NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ring å spør, så får du svaret ditt, når noe er uklart. De finner løsninger på dette.
Hei Beate! Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgsEnergi
Pris på strømmen er alt for høy. Har 5 ganger ringt for å endre prisen uten å få svar. Ønsker man fornøyde kunder må man gjøre seg tilgjengelig. Stakkars de som jobber på kundesentret. Sjefen deres burde skamme seg.
Hei Mikkel, Det er utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din og vi beklager for at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi
Under två månader kostade det mig över 3000 nok för ström og nettleie. Jag bor alene, så det är totalt orimligt. Det är absurt dyrt. Sa opp og de ringer för att gi mig en ”bättre” deal men jag tacka nej 10 ggr tills personen blev sint o la på liten i örat på mig. Värsta jag opplevt noensin faktiskt.
Hei Patricia P. V, Det er utrolig leit å høre at du er misfornøyd med strømavtalen din og det er svært beklagelig at du hadde en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Her fungerer alt, hyggelige og serviceinnstilte kundemottakere. Fornøyd med pris på strøm.
Hei Helge S! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
Er veldig godt fornøyd med pris og service fra Norgesenergi
Hei Odd M. O! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Har inngått ny avtale, fikk telefon fra NorgesEnergi om hvor dumt det var. Jeg hadde tidligere ikke fått den info jeg ba om fra NorgesEnergi valgte derfor å bytte. Dette likte ikke selger og ga skylden til GDPR.
Hei Haakon, Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Vi er veldig opptatte av at våre selgere alltid skal være høflige og hyggelige uavhengig om du ønsker å være kunde eller ikke. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Meget god hjelp på det jeg lurte på,og veldig hyggelig medarbeider hos dere.
Hei Geir G. N! Tusen takk for din tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du får god og hyggelig hjelp når du er i kontakt med oss :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg har alt allerede gitt vurderingen min, og den er om at dere er pålitelige.
Hei Thor O! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding :) Det er svært viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din leverandør. Mvh Kate, NorgesEnergi
føler meg lurt, inngikk avtale om gul elkjøpspot og leste på bytt.no at denne avtale var rapportert tinn til forbrukerrådet , blir nok mest sannsynlig at jeg bytter leverandør, det er greit å være billig i begynnelsen for så å skru opp prisen etterpå
Hei Kjell A, Vi syns det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Sier de har prisgaranti men innfrir ikke. Finner måter å lure seg unna på. Bare å holde seg langt unna. Meldt de inn til klagenamnda.
Hei Joachim, Som kunde hos NorgesEnergi skal du være trygg på at du har en god strømavtale. Vi tilbyr derfor fordelen Prismatch. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. For mer informasjon rundt Prismatch kan du lese her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Mvh Kate, NorgesEnergi
Etter å ringe dere i dag, ble jeg positivt overrasket. Dere svarte fort på telefon. Og den kundeveilederen som jeg snakket med. Kunne faget sitt veldig godt. Lett å snakke med, og kom med gode forslag for at strømmen min skulle bli billigere. Helt topp tommel opp👍👍👍
Hei Morten N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Oppfordre andre til å bli kunde hos dere.det er mange kamerater som ville som kunde hos dere.
Hei Bashir! Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding! Det er viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Lett forståelige regninger. Kundeservise svarer raskt om jeg trenger hjelp med noe. Bra nettside.
Hei Catrine! Tusen takk for din fine tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp. Kundeservice viser lite sympati og du får bare mer avsmak av hele selskapet. Kundeservice er lite imøtekommende. Kan ikke teknikken ved å vise god service, empati og heller overtale kunden til å bli når han ringer inn for å benytte seg av angreretten. Her har de mye å lære!
Hei Odd, Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig. Opplevelsen du har hatt ved kontakt er ikke greit. Våre kundebehandlere skal alltid være hyggelig og behjelpelig når du tar kontakt med oss. Det stemmer at man ikke har angrerett når avtalen er inngått via fast utsalgsted, men dersom man allikevel velger å bytte leverandør er det kun rabatten man fikk i butikk man må tilbakebetale. Vi ønsker gjerne sjekke hva som har hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
De er i en tett konkurranse med andre kraftleverandører men har evnen til å lytte og tilpasse produktene til kundens ønsker.
Hei Trond Ø! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og det håper vi du fortsetter med! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg har betalt for tilleggsproduktet «Vintertrygghet» til NorgesEnergi hver måned i over to år. Jeg har sett på dette som en forsikring mot prishopp. Men da prisen hoppet opp, måtte jeg betalte fullt ut. Jeg sendte e-post og spurte hvorfor jeg ikke fikk reduksjon i prisen når jeg betaler fast for dette? Svare var da at jeg måtte bestille dette på forhånd, og at Vintertrygghet jeg betalte for ikke var gyldig. STYR UNNA NorgesEnergi!
Hei Rune H, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har fordelsproduktet Vintertrygghet. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Fordelen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected], så kan vi se nærmere på avtalen din. Mvh Kate, NorgesEnergi