SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservicen! Da jeg mistet mobilen min i Spania og trengte et nytt sim kort fikk jeg tilsendt et elektronisk sim kort som jeg bare skannet med kamera på mobilen også funket den nye mobilen min helt fint👍🏽
Hei Omar, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at vår løsning med eSIM kom til nytte når du mistet mobilen din i Spania. Vi setter pris på tilbakemeldingen, og er glade for å kunne hjelpe når slike situasjoner oppstår. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Dårlig erfaring: pågående selgere som feil informerer. Ubehagelig. Oppgir ikke bruddgebyr, er for pågående, sender ikke fullgod informasjon på epost, har veldig hastverk med å få nye kunder.
Hei Gunn, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Det er svært viktig for oss at informasjon vedrørende avtaletid er tydelig formidlet både i selgersamtalen, verifiseringen og i den påfølgende SMS-en. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer slik at vi kan undersøke saken mer detaljert. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Aggressiv telefonsalg uten mulighet til å lese igjennom tilbudet som ikke holder det selger markedsførte det som
Hei Oliver, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en slik opplevelse. Vårt mål er alltid å gi korrekt informasjon, og vi ønsker ikke at våre kunder skal føle seg presset. Informasjonen som gis i samtale med selgeren skal også bekreftes i en påfølgende SMS ved avtaleinngåelse. Dersom dette ikke har vært tilfelle, eller om det har vært avvik i informasjonen, ønsker vi å rette opp i det. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med oppsummering av saken og ditt telefonnummer, slik at vi kan undersøke dette internt. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fikk rask hjelp på kundeservice ved oppstart, fingerproblemer av undertegnede.
Hei Petter, Takk for din positive tilbakemelding! Det er godt å høre at du fikk rask hjelp på kundeservice ved oppstart. Alle kan oppleve "fingerproblemer" iblant, og vi er her for å bistå. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt av en representant. Etter tretten minutter med overtaling til å bytte abonnement, inkludert tilsendte sms med link der det skulle trykkes for å bekrefte ny avtale, så sa jeg at jeg ønsket å sjekke dette nærmere da jeg var redd for å bli utsatt for svindel, noe det forøvrig er mye av for tiden. Da sa representanten: hvis du tror dette er svindel så får du ikke det nye abonnementet og la på. Uforskammet og frekt!
Hei Hege, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt den negative opplevelsen du hadde med en av våre representanter. Atferden du beskriver er på ingen måte representativ for de standardene og verdiene vi ønsker å formidle. For at vi skal kunne undersøke saken nøye og ta nødvendige grep, vil vi sette pris på om du kan sende en e-post til oss på [email protected] med en kort oppsummering av samtalen og ditt telefonnummer. Vi vil da gjøre en intern gjennomgang basert på din tilbakemelding. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Vedkommende selger utga seg for å ringe fra min forrige mobiloperatør. Lovte et billigere abonnement, men det stemte ikke. Unnlot å nevne at det var 36 mnd. bindingstid og et brudd gebyr på 4500 kr. +mva. Jeg gikk altså i saksa ila en kort samtale.
Hei Rune, Først og fremst vil jeg si at vi beklager opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de representerer et annet selskap. Det er viktig for oss at kundene våre blir korrekt informert om alle vilkår, inkludert priser og eventuell avtaletid, både i samtalen med selgeren og gjennom den påfølgende SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Vi ønsker å se nærmere på saken din for å rette opp i eventuelle feil. Kan du være så snill å sende en e-post til [email protected] med detaljer om henvendelsen? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Var i kontakt med kundeservice, flott hjelp. Hyggelig medarbeider.
Hei Chrissi, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du hadde en positiv opplevelse med vår kundeservice. Din tilbakemelding betyr mye for oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Mulig å komme i kontakt med mennesker, og i tillegg hyggelige og løsningsorienterte personer
Hei Carl A. H, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du verdsetter vår kundeservice. Det er viktig for oss å være tilgjengelige og hjelpsomme for våre kunder. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Selger unlot å informere om bindingstid, bedriftsavtale og informerte om feil pris!! Jeg oppdaget det i etterkant på avtalen. Jeg kontaktet dem og fortalte dette. Og at jeg ville kansellere avtalen. Men de sa at avtalen er bindende i 36 mnd. Hvis jeg skulle si opp så fikk jeg et bruddgebyr på 4500 kr + moms!! Det var mange mailer frem og tilbake...og til slutt kontaktet jeg advokat. Da la de ned saken! Jeg ser på flere omtaler her at dette er en gjenganger med dette selskapet. Håper forbrukerrådet kan stoppe denne galskapen!!!
