NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bytt til NiceMobil, mye for pengene, god og rask service på chat. Du vil ikke angre.
Hei Åse😊 Det er veldig hyggelig å høre🥰 Ønsker deg en strålende dag🌸
Vil ikke forandre forfall dato for en dårlig kundeservice har jeg aldre vært bort i
Hei Karl😊 Det handler ikke om at vi ikke vil. Det handler om at det ikke går å endre. Det er ikke noe knapp i vårt system som gjør at det kan endres, da alt går automatisk. Når du endrer abm ditt, endres også trekkdatoen👍🏼 Ønsker deg en fin dag🌸
Jeg prøvde å bli en kunde, men appen bekrefter ikke min adresse. Kundeservice ber meg slette hjemmenummeret mitt fra adressen min. Men hvordan skal postselskapet finne huset? Det vil de ikke svare på. Og man må bruke appen for å bli kunde. Det trenger du ikke å gjøre med andre selskaper. Forferdelig service.
Hei Ahmet😊 For å kunne bekrefte må adressen skrives på en viss måte. Posten finner likevel adressen SIM-kortet skal til👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸
helt forfadelig . du må chatte med kundeservise . først hadde jeg på nettsidene reserverer tid for aktivering den 30.05. så det vises seg at den avtalen ble ikke aktivert til tross for at jeg har en skrinshot . så prøver jeg å få hjelp med kundeservice endå verre - de klarer ikke å hjelpe. så pass deg hvis du ville bytte til den ice og nice - helt forfadelig app og endå verre kundeservice
Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen, Elena 😔 Jeg vet ikke om du har fått hjelp etter denne omtalen ble skrevet, men vi hjelper deg gjerne på chat om du ønsker å gjøre et forsøk til 🤗 Noe vi har opplevd hos enkelt som bestiller, er at de ikke har fullført siste steget i bestillingsprosessen, det er vitktig at man bekrefter bestillingen. Når bestillingen er bekreftet vil det sendes en epost til deg, som bekrefter bestillingen 😊
Oisann ! Vi finner ikke brukeren din. kan ikke koble på app og det merket jeg for ca 3 uker siden. regner at det blir umulig å chatte hvis jeg trenger hjelp . [email protected] er denne mail adressen riktig ?
Hei Miro😊 Når du får opp denne beskjeden, betyr det at du har logget inn med feil. Hvis du opprettet brukeren din med bankID, er det det du må bruke hver gang du logger inn. Samme hvis du brukte vipps når du opprettet. Da må du bruke det hver gang. Du kan ikke velge hvem av de du skal logge inn med for hver gang😊 Hvis du er usikker, kan du kontakte oss på chat, så skal vi hjelpe deg videre der💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Det beste mobil abunmange jeg har Hatt anbefaler det til alle
Hei, Arild👋 Så utrolig hyggelig å høre, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Håper du forblir fornøyd hos oss, skulle du lure på noe er vi tilgjengelige på chat 08:00-20:00 på hverdager og 09:00-17:00 på lørdager😊 Ha en skikkelig Nice dag🫶
Superbillig sammenlignet med andre operatører, og funker perfekt med eSim. Anbefales!
Hei, Rune👋 Herlig å høre at du er fornøyd, tusen takk for den fine tilbakemeldingen😍 Ha en superfin dag🦸
It is useless operator, with no manager, if you having a complain, there is no body to respond and rude staff in chat
Hi, Alireza👋 I'm sorry to hear that you're left with that impression of us! Feel free to reach out to us by chat again, and we'll look into what went wrong💛
Tenkte å bli kunde.Det er greit at dere er billig,men hvorfor støtter dere ikke esim til smartklokker ? Så da ble jeg ikke kunde hos dere.
Hei Jan 🤗 Vi har dessverre ikke avtaler med eSIM til klokker. Takk for interessen, vi tar det til oss 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨
Det desidert billigste og enkleste abonnementet man kan ha! Enkelt å bytte mellom abonnement dersom man trenger mer data, og enkel betaling via Vipps! Stort pluss for enkelt oppsett med eSim. Hyggelig kundeservice via chat.
Så hyggelig at du er fornøyd Aleks😍 Takk for en hyggelig tilbakemelding 🤗 Ønsker deg en strålende dag ✨
Dette er akkurat det et mobilabonnement skal være. Driftsikkert, god dekning og bra priser. Full pott😃
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Stig 🤗 Ha en fantastisk dag 😊✨
God dekning og billig i pris. De gir ikke informasjon om detaljert forbruk hvis du har ekstra kostnader over abonnement. Du betaler abonnement en gang i måneden men de tar seg betalt underveis i måneden når du bruker spesialnumre eller andre ting. Ikke mulighet med faktura og få en regning i måneden. Kundeservice svarer raskt på chatten men ikke alltid de er serviceinnstilte og prøver å løse dine utfordringer. De forventer at du betaler ekstrakostnader uten å gi deg detaljer. Ingen informasjon om dette i appen. Ingen klagemuligheter på nettsiden deres.
Hei Anita😊 Hvis du bruker tlf utenom det som er inkludert i abm ditt, så koster det. Eks hvis du bruker 1881 eller ringer til spesialnummer osv. Grunnet personvern har ikek vi lov å se hva du har brukt tlf din på, så derfor blir du henvist videre til Strex.no for å kunne se hva betalingen gjelder. Hvis du kontakter oss på chat, kan vi svare nærmere på dette, slik at du får en næremere forklaring💛 Alle trekk som er gjort finner man i appen under betaling. Der ser man også hva trekkene gjelder. Ønsker deg en fin dag videre🌸
Jeg anbefaler det, nettverket er bra og abonnementet er billig
Hei Khaled😊 Så godt å høre at du er fornøyd🥰 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Nice Mobil belastet kortet mitt med over 40 urettmessige trekk på en drøy måned. Kundeservice nektet alt ansvar og ville ikke engang hindre videre misbruk av kortet fra deres side. Fikk blokkert kortet for bruk selv og Strex tvang dem til å tilbakebetale. Billig abonnement, men følg nøye med på hva de bruker kortinformasjonen din til.
Hei Hanne 😊 Leit å høre at du føler deg lurt. Må bare nevne at våre abonnement trekkes helt automatisk for ekstra tjenester du bestiller, dette skjer fortløpende. Det er slik vår betalingsmodell fungerer. Nå kan jeg ikke gå inn på enkeltsaker her i offentligheten, men om du feks har lagt igjen mobilnummeret ditt i apper og nettsider slik at du tegner et abonnement eller kjøper en innholdstjeneste, så er det ditt ansvar. Du ville også blitt belastet for dette via andre mobiloperatører, men da de fleste operatører sender faktura, ville du måtte betalt dette i ettertid på en faktura. I Nicemobil appen kan du sperre for betaling med strex, du kan også gjøre endringer på strex.no. Ta gjerne kontakt med oss på chat om du ønsker å vite mer om dette 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨
Funker utmerket fra dag en for meg og min kone Synd det ikke er tilgang til tvillingkort da hadde det vert 2 vervet til dere
Hei, Richard👋 Så herlig å høre at dere er fornøyde😍 Stemmer at vi ikke har Tvilling-SIM pr dags dato, men jeg tar med tilbakemeldingen videre💛 Dersom dere skulle lure på noe som helst er det bare å ta kontakt med oss via chat, ha en ellers superfin dag🦸♂️🌞🌼
Opplever litt for ofte at folk ringer meg uten å komme igjennom.
Hei😇 Vi beklager virkelig den utfordrende opplevelsen med tale😕 Vi vil gjerne hjelpe deg med dette. Ta kontakt med supportteamet vårt slik at vi kan undersøke og finne en løsning, så jobber vi hardt for å rette opp og gi deg den beste opplevelsen💛 Takk for din tålmodighet og tilbakemelding. Ha en fin dag🌞