Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen på abbonementet stemte ikke med virkligheten etter jeg skiftet til 50GB.Ifølge deres kundeservice skyldtes dette sommervikar🙄Derfor oppsigelse på Talkmore😱
Hei Roar! Takk for tilbakemeldingen din, og vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med abonnementsskiftet ditt. Det er ikke slik det skal være, og vi forstår frustrasjonen din. Vi jobber kontinuerlig med å sikre at all informasjon er korrekt, uavhengig av situasjonen, og vi er lei oss for at dette ikke ble håndtert på riktig måte. Hvis du skulle ønske å diskutere dette videre, er vi her for å hjelpe. Ta kontakt på [email protected]. Uansett, takk for tiden din som kunde hos oss. Vi setter pris på det. 💛 Mvh. Halima
Ok. Mobilt bredbånd faller ut både før og etter grensen på 300 GB.
Hei Arve, Takk for omtalen din! Om du opplever utfordringer med ditt mobile bredbånd kan du ta kontakt med kundesenteret så hjelper en av våre kundebehandlere deg med å finne en løsning på det. Ønsker deg en fortsatt fin uke, hilsen Julia.
Fikk svar raskt (noe som er nesten umulig i dag), svarene var presise og på saken. Hyggelig kar på andre siden også.
Hei Predrag, Så utrolig godt å høre at du fikk gode svar og at du slapp å vente så lenge for å komme i kontakt med oss. Vi er utrolig glade for å ha deg som kunde, og jeg håper du forblir like fornøyd i mange år. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Hyggelig kundeservice og behjelpelig. Selv om fikk ikke den tilbudet hadde forventet, men avsluttet samtalen med god følelse.
Hei Linda, Det er jo bare helt fantastisk å høre at du fikk god hjelp og et godt tilbud selv om du ikke fikk tilbudet du forventet. Tusen takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Kontaktpersoner i Talkmore lytter til kunden og er gode til å svare og forklare spørsmål fra kunden! Sitter igjen med å ha hatt en hyggelig samtale hvor jeg er blitt klokere👍
Hei Torrey, Dette var en utrolig fin omtale! Jeg setter så stor pris på at vi har gode kunder som deg hos oss, og jeg er veldig glad for at du opplevde kundebehandleren som lyttende og at du fikk gode svar. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
God teknisk hjelp fra en flink selger eller kanskje han var servicemedarbeider
Hei Terje, Så fantastisk å høre at du fikk god hjelp fra vår kundebehandler. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Serviceminded kundebehandler. Fikk hjelp da jeg ikke hadde dekning på mobilen.
Hei Wenche, Så utrolig godt å høre at du fikk hjelp til å løse utfordringene du opplevde med dekningen. Takk for at du tok deg tid til å dele denne tilbakemeldingen . Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Selger var dyktig og reklamerte for utkjøp av bindingstid og at alle kostnader rund dette blir dekket. Han skulle ordne alt. Så kommer sluttfaktura fra gammel leverandør, med avbruddsgebyr og tilbakebetaling av forrige brudd-betaling. I tillegg skulle de ha tilbakebetaling for en brukt iphone jeg fikk ekstra for å flytte til dem. Dette ble ikke forespeilet når jeg fikk tilbud fra Talkmore - bondefangeri som har kostet meg en måneds pensjon. Derfor missfornøyd. Selgeren svarer ikke lenger og saksbehandler jeg får tak i nå kan selvfølgelig ikke gjøre noe. Vær OBS!
Hei Arild, Dette var utrolig kjipt å høre. Det er selvfølgelig ikke sånn det skal være, så jeg forstår godt frustrasjonen din. Gjerne ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg se om vi kan komme frem til en løsning her. Vi setter pris på tilbakemeldingen din så vi kan forhindre at situasjoner som dette oppstår senere. Ønsker deg en fortsatt fin helg, hilsen Julia.
Strålende fornøyd,god dekning,veldig god kundeservice🙂
Hei Sindre, Så utrolig gøy å høre at du opplever god dekning, at du er strålende fornøyd med dekningen og med oss! Jeg er glad vi får ha gode kunder som deg, og håper du forblir hos oss i mange år til. Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Talkmore er et godt valg for alle, god kominikasjon og tilbakemelding på spørsmål.