Hei Richard, Takk for din tilbakemelding. Det skal alltid informeres om priser, at det er bedriftsavtale og dersom det er avtaletid i samtalen med selgeren, samt i SMS som bekreftes av kunde ved avtaleinngåelse. Dersom dette ikke har vært tilfelle er dette absolutt beklagelig og svikt i våre rutiner. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Hold dere langt unna! Ringte meg når jeg var på jobb! Utalte seg som dem var innenfor Telenor! Bare skulle få bedriftsabonemang billigere! Trykk OK så er alt i orden! Fikk ikke med att det var binding på 36 mnd. Ville bruke angreretten min men det var ikke mulig på bedrift! Har ringt dem og blir avvist hver gang! Hiva simkorta i søppla😀 kjæm vel bruddgebyr fra dem men det får skur! Skal ikke ha noe med dem å gjør😟
Hei PI, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at vi representerer et annet selskap, inkludert Telenor. Vi er en selvstendig norsk aktør, men benytter oss av Telenor sitt nett. Det er viktig for oss at kundene våre blir informert om avtaletid både i samtalen med selgeren og gjennom en påfølgende SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Dersom overnevnte ikke har vært tilfelle ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected], slik at vi kan se nærmere på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Det var veldig effektivt og kundebehandleren var vennlig
Hei Eivin R, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at prosessen med bytte til eSIM gikk effektivt, og at du opplevde vår kundebehandler som vennlig. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Var i kontakt med en hyggelig og beroligende kar på kundeservice som hjalp meg med e-sim ved oppstart. Tusen takk for å være tålmodig og hyggelig!
Hei, Så hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at du fikk hjelp med e-sim ved oppstart! Vi jobber for å gi alle våre kunder best mulig service, og din tilbakemelding er en bekreftelse på at vi er på rett vei. Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Byttet gikk smertefritt, var enkelt , greit og fikk suveren service. Kan anbefales på det sterkeste.
Hei Per H, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du deler din positive opplevelse med oss. Det er gledelig å høre at byttet gikk smertefritt og at du er fornøyd med vår service. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Min erfaring er at jeg ble anbefalt å bytte til SMB Mobil av en venn som var fornøyd. Jeg angrer ikke, vært fornøyd fra første stund
Hei Celine, Så flott å høre at anbefalingen fra din venn førte deg til oss og at du har vært fornøyd fra første stund. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal fortsette å jobbe for at du forblir fornøyd. Takk for at du valgte SMB Mobil! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Opplever god og profesjonell service. Veldig fornøyd med pris.
Hei Ann C, Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi jobber kontinuerlig for å tilby både god service og konkurransedyktige priser, så det er flott å høre at du er fornøyd med begge deler. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Etter å ha lest flere dårlige omtaler – ble jeg likevel overbevist av deres selger at dette skyldtes deres tidligere selgerselskap, som de nå jobbet med å rett opp i. DE HAR IKKE BLITT BEDRE – unngå de for alt det er verdt! På hytta der jeg ikke har hatt dekning i det hele tatt, der andre med telenor-abonnement har hatt 4G. Da jeg har delvis hjemmekontor der – ble jeg nødt til å bytte abonnement kjapt. Jeg ble lovt ingen oppsigelsetid, som selgeren hendig nok ikke spesifiserte i avtalemail og de krever nå betaling i tre ekstra måneder. Hold dere unna!
Hei Vetle, Takk for din henvendelse. Vedrørende dekning, så benytter vi oss av Telenor sitt nett og dersom du opplever problemer med dekningen ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet. Vi har en standard oppsigelsestid på 3 måneder, som er forskjellig fra avtaletid (ofte kalt bindingstid). Dersom du er lovet at du ikke skal ha noe oppsigelsestid ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected] slik at vi får tatt en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil