Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Misvisende priser og vanskelig kundeservice, og vanskelige når det kommer til angreretten på 14 dager ved bestilling av produkter
Må være flaut å selge så dårlig produkt. Strømmen gikk i huset så nå må jeg logge inn på alle tjenestene på nytt. Gammeldags fjernkontroll der du må peke på tuneren. Trege menyer type 2002 stil, hadde det ikke vært for at Telenor er de eneste som tilbyr fiber der jeg bor hadde jeg sagt opp på dagen .
God prist til å begynne med. Får etter hvert tilbud som er vanskelige å forstå og med frister som man lett glemmer i en travel hverdag.
Fått nytt modem 2 ganger. Virker i noen måneder, fra eller til, men slutter plutselig å virke, og kundeservice vet aldri hva feilen er. De lover at de skal fikse det så fort som mulig, men det er tomme ord. Sitter uten nett flere dager i strekk, og kunne ikke hatt hjemmekontor. De holder kunder for narr, rett og slett. Er tvunget til å bruke Telenor som nettleverandør vis borettslag.
Ikke velg Telenor! Utrolig ustabilt nett. Skal være tråløs wifi, men her får vi ikke nett, og T-We faller ut hele tiden. Værste er at man ikke får hjelp. Kundeservice kan ikke gjøre noe, og ingen ringer oss opp- gått over 3 uker nå. Dårligste opplevelsen med tv og internett jeg noen gang har hatt.
Problemer med dekoder som faller ut på t we når vi skal koble til lyd som mangler på noen filmer
Må restarte ofte. Bildet faller bort noen sekunder. Prøver man seg på Netflix osv låser systemet seg og man får feilmelding. Ringte support. Ble bare sendt videre og videre. Lovde ringe meg tilbake. Ikke overraskende skjedde ikke det. Brukte ca 3timer på noe som var bortkastet. Ble lurt av selgere som ikke nevne noe om disse problemene
Telenor øker prisene i hytt og pine for faste kunder, mens nye kunder får gode tilbud. Det er min erfaring at faste kunder ikke blir satt pris på.
Ved oppdatering av tw-e boksen forsvant opptaksmuligheter som jeg hadde fra før.
Har t-we. Program faller ut. Ustabilt nett. Må restarte ofte. Ikke service.
Tv bildet henger innimellom.Abonementet blir dyrere og dyrere. Fjerkontrollen funker når den har lyst, (den er tre mnd gammel)
Alt for dyrt. De tviholder på sitt monopol. Når man tar kontakt med de og skal si opp, så har de plutselig et bedre tilbud liggende.
De svarer ikke på mail sendt til kunde service,sendte 3 mail til dem uten svar,fikk ikke de streaming tjenestene jeg ble lovet og de sendte meg en dekoder(og regning selvfølgelig) noe jeg ikke hadde bestilt
For dyrt og produkte Tewe burde være mer flexibelt med tanke på at dette er ei hytte
Lyd og bilde er ikke synkronisert. Reklamerer men ingenting blir bedre selv om jeg følger deres instruksjon.
Dette er jo fryktelig dårlig, har sendt gjentatte mailer. Er dette passende språk? Er veldig skuffet, får ikke noen tilbakemelding eller bekreftelse på henvendelser. I tillegg så kreves det minst 300 tegn for å bli tatt på alvor!!! Har nå prøvd å få kontakt med dere gjentatte ganger, dette kan ikke gjentas for ofte. Håper dette er nok for dere forb...