⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Fikk forståelig svar på alt.

Omtale av  Beate

Ring å spør, så får du svaret ditt, når noe er uklart. De finner løsninger på dette.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37

Hei Beate! Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgsEnergi

Nyttig (0)

De er dyre på strøm.

Omtale av  Mikkel

Pris på strømmen er alt for høy. Har 5 ganger ringt for å endre prisen uten å få svar. Ønsker man fornøyde kunder må man gjøre seg tilgjengelig. Stakkars de som jobber på kundesentret. Sjefen deres burde skamme seg.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37

Hei Mikkel, Det er utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din og vi beklager for at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dyrast och otrevligaste kundservice

Omtale av  Patricia P. V

Under två månader kostade det mig över 3000 nok för ström og nettleie. Jag bor alene, så det är totalt orimligt. Det är absurt dyrt. Sa opp og de ringer för att gi mig en ”bättre” deal men jag tacka nej 10 ggr tills personen blev sint o la på liten i örat på mig. Värsta jag opplevt noensin faktiskt.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37

Hei Patricia P. V, Det er utrolig leit å høre at du er misfornøyd med strømavtalen din og det er svært beklagelig at du hadde en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Meget fornøyd.

Omtale av  Helge S

Her fungerer alt, hyggelige og serviceinnstilte kundemottakere. Fornøyd med pris på strøm.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:37

Hei Helge S! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Erfaring

Omtale av  Odd M. O

Er veldig godt fornøyd med pris og service fra Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:35

Hei Odd M. O! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Har sagt opp avtale - fikk aggressiv telefon fra selger

Omtale av  Haakon

Har inngått ny avtale, fikk telefon fra NorgesEnergi om hvor dumt det var. Jeg hadde tidligere ikke fått den info jeg ba om fra NorgesEnergi valgte derfor å bytte. Dette likte ikke selger og ga skylden til GDPR.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:35

Hei Haakon, Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Vi er veldig opptatte av at våre selgere alltid skal være høflige og hyggelige uavhengig om du ønsker å være kunde eller ikke. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Kundeservice

Omtale av  Geir G. N

Meget god hjelp på det jeg lurte på,og veldig hyggelig medarbeider hos dere.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:35

Hei Geir G. N! Tusen takk for din tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du får god og hyggelig hjelp når du er i kontakt med oss :) Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Utmerket

Omtale av  Thor O

Jeg har alt allerede gitt vurderingen min, og den er om at dere er pålitelige.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:32

Hei Thor O! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding :) Det er svært viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din leverandør. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

gul elkjøpspot

Omtale av  Kjell A

føler meg lurt, inngikk avtale om gul elkjøpspot og leste på bytt.no at denne avtale var rapportert tinn til forbrukerrådet , blir nok mest sannsynlig at jeg bytter leverandør, det er greit å være billig i begynnelsen for så å skru opp prisen etterpå

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:31

Hei Kjell A, Vi syns det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Elendig!

Omtale av  Joachim

Sier de har prisgaranti men innfrir ikke. Finner måter å lure seg unna på. Bare å holde seg langt unna. Meldt de inn til klagenamnda.

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:31

Hei Joachim, Som kunde hos NorgesEnergi skal du være trygg på at du har en god strømavtale. Vi tilbyr derfor fordelen Prismatch. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. For mer informasjon rundt Prismatch kan du lese her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Bare Ris

Omtale av  Morten N

Etter å ringe dere i dag, ble jeg positivt overrasket. Dere svarte fort på telefon. Og den kundeveilederen som jeg snakket med. Kunne faget sitt veldig godt. Lett å snakke med, og kom med gode forslag for at strømmen min skulle bli billigere. Helt topp tommel opp👍👍👍

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2021 16:29

Hei Morten N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter! Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding :) Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

En av de best strømlevendører

Omtale av  Bashir

Oppfordre andre til å bli kunde hos dere.det er mange kamerater som ville som kunde hos dere.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Bashir! Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding! Det er viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør :) Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ukompliserte regninger

Omtale av  Catrine

Lett forståelige regninger. Kundeservise svarer raskt om jeg trenger hjelp med noe. Bra nettside.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Catrine! Tusen takk for din fine tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp.

Omtale av  Odd

Elendig service, får ikke benyttet angreretten på avtaler inngått hos Elkjøp. Kundeservice viser lite sympati og du får bare mer avsmak av hele selskapet. Kundeservice er lite imøtekommende. Kan ikke teknikken ved å vise god service, empati og heller overtale kunden til å bli når han ringer inn for å benytte seg av angreretten. Her har de mye å lære!

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Odd, Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Vi synes det er leit å høre at du synes kundeservicen vår er dårlig. Opplevelsen du har hatt ved kontakt er ikke greit. Våre kundebehandlere skal alltid være hyggelig og behjelpelig når du tar kontakt med oss. Det stemmer at man ikke har angrerett når avtalen er inngått via fast utsalgsted, men dersom man allikevel velger å bytte leverandør er det kun rabatten man fikk i butikk man må tilbakebetale. Vi ønsker gjerne sjekke hva som har hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (1)

De skjønte hva jeg var på jakt etter

Omtale av  Trond Ø

De er i en tett konkurranse med andre kraftleverandører men har evnen til å lytte og tilpasse produktene til kundens ønsker.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2021 09:03

Hei Trond Ø! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og det håper vi du fortsetter med! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Har betalt for «Vintertrygghet» i over to år. Da jeg trengte den hevder de den er ugyldig.

Omtale av  Rune H

Jeg har betalt for tilleggsproduktet «Vintertrygghet» til NorgesEnergi hver måned i over to år. Jeg har sett på dette som en forsikring mot prishopp. Men da prisen hoppet opp, måtte jeg betalte fullt ut. Jeg sendte e-post og spurte hvorfor jeg ikke fikk reduksjon i prisen når jeg betaler fast for dette? Svare var da at jeg måtte bestille dette på forhånd, og at Vintertrygghet jeg betalte for ikke var gyldig. STYR UNNA NorgesEnergi!

Svar fra NorgesEnergi
18.03.2021 08:38

Hei Rune H, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har fordelsproduktet Vintertrygghet. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Fordelen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected], så kan vi se nærmere på avtalen din. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (2)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR