HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hastigheten de sier de skal levere er 20 Mbps men i realiteten varierer den mellom 10 Mbps og 14,5 Mbps. Kontrakten sier min 14 Mbps - vi streamer stort sett, og selgeren garanterte at linjen ville holde på vår 4k tv. Det gjør den altså ikke. - vi har også i samråd med deres tekniske support forsøkt å feilsøke samt investert i forsterker utstyr for å forhindre fall i netthastigheten. - til ingen nytte. Nettet sluttet plutselig å virke i går (fredag) kontaktet teknisk support de sa de skulle fikse fikse problemet, men at dette skulle løses senest innen i dag (lørdag) samt at jeg skulle få løpende oppdateringer på sms - har ikke fått noen sms, og når jeg chattet med dem i dag, kunne de ikke gjøre noe før tidligst mandag. - jeg er så missfornøyd men er bundet av en kontrakt 6 måneder til.
Hei, Beklager å høre du har eller har hatt en feil med linjen din. Når det kommer til hastigheten så skal vi selvsagt levere hastigheten du har bestilit. Skal du ikke kunne få den hastigheten du betaler for kan vi heller ikke holde deg til noe avtale. Om du enda har problemer ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Vi tegnet abonnement på hytta hos Homnet, da vi hadde fiber rett utenfor. Vi betalte et ganske høyt etableringsgebyr, men fikk et såkalt "hytteabonnement". Det var 30/30, noe som fungerer for streaming og passet oss, noe som jeg følte var en god avtale. Men dette viste seg å være intet annet enn bondefangeri. Etter kun kort tid "forsvant" dette abonnementet, og vi ble automatisk overført til et abonnement med 5/5 til samme pris. Dette var på grensen til ubrukelig for oss. Vi ble da tilbudt 100/100 til 50% høyere pris. Med tanke på at de har monopol på fiberen (avtale med kommunen), og ikke tilbyr noe mellom 5 og 100 Mbit, mener jeg at de utnytter situasjonen. Takk og pris for mobilt bredbånd.
Hei, Beklager å høre vi ikke lengre kunne levere produktet/tjenesten du ønsket. Om vi fjernet din avtale før det hadde gått 12 mnd ønsker vi selvsagt å sjekke dette videre sammen med deg å be deg derfor ta direkte kontakt med oss. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Elendig hastighet, dårlig kundeservice og det går minst 6 dager før det forsøkes reparasjon.
Hei, Beklager å høre at det er slik din erfaring har hvert, slik skal det selvsagt ikke være. Vi kan selvsagt se inn på kompensasjon i forhold til dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Får alltid rask hjelp. Veldig dyktige folk som svarer i telefon. Jeg er veldig fornøyd!!!
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har prøvd å få montert Internett siden oktober i fjor uten enda å ha det klart... mye rot i beskjeder som blir meldt inn. Burde få en chat funksjon hvor samtaler blir lagret så det ikke blir vanskelig å gå tilbake på hvem en har snakket med og hva det gjaldt.,
Hei Heidi, Dette ønsker vi selvsagt å få hjulpet deg med men trenger da at du tar kontakt med oss på telefon eller chat. Når det gjelder chat funksjonen vår blir alle chatene lagret. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Bredbånd fra helvete. Det er den mest useriøse leverandør av bredbånd som jeg har hatt med å gjøre. Styr unna for din egen del. Spar deg masse trøbbel. De klarer ikke oppfylle noen av fantasiene til selgerne. De sender utstyr fra før krigen og tror at det er like bra. Har kun ansvar for hastighet på linjen frem til vegguttaket. Anbefaler dere å lese betingelsene ordentlig før bestilling. Tragisk selskap.
Hei Knut, Beklager at du opplever bredbåndet vi har levert slik og at du føler deg lurt av selgerne. Ta gjerne kontakt med oss via telefon eller chat så skal vi se nermere på hva som har skjedd her og hjelpe deg med problemer du opplever med tjenesten. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Ikke bestill Homenet fiber, har nesten ikke blitt mer skuffet i hele mitt voksne liv!!! Ikke en dag uten at TV-sendingene stopper opp og verst er det i helgene. Helt ubrukelig tjeneste! I dag faller TVen ut hvert 30 sekund og det er ikke tull engang...