Hei Ragnar, Dette gjør meg så glad! Det er virkelig utrolig hyggelig å høre at du syntes Talkmore er et godt valg for alle. Vi er så takknemlige for fine omtaler som dette, og for å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en kjempe fin helg videre, hilsen Julia.
Rask, god og effektiv løsningsorientert person gav meg tilfredsstillende svar.
Hei Roger, Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig helg videre, hilsen Julia.
Bra kundeservice og selvfølgelig service innstilt.
Hei Indra, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Så utrolig gøy å høre at du har opplevd god kundeservice fra oss. Vi setter pris på å ha fine kunder som deg. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Skulle bytte til Talkmore fikk fantastisk service når de ønsket meg som kunde ble lovet at ting skulle gå smertefritt. Hentet 2 simkort et til mobilen 1 til det mobilt bredbånd på hytta. Fikk et nr jeg kunne ringe for å aktivere dette når jeg var på hytta. Spurte flere ganger er du sikker på at de blir aktivert med en gang når jeg er der jada det er bare å gå inn i appen å aktivere. Helgen kom jeg går inn å aktiverer får da en melding om at jeg blir portert på onsdag. Jeg prøvde da å komme i kontakt med Talkmore som i helgene bare har chat tjeneste. Tar kontakt med den nei de kunne ikke hjelpe meg. Og jeg hadde ringt til Talkmore 2 ganger for å forsikre meg om at dette skulle gå bra på en lørdag så at jeg ikke fikk problemer med å styre strøm,lys og boblebad på hytta. Det de kunne hjelpe meg med ihelg var i grunn bare å slette meg som kunde. Trist når man ikke kan stole på hva Kundeservice sier. Så pass på at du ikke må ha portering til en bestemt tid for da er ikke Talkmore noe å stole på. Det som irriterer meg mest er at jeg ga Talkmore bra omdømme for jeg hadde fått alt opp å stå. Så skulle du lese den så er det bare å se bortifra den.
Hei Alf, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er veldig beklagelig å se at du har hatt denne opplevelsen som ny kunde hos oss i Talkmore. Det du beskriver går i mot våre verdier og er ikke en vanlig situasjon for de som blir kunde hos oss. Vi ser alvorlig på denne saken og ønsker veldig gjerne å ta en nærmere titt på hva som egentlig har skjedd her. Hvis du kan sende oss en mail til [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg i denne saken og snu denne opplevelsen til en bedre en. Ser frem til å høre fra deg og ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
God kundebehandling på telefonen. Hun tok meg på alvor, sjekket opp i det jeg lurte på og ga meg rask tilbakemelding og forslag til hva jeg burde gjøre videre.
Hei Janne, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Prisen og hastigheten var ikke som lovet og avtalt. Prøvde å ta kontakt med selgeren, ble ignorert i flere dager. Etter det prøvde han å forklare at det var misforståelse og at det var fort gjort og dårlig forklaring av han pga lite tid. Det var ikke det, jeg sto der i ca 30min hvor selgeren prøvde å overbevise meg å bytte fra Chili. Tilbake til chili mobil🌶️ billigere, bedre dekning og hastighet.
Hei Diaa, Dette var ikke veldig fint å lese. Ser ikke ut som du har hatt en bra opplevelse når i overgangen eller fått riktig hjelp, og dette er selvfølgelig beklagelig. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne saken og hjelpe deg så godt vi kan. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
De kundebehandlerne jeg møte var løsningsorienterte, og fulgte opp de rare spørsmålene jeg hadde isteden for og sette meg i telefon loop uten og få svar. Fikk også uten og spørre tilbakemelding på sms og mail.
Hei Eirik, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk gøy å lese at du har hatt en så bra opplevelse når du har vært i kontakt med vår kundeservice. I Talkmore har vi stort fokus på å alltid kunne levere kundebehandling av høy kvalitet, veldig fint å se at det gjenspeiler seg her. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus