gjentar seg gang på gang. Det er altså en systematisk gjentagelse som viser at Fortum jukser når de kan! Ligg unna Fortum. Jukser systematisk. Ikke tro på forsikringene deres om seriøsitet. Det kan koste deg dyrt!
Hei Thor, Vi beklager på det sterkeste de problemene du har opplevd og den frustrasjonen dette har medført. Det du beskriver, reflekterer ikke den standarden for kundeservice og transparens vi streber etter hos Fortum. Vi takker for din tilbakemelding og tar det med oss videre i vårt kontinuerlige forbedringsarbeid. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Jeg har sagt opp men gikk tilbakke for det var nok det beste Så har dem en veldig fin.app
Hei Luisi, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at du har valgt oss som strømleverandør igjen. Ikke nøl med å kontakte oss dersom du har ytterligere spørsmål eller forslag til forbedring. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Enkel app, som gjør at du kan følge med på strømbruken din daglig. Mulighet for 14 dager ekstra utsettelse på strømregninga👍
Hei Kåre, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å høre at forbrukshistorikken og prisoversikten er enkel og oversiktlig for deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fortum Strøm