ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig eller ingen dekning til tider. Ofte koster mobilabonnementet mer enn det som er lovet. Elendig kundeservice, vanskelig å ta tak i folk.
Hei Malin, Dette hørtes ikke så bra ut.. Dersom fakturaen er høyere en hva abonnementet koster så skylder det som regel kjøp av bussbilletter eller samtaler til utlandet osv. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemene du opplever med dekningen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Vi har 4 telefoner i firmaet og vi har Ice.net mobilabonnement. Vi har nesten daglig problemer med å ringe hverandre, samtalen går rett til telefonsvar men om vi ringer opp igjen med en gang går samtalen gjennom. Vi har også problemer med at kundene ikke kommer fram når de prøver å ringe. Vi kan ikke bruke data når man er i en telefonsamtale. Det virker også som om nettet forsvinner helt av og til, noe som selvfølgelig gjør det umulig å ringe og sende meldinger. Ice.net har kjøpt oss ut av bindingstid så vi har ikke mulighet til å bytte til noe som faktisk fungerer heller, vet ikke hva vi skal gjøre... Har hatt kontakt med teknisk hjelp hos Ice.net, men de kommer ikke med noen svar, de vil kun ha mer og mer konkrete eksempler på tidspunkt og postnummer når tjenesten ikke virker, de har fått endel men å spørre kunder hvilket postnummer de var på når de ikke kom frem på telefonen blir for dumt. Sorry Ice.net dere er skrekkelig dårlig, å bytte til dere er det dummeste vi har gjort.
Hei Morten, Det er beklagelig å lese alle problemene dere opplever. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken men da trenger jeg litt mer informasjon. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg se hva vi kan gjøre her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
For meg fungerer det bra. Alt skjer raskt. Overflytting av data er bra.
Når poteringsdato blir satt til dag to i måneden blir du fakturert full måned. Utrolig dårlig kundebehandling. Meg bekjent praktiseres dette ikke slik av noen av de andre operatørene!! Dette var første portering fra ICE til ny operatør. Har fortsatt 4 abonnement hos ICE. Alle disse vil nå bli portert til andre operatører. Lettere irritert!
Hei, Christer Dette hørtes ikke bra ut og jeg ønsker å se nærmere på saken din. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hos oss blir du alltid forskuddsfakturert. I henhold til våre vilkår, så må kunden betale for avgifter ut påbegynt periode. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig abonnement, men ikke god nok dekning der jeg bor.
Hei, Cathrine Takk for din omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med prisen på ditt abonnement. Ta gjerne kontakt med oss på 21000000 så kan vi undersøke dekningen for deg og eventuelt feilsøke den videre. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Tegnet 12 GB abonnementet i juni, dette skal koste 449,- Frem til dags dato har jeg betalt rett i underkant av 8000,- da en regning som ble betalt 4 dager over forfall hadde gått til inkasso og ble lagt på 500,- dette fikk jeg ikke beskjed om når jeg da ringte inn hverken første, andre eller tredje gangen, jeg fikk derimot beskjed om at jeg var ajour med alt av regninger. Først etter tvangsavvikling av nummeret (hvilket jeg ikke fikk beskjed om, da sms var sendt til et helt annet nummer) måtte jeg ut med flere tusen for å få åpnet det igjen. Sendte beskjeder, kvitteringer og kontoutskrifter frem og tilbake, fikk til syvende å sist beskjed om at det ikke ville være mulig å få samme nummer å at jeg måtte bestille nytt. Jeg gikk deretter lei, å spurte om logger og lydopptak av samtalene for dette skulle sendes forbrukerombudet å plutselig så gikk det visst å åpne abonnementet med samme nummer igjen! Måtte til syvende å sist betale i dyre dommer å true dem før de kunne innse at det har "skjedd en feil" hos dem. Kommunisere kan de hvertfall ikke. Etter å ha lest en del andre kommentarer her var det bare et lykketreff at de i det minste var hyggelige skjønner jeg!
Hei, E Dette hørtes veldig rart ut. Kun 4 dager etter forfall så får du kun en SMS varsel om at fakturaen har forfalt. Det tar 14 dager før det første gebyret blir sendt ut etter forfall. Fakturaen blir ikke overført til inkasso før 30 dager etter forfall og på den 48 dagen blir abonnementet sperret. Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig, men må legge inn apn for mms og mobildata etter hver gang jeg har vært i utlandet. 😟😖☹️
Hei, Bit Takk for din tilbakemelding. Vi jobber med problemet du opplever og satser på at det vil være på plass snarest. Beklager ulempene dette medfører. Ha en fin dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Vi gikk over til ice i sommer i den tro at det skulle være så god dekning. Veldig feil, har ikke opplevd dekningproblemer som dette siden tidlig på 90'tallet. Vi mister daglig samtaler med kunder pga brudd og oppkoblingproblemer og det er mange områder hvor vi alltid mister kontakten. Det er heller ikke lenger mulig å f eks sjekke e-post eller sende sms samtidig som man er i en samtale. ALT har blitt mye dårligere enn tidligere, vi flyttet mobilabonnement fra Phonere og Telia hvor ingen av oss har opplevd lignende. Problemene begynte i det øyeblikket sim-kort fra ICE var på plass. Vi er et lite firma med to brukere i Oslo og det skal vel ikke være mulig å tilby en så elendig mobiltjeneste i 2017, i Norges hovedstad. Må si vi føler oss lurt, fordi ICE ikke tar ansvar men gjør som så mange andre store selskap med dårlige produkter. De setter opp en dårlig førstelinje kundeservice, sikkert outsourcet, som ikke kan hjelpe deg og som bare gir vage svar om at du skal sende en mail og de vil se på det. NOT! Det er ingen sammenheng mellom det ICE markedsfører og det man faktisk får, skam dere!
