Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sa opp tibber da de startet med forhåndsbetaling. likevel klarte de å trekke meg over 3000kr for oktober. varslet første gang via chat 25. oktober, fikk første svar 28 oktober at pengene skulle tilbakebetales med engang. pengene kom ikke så purret opp 9.november og har enda ikke fått svar. det går jo heller ikke å ringe dem. et skikkelig useriøst selskap. styr unna
Igjen forhånd med dobbel regningen, kan ikke være så grådig. De sa at det var for en måned.
Blir ikke veldig imponert!! Burde ikke være så vanskelig å få til å være billigst. Det var det dere lokket med da jeg ble kunde! Dette går bare utover dere!
Har bare gode erfaringer til tross for forhåndsbetlingen de tok i Oktober. God kundeservice og priser og god app med oversikt
Jeg gikk inn med en avtale om spot, men plutselig skal de ha forskudd for halve måneden. Og da må jeg bytte til de som tilbyr det jeg ønsker. Med mindre man har tilgang til å smartstyre sitt hjem og elbil-lading så trenger du ikke Tibber.
Bra app, men driver med ulovlig virksomhet i følge forbrukerrådet.
Sparer rundt 1000 kr året på smartlading gjennom Tibber-app og det tas ikke med i sammenligningen med andre strømavtaler hos bytt.no!
har vært kunde i tibber i 2 år. Er ikke en aktiv kunde men sjekker appen litt for å se strømforbruk. har stort sett vært fornøyd, selv om jeg gjerne skulle fått strøm og nettleie på 1 faktura. de har alltid kalt seg selv et uvanlig strømselskap som passer på kunden. det kan vi vell nå bekrefte at ikke stemmer. et HELT VANLIG STRØMSELSKAP spør du meg. Men for 1 mnd siden fikk jeg en mail som snudde hele inntrykket mitt på hodet. måten de endrer avtalevilkår på dagen er helt hodemist og ikke minst ulovlig. direkte brudd på avtalevilkår og ulovlig i dette land. kontaktet kundeservice for 2 uker siden og har fortsatt ikke fått svar, helt vanvittig at det skal ta to uker å får svar på enkle spørsmål. fikk omsider bekreftet at forskuddsbetalingen skal være til minimum ut nyttår av kundesenteret deres, da byttet jeg selskap for godt! styr unna om du ikke ønsker forskuddsbetaling.
Grunnen til at jeg bruker Tibber er den tekniske løsningen. I 2019 uten tibber hadde jeg et forbruk på 27000 kw. Gikk over til Tibber i januar 2020. Har automatisert det meste når det gjelder oppvarming, vann og lading av bil. Ser ut som forbruket for 2022 vil bli ca 16000 kw. Det er denne besparelsen jeg er superfornøyd med. Ikke minst for det Tibber gjør dette automatisk og enkelt for meg.
Tibber var best. Rask service, god app og grei pris. Så kom de med den ulovlige lyninnføringen av forskuddsbetaling. Andre selskaper klarer fint å ha etterskuddsbetaling.
Vi var veldig fornøyd til de med altfor kort varsel skulle ha forskuddsbetaling og bruke kundene som bank. Ikke vil vi betale på forskudd og ihvertfall ikke bli informert om nye betingelser på så kort tid, så løsningen ble å bytte selskap, dessverre ikke noen app, men med to i huset når barna ikke er hjemme klarer vi å spare der vi må.
29 sep var en trist dag. Jeg har nesten hatt tibber siden oppstarten. Appen er fantasisk, kanskje noe av det beste på markedet, men 29sep så valgte de å endre til forskudsbetaling med 2 dagers varsel... forferdelig kundebehandling. Hadde de gått tilbake til sånn de hadde det, da hadde jeg kommet tilbake med engang, dette fordi appen er fantastisk
Byttet da de ønsket på få dagers varsel at vi kundene skulle være «banken» dems! Elendig kundebeh og kommunikasjon til kundene. Men de er flinke til å purre hvis man går ett par dager over tiden på betalingsdatoen, der er kommunikasjon FRA dem perfekt!
Meget fornøyd etter bytte til Tibber. Vanskelig å si om det bare er Tibber eller om det også er utetempraturen, som har bidrat til å redusere forbruket med ca 30% siden 2020.
Veldig gjennomarbeidet og omfangsrikt univers for strømstyring og strømsparing, bekymringsfrie strømrpiser
Fikk e-post om endring av betalingsvilkår med alt for kort varsel. De skulle starte å forhåndsfakturere. Når jeg prøvde å ta kontakt samme dag, så var det ikke mulig å få kontakt med dem. På nettsiden var det ikke mulig å finne telefonnummer, ingen e-post, ingen mulighet for å registrere sak. Kun en henvisning til statisk FAQ. Dagen etter fikk jeg registrert sak, men fikk ikke svar. Endte med at jeg byttet strømleverandør. + Tibber har fin app. - Behandler kunder dårlig - Bryter loven og endrer betalingsvilkår som de selv ønsker For meg som kunde, så virker det hele som et selskap med dårlig økonomisk styring og mangelfull forståelse av kundene sine.