NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sjekk at forbruket er riktig. Det blir sendt faktura med grove feil i forbruket. De hadde 3 doblet forbruket. De tok ikke skyld, men skyldte på Enett, men Elnett skyldte på NorgesEnergi. NorgesEnergi burde reagert på det høye forbruket,spesielt fordi det er ferietid .Forbruket var mye høyere enn i de kaldeste vintermånedene. NorgesEnergi må passes på. De er ikke til å stole på. Strømmen er dyr nok om de ikke skal klusse med forbruket som de tredoblet.
Hei Birgit, Vi bruker forbrukstallene vi mottar fra din netteier. Dersom det er feil med forbruket som er registrert, er vi derfor avhengige av å motta korrigeringer fra din netteier. Så snart vi mottar korrigeringer fra nett, vil korrigeringene fremkomme av fakturaen din fra oss. Kontakt derfor gjerne din netteier dersom du mener forbruket er feil. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg spurte flere ganger om dette skulle bli billigere for meg! Det ble utelatt at det kom moms oppå! Og jeg er ikke momspliktig ! Så gratulerer til meg! Som nå betaler 25 % mer enn før!! Og 12 mnd ab. Føler meg så lurt! Lurer på om det faktisk er lov med slik falsk markedsføring???
Hei Heidi, Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi, det ønsker vi selvsagt ikke. Det er vanskelig å besvare din omtale nærmere ifht hva som kan ha skjedd uten å ta en nærmere kikk på ditt kundebildet hos oss. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vår kundesenter for nærmere informasjon. Dersom dette gjelder privatavtale kan du kontakte oss per tlf: 38 10 00 80, dersom det gjelder bedriftavtale kan du nå oss per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina - NorgesEnergi
Blir lurt for å betale på noe som ikke man har bestilt. Ingen tar noen ansvar, og ingen som ringer opp igjen.
Hei Elvis, Man skal alltid få god informasjon om strømavtalen ved avtaleinngåelse, jeg beklager derfor dersom du ikke opplever å ha mottatt tilstrekkelig informasjon -og ønsker selvsagt å undersøke dette nærmere. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Dersom du velger å legge igjen telefonnummeret ditt skal du bli oppringt så snart en kundebehandler er ledig. Du kan også kontakte oss via vårt kontaktskjema om ønskelig: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Synes de har holdt seg godt på prisene. Har tegnet avtalen gjennom elkjøp som det ble sterkt advart mot, men likevel har dette vært noe av det bedre og mest stabile jeg har hatt. Bytt.no forvirres lett når jeg plotter inn data fra avtalen min og viser meg langt dyrere avtaler som de mener er mye bedre enn det jeg har. Har i dag påslag på 4,49øre/kwh og betaler 5kr/mnd i fast avgift. Alle de andre tilleggsproduktene ble avbestilt samme dag som avtalen ble inngått. Avtalen heter Gul Spot Lavpris. Positivt - Mine sider inneholder mye info - Konkurransedyktige priser - Meget lav fastpris over lang tid (brukt dem i snart 2 år) - Lavt påslag over lang tid (brukt dem i snart 2 år) - Vært i kontakt med kundeservice 2 ganger, vært kjempegreit å snakke med dem. Negativt - De valgte å avslutte gjennomfakturering for nettleien... FYYYY. Egentlig -1 stjerne bare for dette, men trekker ikke for den da dette er en ekstra kostnad for dem. Hjelper ikke å unnskylde seg med at det er lettere å forstå hva jeg betaler for, for energi delen har ikke endret seg. Det eneste som har skjedd nå er at nettleien har blitt fjernet fra fakturaen. Jeg kan godta at dette koster dere litt mer å kreve inn, men nettopp dette ville vært med på å styrket kundens tilfredshet. - De har ett merkelig skjult påslag på alt fra 1-5 øre på spotprisen som de ikke spesifiserer og som ikke henger på greip i forhold til noe som helst. -2 stjerne kun for dette. Fjerner de det skjulte påslaget så skal de få 5 stjerner lett.
Hei Liridon, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at du synes strømavtalen din var stabil og at du var fornøyd. Som du nevner har vi ikke lenger gjennomfakturering med noen netteiere, og vi setter pris på din tilbakemelding angående dette. Det ble bestemt å fjerne gjennomfakturering, i hovedsak fordi mange kunder slet med å forstå forskjell på strøm og nettleie. VI er klar over at dette ikke gjaldt alle kunder, og at mange gjerne hadde ønsket gjennomfakturering fortsatt, men dessverre har vi ikke mulighet til å ha denne løsningen for kun noen få kunder. Det må enten være for alle våre kunder eller ingen av våre kunder. Når det gjelder påslaget du nevner, så skal vi ikke ha noen skjulte påslag i avtalen. Vår standardavtale, Spotpris, har en fast månedsavgift på 49 kroner i tillegg til strømprisen, men ingen ørespåslag. Det høres ut som du står på en litt eldre avtale, Gul Spot Lavpris, men kontakt oss gjerne dersom du vil vi skal sjekke om du har den beste avtalen vi kan tilby eller om vi kan gjøre det billigere for deg. Ha en fin dag, og en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Kort ventetid Veldig god hjelp. Forståelig forklaring fra kundeservice
Hei Eva, Takk for tilbakemeldingen din! Det er veldig kjekt å høre at du hadde en god opplevelse med vårt kundesenter, og at det var kort ventetid. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Dei ringte og spørte mange spørsmål og låste han som kunde krevde 3000kr for heile operasjonen.
Hei Roger, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager denne opplevelsen dere hadde. Utifra det du skriver høres det ut som dere fikk et bruddgebyr, men vi har ingen avtaler med bruddgebyr på 3000 kroner, så her vil vi gjerne undersøke nærmere hva som har skjedd. Jeg anbefaler at dere ta kontakt med vårt kundesenter på telefonnummer 38 10 00 80. Husk at dersom strømavtalen stod på din far må vi også ha en bekreftelse fra han før vi kan utgi informasjon, av hensyn til personvernreglene. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Mvh Arne - NorgesEnergi
App funker ikke. Kommer kun opp gul side; ingen funksjoner/valg tilgjengelige.
Hei Helge, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at det var problemer med appen. Vi vil gjerne hjelpe deg med å løse dette problemet, så veldig fint om du kunne kontaktet vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 Mvh Arne - norgesEnergi
Velsig fornøyd med Norges energi, enkelt og ha oversikt, appen kommer veldig godt med, prisen er heller ikke det verste som er
Hei Poffen, Takk for tilbakemeldingen din! Appen vår er ganske ny, så det er flott å vite at du likte den, og at du synes det er greit å få oversikt over avtalen din. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Alltid god kundeservice og rask levering. Anbefaler sterkt å abonnere hos Norgesenergi
Hei Muna, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er veldig glade for å høre at du anbefaler oss videre, og at du var fornøyd med kundeservicen. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Godt ivaretatt. God informasjon og god hjelp til å finne en god avtale.
Hei Heidi, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du var fornøyd og følte deg godt ivaretatt! Si ifra dersom det skulle være noe. Mvh Arne - NorgesEnergi
God kundeservice og fin app til min side med Gid info.
Hei Eva, Takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med kundeservice, og at du var fornøyd med appen vår! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
god info om avtaler syns jeg fordeler med fastpris så en ikke får overraskelser
Hei Per, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du var fornøyd med avtalene våre, og informasjonen rundt disse! Jeg ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Raskt svar på mine spørsmål. Ikke noe ventetid i telefonkø. Hyggelig og forståelsesfull konsulent på mine spørsmål
Hei Terje, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er kjekt å høre at du fikk svar på det du lurte på. Ta kontakt med oss dersom det skulle være flere spørsmål! Ha en god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
NorgesEnergi har ikke nettleie,først skal man betale til NorgesEnergi så kommer nettleia i tilleg
Hei Ivar, Takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at mange synes strømmen er altfor dyr om dagen, det synes vi også. Om du ønsker vi skal sjekke om vi kan gi deg en billigere avtale enn den du har må du gjerne kontakte oss, så skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Når det gjelder gjennomfakturering, altså strøm og nettleie på samme faktura, så opplevde vi at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura eller din strømavtale, så må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 Mvh Arne, NorgesEnergi
Jeg har valgt p bli kunde via El-kjøp. Men har ikke mottatt noe info ennå.
Hei Pascoal, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du ikke fikk den informasjonen du trengte. Om du enda ikke har fått den informasjonen du behøvde, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 , så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne - NorgesEnergi
Bkk anbefaler å lade el bil om natten, tviler på at det svarer seg. For oss som er har mulighet til å lade i perioder på dagtid når spotpris er er lav må det være bedre utnyttelse. Erfarer ellers at fastpristiltid er fra norgesenergi kan bli kostbart. Januar februar kostet meg kr.1500.- ekstra, det svir, aldri mer prøve det.
Hei Erling, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du hadde dårlig erfaring med fastpristilbudet vårt i januar og februar. Når det gjelder våre fastpristilbud gjennom tillegsproduktet Prissikring, er hovedfordelen at man skal få en god og forutsigbar pris. Det er vanskelig å forutse om det blir lønnsomt i forhold til spotpris, da det er flere faktorer som påvirker strømprisen på markedet, men historisk sett så har prissikringstilbudene ofte lønnt seg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker mer informasjon om våre avtaler, så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne, NorgesEnergi