Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode kundebehandler, og svarer på det ein lurer på
Skikkelig drevet selskap. God på kundeservice. Aldri noe tull. Fin oversikt i app.
Som strøminteressert gammel dame, setter jeg stor pris på de råd og den informasjon jeg får hos dere. Setter også Lokalstor pris på nærheten til fortsatt GE!
Kjempefornøyd med service og priser frem til dags dato.
Hei Jonny! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Veldig hjelpsomme på telefon. Appen er oversiktlig.
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og appen vår :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God service. God kundebehandling. Raskt svar. God pris
Hei Aina! Takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på. Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Det startet bra i 2022, men vi har i ettertid blitt flyttet over på nye avtaler med månedspriser og høyere påslag enn hva vi avtalte når vi ble kunde. Nå velger vi å heller gå over til noen andre
Hei Ruben! Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, har prisøkningen vært en nødvendighet. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Vennlig hilsen, Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Vært en god og billig strøm leverandør. men bytter pga bedre avtale med fagforening
Hei Kingkong! Takk for din tilbakemelding, vi er glade å høre at du synes vi har vært en god strømleverandør. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god kundeservice. Svarer raskt og forstår hva de kan hjelpe til med. Avtalegiro, flytting av abonnement, slå sammen avtaler. Fint å treffe mennesker du kan snakke med som ordner ting raskt.
Hei Gro! Tusen takk for fine ord, og for at du deler din erfaring! Det setter vi stor pris på og vi er veldig glade for å høre at du er så fornøyd med vår kundeservice :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Lett å komme i kontakt med rette person. Hyggelige og hjelpsomme medarbeidere. Helt topp.
Hei! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Ein avtale er meget viktigt. Redig og hjelpsom. Vennligt tone i tlf.
Hei Monica! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg kan følge direkte når prisen er mindre ! Det hjelper!
Hei Michaela! Tusen takk for omtalen, så hyggelig å høre at du vil anbefale oss til alle! Det setter vi stor pris på, og takk for at du deler din erfaring :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Det har vært billig å være kunde hos dere, jeg sammelignet det med andre som har hatt andre leverandører
Hei Frida! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er en fornøyd kunde :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen, ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
God service. Og gode priser er min erfaring. God app også
Hei Rolf! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både kundeservice, pris og appen vår. :) Vennlig hilsen Helene Martinsheimen, Markedskonsulent i GE
Synes at prisen øker stadig mer ift prisindeksen. Fikk ikke hjelp med appen som sluttet å fungere. Ser etter en billigere leverandør akkurat nå!
Hei Steph! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med prisen, og at du har opplevd å ikke få tilstrekkelig hjelp med appen. Sammenligner du tjenester, pris og det du får ved å være kunde hos oss, opp mot andre leverandører, mener vi at vi har konkurransedyktige priser. Vi byttet nylig systemer og opplevde da at enkelte kunder fikk utfordringer med appen, som måtte løses av våre utviklere. Den skal fungere som normalt nå, men kundeservice hjelper deg mer enn gjerne om du fortsatt opplever at den ikke fungerer. Vennlig hilsen Helene Martinsheimen, Markedskonsulent i GE
Er veldig fornøyd med strøm priser og servise fra dere.
Hei Inger! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice hos oss! Vennlig hilsen Helene Martinsheimen, Markedskonsulent i GE