Hei, Thomas Dette hørtes særdeles ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å ta saken din videre å undersøke hva problemet kan være her. Men for at jeg skal få gjort det så trenger vi litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med firmanavn og telefonnummer det gjelder så skal jeg få teknisk avdeling til å undersøke saken snarest. Hører fra deg! Mhv Carl-Fredrik ice.net
Frekk kundeservice som ikke svarer på meldinger på flere timer, bytter kundebehandler 3-4 ganger i samtalen. Driver med løgn og er generelt sett svært frekke. Sender ut sim-kort som ikke fungerer og nekter å ordne opp etter seg. (måtte vente 7 dager på nytt sim-kort) Leverer ikke wifi-tale, selv om de selv mente de gjorde det. Anbefaler absolutt ikke dette firmaet videre til noen.
Hei Eirik, Dette hørtes ikke bra ut, Eirik! Jeg ønsker å se nærmere på saken din men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg undersøke denne saken nærmere. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ble overført fra Hello i høst. Trudde at ICE hadde utviklet sitt samarbeid i Sverige siden jeg hadde abonnement fra dem for litt over et år siden. Byttet det ut da pga rot med MMS meldinger til og fra svenske mobilnumre. Dette er ennå ikke på plass og det bør kundene opplyses om! Jeg er nødt til å finne meg en ny operatør igjen!
Hei, Bård R Dette hørtes ikke bra ut, vi har samarbeid med Sverige og dette skal egentlig gå automatisk.. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg undersøke problemet videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har bare hatt positive erfaringer siden jeg byttet over, både på mobil og mobilt bredbånd. Kommer raskt frem på kundeservice og nettet er stabilt og fint.
Hei, Christer Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en riktig fin helg til deg og dine! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg syns at dersom Ice.net er ferdig installert og man aldri forlater Norge er et supert tilbud. Hvis du(som meg og min familie) ofte farer rundt i skandinavia må du for hvert land du kommer til styre lenge for å komme på mobilt nett. (vi bruker nett til googlemaps), og når du kommer hjem til Norge er det enda verre. Da har man ikke mms. Ringer man kundeservice får man tilsendt flere ganger en liste med navn og tall osv man skal taste inn og lagre og restarte tlf.. Hadde det bare hjulpet?! Jeg har holdt på noen mnd for å få mms.. Men får ikke benyttet meg av denne tjenesten hos Ice.net, fordi jeg enten er steinstokk dum, eller at jeg mister tålmodigheten etter en time og det fremdeles ikke skjer noe. Jeg ser på meg selv som en rimelig oppegående dame. Er det noen i slekta som har hatt problemer med sin pc eller mobil-så er det JEG som hjelper til.. Ingen av de andre mobilselskapene vi har brukt har vi hatt disse problemene hos. Der skjer alt av seg selv. Man må ingenting hos de andre. DET må dere gjøre noe med hos Ice.net.
Hei, Lisbeth Det skal selvfølgelig ikke være slik når du/dere er på reisefot. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg ble lovt like god dekning som mitt forrige selskap, på alle områder. Dette så jeg etter allerede noen timer som kunde at ikke dugde. Jeg ringte og fortalte at jeg ville bytte tilbake, fordi dette ikke var det jeg ble lovet. Da fikk jeg høre at jeg fortsatt må betale for hele måneden, dette duger ikke når dere reklamerer om så god kundeservice. I det jeg gjør, er jeg veldig avhengig av å dele internett med mobil hotspot, det er klin umulig med ice net. Jeg har heller ikke råd til å betale for to operatører, selv om det "bare" er ei mnd. Gjerne send meg en mail hvis dere har lyst til å rydde opp i dette, så er sjangsen større for at jeg vurderer ice net på et senere tidspunkt, eller anbefaler dere. Takk..
Hei, Petter Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med dekningen vår. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi se hva vi kan gjøre her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg har vært kunde hos ice.net bare for 2 uker. Veldig dårlig service og ikke så bra dekning. Aldri igjen...
Hei Ivan, Dette hørtes ikke ut som en god start på kundeforholdet sitt. Det blir vanskelig å kommentere saken når jeg ikke har noe kjennskap til den. Dersom du sender oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. :) Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Gjennom mine år har jeg opplevd nesten alle de ulike mobil operatørerene. Jeg kan trygt si at Telenor er den mest overprisede operatøren jeg har hatt. Betalte bokstavelig talt 179 for 500 MB imåneden, helt absurd!! Uansett, nå har jeg tatt meg tid til å undersøke de forskjellige operatørene og det viser seg at Ice.net desidert presterer best! i tillegg var de såpass "snille" at de dobblet mobilsatsning min de tre neste månedene :) Får samtidig en massiv hastighet på over 100 MB i download! I konklusjon er Ice.net den beste operatøren jeg har hatt hit til. Forhåpentligvis, kommer ice net til å opprettholde den fantastiske prestasjonen i nettet. Stort sett er jeg meget fornøyd :)
Hei, Louis Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 21000000. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Aldri velg ice.net. Dårlig service rett og slett!!
Hei Jan, Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi skal gjøre at for å gjøre deg fornøyd igjen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net