Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette vil være vanskelig for mange og skaper ikker mye engstelse for at pengene ikke strekker til
Hvorfor skal jeg forskuddsbetale, når Tibber garantert betaler etterskuddsvis ... Jeg forstår jo at det er fint å få inn millioner av kroner som tilhører kundene, som blir stående på konto eller andre investeringer med bra avkastning, dermed tjener Tibber store summer på dumsnille kunder.....
Forskuddsfakturering er ren tyveri. Endt opp med å betale mye mer enn det jeg faktisk skulle betale.Styr unna!!
Tibber estimerer ekstreme summer og sender faktura på strøm for neste måne som du ikkje har brukt enda.
Tibber nekter for at de benytter forskuddsbetaling. Det er jo bare vås. De bruker kunder som bank, og kundene sitter med usikrede fordringer på selskapet
I november hadde vi en regning på 1700kr og pga høye priser akkurat disse dagene får vi en faktura med stipulert forbruk på 7500kr for halve desember!! Dette er jo helt vilt!!! En rimelig unødig regning rett før jul! Vi som har vært så fornøyd fram til nå. Dette er absolutt ikke greit!!!! Nå sjekker vi andre selskap og vurderer sterkt å bytte!!!!
Appen er god, men at jeg skal sitte her med dårlig råd og være bank for et selskap er helt totalt uaktuelt. Tidligere kunne man se kostnaden fortløpende, men det kan man glemme nå, for nå skal man betale på forskudd og gudene vet hva de klarer å koke sammen av tall, men det er i hvertfall alltid dobbelt så mye som jeg har brukt. Vi er to husstander som bytter i dag, gidder ikke dette tullet her. Ikke mulig i havet å få tak i de heller.
Jeg har vært fornøyd tidligere med forutsigbarhet i å kunne følge med i appen. Med det nye estimatet får jeg plutselig skyhøye regninger. Styr unna! Takk for meg!
Ble ikke kunde her for å bli forhåndsfakturert hver måned! Svært skuffet, byttet til Vibb
Forstår lite av dette forskuddet som som skal betales. Forskuddet blir satt unormalt høyt. Det blir feil å låne penger av kunder for å kjøpe strøm. Ufattelig at at det gjøres på denne måten. Tror dette er slutten på Tibber om ikke så lenge.
Var fornøyd kunde,syntes appen osv var bra og også integrasjonen av diverse smart objekter… så kom forskuddsbetaling med et helt horribelt estimat. Nå skal jeg bytte.
Tibber hadde vært greit så lenge de ikkje hadde Forskuddsbetaling. Når ting er så ekstremt dyrt så hjelper det ikkje å få forskuddsbetaling, spesielt ikkje no i juletider.
Bytter fra Tibber på grunn av endring i faktureringen. Dett blir vanskelig for meg å ha kontroll på strøm faktura. Skal jeg bruke masse tid på å regne ut hver mnd. hvor mye har vi betalt og hva var forskuddsbetalingen forrige mnd på osv... Anbefaler alle til å bytte når Tibber skal holde på med dette.
Har hatt Tibber i litt over 2 år nå, og er førnøyd med det. Opplegget med menyen og informasjon er bra. Det er litt synd med forskudsvis betalingen, men det kommer i retur på neste regning.. Har vert i kontakt med kundeservice og fikk forklaringen på hvorfor det ble gjort endringer. Og under bestilling av tilleggsprodukt..
En faktura som består av 2800,- strøm november og 6300,- i forskuddsbetaling for 01.12 til 14.12 aksepterer jeg ikke fra en leverandør. Her låner jeg penger til selskapet uten å tjene på det, og taper alt ved en konkurs. Byttet akkurat på mobilen. Full smartpakke er tilgjengelig hos annen leverandør med etterskuddsbetaling til samme pris. Tar 50 sekunder.
Tibber driver og forandrer kontrakter og fakturering hele tiden. Nå har de forskuddsbetaling og fakturaene er helt ville. Jeg bytter til et annet selskap i dag. Slik behandling finner jeg meg ikke i.