Hei Heidi, Slik skal det ikke være, ønsker derfor at du tar kontakt med oss på telefon eller chat slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Vi bestilte fiber fra HomeNet i August 2017! Det er snart to år siden. Det var graving i gata vår i fjor sommer, men ingen hus har fått noen kabel til seg. Etter å ha blitt skikkelig lei venting, pluss dårlige erfaringer fra andre som har fått dette installert. Så valgte jeg å sende en avbestilling på hele greia. Regnet med at det skulle gå greit, siden ingenting er gjort mot vår adresse. Det de valgte å gjøre da, var å sende oss ei faktura på 9000.- For ikke å ha løftet en finger??? Vi var lovet dette montert innen noen måneder. Og de skriver selv på denne siden at innen bransjen skal det ikke gå mer enn 9 måneder fra kontrakt til produktet levert. Når det da ikke er levert noe som helst etter snart TO år! Da må det i herrans navn og anstendighet gå an å vise litt ydmykhet ovenfor kunden. Og legge seg flat og sette en strek over det hele. Det verste er at i mailen med avslutting av avtalen skriver de at de håper jeg kan bli kunde hos dem ved en senere anledning!!! Så sender de faktura på 9000.- rette etter?? Kommer aldri til å gi meg på dette, om jeg så skal hyre advokat! Det går ikke an å behandle kunder på denne måten!
Hei Frode, Vi må selvsagt bare bekalge at utbygging osv har tatt lengre tid en forventet. Når det kommer til fakturaen og oppsigelsen ønsker jeg at du kontakter oss direkte slik at vi kan se igjennom dette på nytt. Vi håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg ble lovt at det var mulig å bruke eksisterende coax kabler og mine smart tv uten ekstra bokser eller ledninger. men direkte med et IDTV kort på samme måte som canal digital Jeg ble etterfølgende gjort oppmerksom på at dette ikke var mulig. men hadde svart homenet på epost om det som var avtalt på døren samme dag som selger var her. Uten å høre på meg og selv om jeg klager på faktura ved mottak sender de krav til inkasso i strid med norsk lov. ser på nettet at dette er standart praksis og mange klager på dette... ikke velg de...
Hei Vanskelig å kommentere dette uten ytterligere informasjon. Her vil jeg at du enten sender inn en klage via kontaktskjema på Homenet.no, så kan vi se på saken. Vennlig hilsen Anders | HomeNet
Jeg vil anbefale det til alle mine venner, jeg er kjempe fornøyd med HomeNET.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Nettet detter stadig ut, hastighet er langt fra det vi betaler for og man angrer på å ha lagt opp til fiber bare for å ha sånn ett udugelig nett
Hei Preben, Slik skal det ikke være. Ønsker her at du kontakter oss på chat eller telefon slik at vi kan hjelpe deg med problemene du opplever! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
HomeNet har 1 år etter bestilling ikke gjort noe som helst rundt leveranse og nekter også å la oss avbestille uten å måtte betale gebyr. Uhøflige på kundeservice, og ingen informasjon om hva som skjer.
Hei Hugo, Vi ønsker selvsagt ikke å fremstå som uhøflige og må bare beklage om du har opplevd det. Ta kontakt med oss via chat eller telefon så skal vi se nermere på leveransen din og hjelpe deg med hva du måtte lure på. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Flott kundeservice men noe sviktende nett på kveldstid der jeg bor.
Unngå å bli kunde hos homenet, det er det mest ustabile nett du kantene deg. Nå har vi hatt dem i ca. 8 måneder, og ikke annet enn problemer. Når man skal se film på hbo, Netflix eller viaplay er det stopp i filmene hele tiden, dårlig nett år man skal på pc etc etc. Hold dere unna for gudskyld
Hei Ebbe, Beklager at du opplever tjenesten vi leverer slik. Ønsker her at du tar kontakt med oss på telefon eller chat, slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Hadde GET med 75/25. På kabel lå det stort sett over. På trådløst ca. 55/20. Homenet 1000/1000. På kabel maks målte hastighet. Ca. 100/250???. På trådløst med samme nettverksutvider. 45/40??? 1000? Det er bløff. Men nettet er stabilt på 40-45/35-40 da. Det skal dere ha.
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Ønsker her at du tar kontakt med oss på chat eller telefon slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet