Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt greit å være Talkmore kunde. Fantastisk kundeservice. Den 4G`en ser jeg da ikke så mye til. Liker ikke opplegget med forskjellige abonnement for å kunne bruke telefonen om jeg tar en tur til Sverige. Ett belønningssystem for kunder som velger å bli værende og antall abonnement en kunde har hadde også vært koselig.
Byttet over til Talkmore for ikke så lenge siden og er strålende fornøyd! De har alltid gode tilbud og fikk nylig melding om at de setter ned prisen på alle mine nummere :) Dette er god kundeservice. Eneste forbedringen jeg ville endret på er å få melding om mobildata når jeg har brukt 100% og ikke 80%. Ellers supert.
Talkmore uses disinformation before you sign up. Offering good deals but later it turns out that you are paying much more but on the other hand thats what happens when dealing with cheap...
Jeg kjøpte nye telefoner som brukte kun nano sim-kort. 23.12.2016 hentet jeg 2 sim-kort. Siden der har jeg vært i løpende kontakt med det så kalt "kundeservice". Mye frem og tilbake, men jeg har fortsatt ingen signal på mine telefoner. Hvorfor ikke bare lokalisere problemet og bare fikse det?
Bra dekning og bra service, har hatt Telenor. Har hatt noen ganger problemer med å logge på appen i utlandet.
Begeret rannt over når de satte meg opp på et nytt abonement uten mitt samtykke når jeg byttet til en av deres konkurenter. Overpriset søppel, den eneste måten å få en fornuftig pris er å si opp. Da har de plutselig, ut av det blå, mulighet til å gi en mye bedre deal. Det er denne de nå har satt meg på, uten at jeg ba om det. Det disse driver med er desperat og sansynligvis ulovlig oppførsel. Styr unna!
Beste i verden. De ga meg 3 mnd halv pris og 1 GB ekstra! <3
Nå sender de faktura pr. post og hevder jeg ikke har avtalegiro og efaktura hos dem, selv om jeg vet jeg har det. Har sjekka dette! Talkmore er ikke til å anbefale!!
Jeg byttet fra telenor til talkmore. I begynelsen hadde jeg rabatten to måneder på 99 kroner, men det bare tull. På en måned jeg betalte til sammen over 600, de forklarer det med auto påfyling, men det bare tull, veldig veldig misfornøyd
Mye problemer med bankid i det siste. Mye mas om bytte til dyrere abonnement som de må se at jeg ikke har behov for. 4g er elendig, men det er vel Telenors skyld. Aldri noen overraskelser med regningen.
Virker som om Talkmore ikke tar nei for et nei. Å når jeg sier klart i fra "nei takk. Jeg er fornyd med levrandøren jeg har" blir de irritert. Ga meg ikke mye lyst til å bytte til de.
Har vært kunde i 3 år og opplever sjelden noe tull. Rask og god kundebehandling. Vurderte å bytte til ICE pga pris men etter å ha opplevd den elendige kundeservicen og ikke minst alle skriverier om dekningstull blir jeg i Talkmore. :)
Så lite fornøyd jeg er med talkmore, her i hus holder vi oss til telia, aldri igjen.
Byttet nylig abo for barna. Fikset det på telefon med en hyggelig dame på kundeservice. To nummer som skulle byttes. Behov for ulike datoer for porteringen pga ferie. Men det skulle Talkmore fikse. Ble likevel krøll, og samme tidspunkt for teleportering for begge. Fikk rask respons på chat, hvor de beklaget (ydmykhet er alltid bra) - og kom med forslag til løsning, samt et plaster på såret. Jeg har så langt hatt en god kundeopplevelse. Og kan (foreløpig) anbefale Talkmore, da de er en seriøs aktør!
Byttet til Talkmore i vår, ingen ting å utsette på fart eller pris. MEN da jeg skulle til utlandet i sommer, ville ikke mobilen slå seg inn på roaming. Den ville ikke knytte seg til noen nett, så jeg fikk verken ringe eller bruke data. Måtte ringe kundeservice med lånt telefon fra utlandet, og det er dyrt nok fra før. Hvor kundeservice nærmest hånlo av meg fordi jeg ikke hadde vært inne i appen og slått på funksjon for bruk i utland. Dette har jeg aldri tidligere måtte gjøre, og finner det akkurat så provoserende at jeg etter endt ferie har byttet til annen operatør.
Regningen overstiger alltid fast pris, og fakturadetaljene er umulig å tyde. Jeg har klaget 1 gang, og fikk svar at det var feil på faktura, og at jeg kunne justere beløpet på innbetalingen. Gitt de ny sjanse, men er nå på vei til å bytte.