Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble overtalt av en telefon selger til å velge Phonero sitt abonnement, og jeg tenkte greit nok jeg prøver. Han sendte meg en sms som han ba meg om å lese i gjennom, noe jeg gjorde men gikk glipp av at det var 24 mnd bindingstid. Så dette er også min feil siden jeg ikke sjekket meldingen godt nok. Jeg så det var pris eksklusiv moms, men selgeren ville aldri informere meg om dette og hele tiden viser det seg at han har tilbakeholdt opplysninger, men dette er faktisk lovlig siden du får det tilsendt sort på hvit bakgrunn via SMS. Men som leverandør av et produkt er de pliktet til å levere det de lover, og gjør de ikke det kan selvfølgelig denne avtalen brytes.... Avslutning: Jeg har ikke påbegynt mitt abonnement enda og er allerede misfornøyd...
Hei Arild, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Jeg håper vi kan beholde deg som en fornøyd kunde. Mvh Mads Phonero
Enkelt, oversiktelig sentralbord og hyggelig service mindet kundebehandling
Hei Kent, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Ble fortalt at jeg kunne ringe til Polen og snakke med familien min GRATIS, noe som gjorte at jeg hadde byttet til Phonero. Det ble 'glemt' å nevne at mine familiemedlemmer måtte ha norske tlf nummere for å gjennomføre samtaler gratis. Det ble heller ikke nevnt 24mnd bindingstid og heller ikke at man måtte betale 3000kr!! for å resignere før 24mnd har gått. Anbefales ikke.
Hei Kasia, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Hei jeg hadde med bredbånd abonnement og så det var en del faktura så har fått hjelp, jeg er topp fornøyd og så jeg kan anbefale til andre at de kan bare flytte abonnement til Phonero veldig fornøyd.
Hei Saeed, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Super kundeservice, brukervennlig app med div. nyttige redskaper, gode avtale priser.
Hei Anne, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Jobben min skiftet fra Telenor til Phonero i 2019. Erfaringen på dekning og priser er veldig bra. Har vært trofast Telenor kunde i mange år, men synes de er blitt for dyre og lite oversiktlig Min side på Internett. Har nå bestemt meg for og skifte mobilabonnement for alle i husstanden min. Prisene er rimeligere hos Phonero og håper jeg blir like fornøyd privat som jeg er på jobben:-)
Hei Frantz, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :-) Mvh Mads Phonero
Kommer raskt frem på telefon. Hyggelige kundebehandlere. God veiledning og raske svar
Hei Janne, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Etter å ha mottatt inkassovarsel som IKKE var begrunnet, forventer jeg faktisk en beklagelse! Ikke en slags forklaring om at det er blitt oppdaget flere slike hendelser.
Hei Marit, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Mvh Mads Phonero
Eksemplarisk kundebehandling. Phonero er så å si sine flotte ansatte som faktisk gjør alt for at kunden skal få den beste mulig opplevelse!
Hei Helene , Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Ble oppringt en haug med ganger av en sykt pågående selger. Gikk etter hvert med på å bytte til Phonero, men hadde en avtale om at min 10 år gamle sønn skulle ha ett abonnement som han kunne bruke, men som ikke skulle faktureres under firma. Dette skulle vist være bra for barn og billig. Det viser seg å være 3 ganger så dyrt som de fleste andre abonnement for barn og det ble fakturerer til firma. Prisene han oppga på dette var selvfølgelig uten mva, da dette er bedriftsrettet, selv om jeg ettertrykkelig hadde oppgitt at jeg skulle ha det privat. Det var svindyre papirfakturagebyrer som påløpte da hvis jeg skulle ha fakturaen utenom firma (selv om jeg i utgangspunktet hater papirfakturaer og aldri velger dette). Snakket med de på tlf flere ganger og makan til frekke og lite behjelpelige selger har jeg aldri opplevd. Og når vi snakker om selve produktet så har jeg aldri hatt så dårlig dekning eller lydkvalitet noen gang. Klaget på dette og fikk beskjed at jeg burde ringe via wifi der jeg var for det var bedre... det sier jo litt når man leverer ett telefonabonnement og ikke akkurat bredbånd... STYR UNNA!
Hei Silje, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Her må vi undersøke. Send gjerne en e-post til [email protected] med din kontaktinformasjon så undersøker vi saken din. Mvh Mads Phonero
Kundeservicen hos Phonero er alltid upåklagelig! Ingen slår servicen hos dem. Hjelpsomme og blide!
Hei Grethe, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Utrolig god kundeservice. Rask respons og viser det å sette kunden i fokus og være mest mulig behjelpelig. Ingen negative bemerkninger.
Hei Lukman, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Ny kunde hos Phonero og første kontakten med kundeservice var positiv. Fikk raskt svar og hjelp. Og hun jeg snakket med var veldig hyggelig!
Hei Yngve, Takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ved ansatte som slutter har Phonero ingen ansvar, alt info og kontakt ligger på kunden og den tidligere ansatte. Det må flere telefoner og mailkorrespondanse med opptil 4 saksbehandlere for å få gjennomført en overførsel.
Hei Annki, Takk for tilbakemeldingen. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Mads Phonero
Fungerer veldig bra i arbeid. Liker at man kan se hvem / hvor det ringer fra i Appen. Skulle vært lettere og koble av å på, med eget nr / visiningsnummer. Ellers fungerer alt veldig bra. Mye bedre enn de vi brukte tidligere.
Hei Ida, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Som nevnt ovenfor. Utmerket service. Hjelpsom og særdeles hyggelig og forståelsesfull for problemet jeg hadde.
Hei Jon, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero