Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synes det er bra og raskt men av og til kan den plutselig slutte å virke, miste dekning eller bare være sikkelig treig
Hei, Bianca! Takk for din tilbakemelding. Det kan virke som det kan være noen forstyrrelser i området ditt som påvirker dekningen din. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter (tlf 55 52 67 00) så kan vi sjekke opp i saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft Mobil
Nette er ikke bra. Min datter får ofte ikke koblett på nette når hun er ute.
Hei, Nor! Takk for din tilbakemelding. Dette høres ut som det kan være noe med innstillingene på din datters telefon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi prøve å løse problemet for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft Mobil
Jeg overførte mitt mobil abonnement da dette var rimeligere enn Telia, samt at jeg fikk booster på 10 Gig, for å ikke miste det jeg hadde utestående ved overføring. Fornøyd så langt!
Hei Mari! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss så langt! Dersom det skulle være noe du behøver hjelp med etter hvert, så er det bare til å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Har ikke noe å utsette på Fjordkraft mobil. Virker veldig bra.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en fin helg! Med vennlig hilsen Henriette, Fjordkraft Mobil.
Dårlig dekning hele veien. Jeg er ikke fornøyd.Jeg vil ha bedre dekning, ellers bytter jeg abonnement .
Hei Shaif! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager virkelig at du har opplevd dårlig dekning. Vi forstår hvor frustrerende dette kan være, og vi ønsker å gjøre alt vi kan for å forbedre din opplevelse. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, men dessverre er det ikke alle steder hvor dekningsmastene våre er like sterke. dette er noe som jobbes med. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan se nærmere på saken. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft
Ikke dekning overalt som eks i garasjen. Det hadde vi tidligere med Telenor.
Hei Carina! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen. Fjordkraft benytter seg av Telia sitt mobilnett, og Telia jobber kontinuerlig for å forbedre dekning med utbyggelser av mobilnettet over hele landet. Kontakt oss gjerne om du lurer på noe. Vennlig hilsen Patrick, Fjordkraft
Enkelt og oversiktlig. Alt samlet i en og samme app.
Hei Torill! Takk for en din tilbakemelding. Vi er opptatt av kundetilfredshet og prioriterer gode brukeropplevelser i appen. Det er derfor veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med løsningen hos oss. Vennlig hilsen Live, Fjordkraft Mobil
De har nesten ikke dekning, når jeg gjør rundt med kompiser må jeg låne telefonene deres for å få tilgang til internett og Snapchat
Hei Thomas! Beklager så mye at du opplever disse problemene. Vi har lyst til å prøve å løse dette. Det jeg vil anbefale deg er å ta kontakt med kundeservice, så vi kan se på innstillingene dine. Kanskje det kan løse problemet. Hilsen Camilla
Mye dårligere enn telenor, ser senderen, feiljustert?
Hei, Ragna! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kunde tilfredshet høyt, så vi syns det er dumt å høre at du har problemer med dekningen på ditt abonnement hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55526700 om du ønsker, så kan vi se på dette sammen med deg. Vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft Mobil
Fornøyd. Eneste så mangler det fortsatt dekningen i visse områder
Hei Lars! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd! Om du har utfordringer med dekning, ikke nøl med å kontakte oss på kundeservice! Du kan nå oss på telefonnummer: 23 00 61 00. Så vil vi med glede se på dette :-) Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Nettverket går tregt mange steder, selv om det står at det er 5g. Kjøpte meg også Apple Watch ultra i god tro om at jeg kunne bruke Seim fra fjordkraft på den, noe som viste seg at ikke går.
Hei Tom Takk for din tilbakemelding. Fjordkraft Mobil bruker Telia sitt mobilnettverk, selv om vi støtter 5G dekning er det ikke alle steder dette er bygget ut og signalstyrke kan variere. Ved dårlig dekning kan man prøve å bytte til 4G+ for å se om det er bedre. Man kan se dekningsgrad i Telia dekningskart på nett. Det stemmer at man ikke kan bruke Apple Watch med esim fra Fjordkraft, dette fordi Apple krever lisens for å tilby dette. Man kan imidlertid bruke esim for iPad, andre nettbrett og andre smartklokker. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg gjerne. Fjordkraft Mobil tlf. 55 52 67 00. Vennlig hilsen Erling, Fjordkraft Mobil
Veldig fornøyd med fjordkraft mobil . Full dekning , og veldig fin oversikt på min side .
Hei Lise! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi utrolig stor pris på! :-) Om du skulle trenge bistand i fremtiden, ikke nøl med å kontakte oss på kundeservice! Ønsker deg en god dag! Vennlig hilse Nicolai, Fjordkraft Mobil
Veldig god kundeservice/respons på forespørsler pr epot
Hei Tor! Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på den. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss, dette er noe vi har stort fokus på. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.
ingen problemer med dekning så langt, ellers er alt som det har vært med tidligere leverandører også
Hei Anette Takk for en hyggelig tilbakemelding:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Malin, Fjordkraft Mobil
Opplever dårligere dekning enn hva jeg hadde tidligere selv om jeg ble lovet akkurat den samme dekningen.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at dekningen kan variere utifra hvor du bor i landet og hvor nær du er en sender. Derfor kan dekningen variere hos de forskjellige operatørene utifra hvor senderne er plassert. Men dette er noe Telia jobber kontinuerlig med å forbedre, slik at du som kunde har best mulig nett.
Jeg har ikke opplevd noen problemer så langt. Informativ app, bl.a.