Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært i kontakt med Agva et par-tre ganger i løpet av ett år og hver gang har kundeservicen vært på topp. Kundebehandler er veldig hyggelig og ordner det som skal ordnes på en-to-tre. Som Agvakunde bør man følge med på prisene som varierer ganske mye. I en periode kan f. eks. Agva flyt online være billigst, men så kan den bli dyrere og en annen avtale som f. eks. Agva variabel online blir billigere. Da kan man bytte strømavtale enkelt ved å ta en telefonsamtale til dem. Agva passer nok best for de som har tid og lyst til å følge med på prisene på de ulike avtalene.
Har hatt Agva Variabel Online fra ca 1. mars i år. De lokker med lav inngangspris men øker deretter prisene dramatisk. Startet med 5 øre, deretter 12, 9, så 29, 9 og nå 39 øre per kWh. De varsler deg IKKE om prisendringer. Du må selv gå inn på deres hjemmeside og finne prisendringene der. Sa opp denne avtalen i dag.
God service på kundesenteret. Fikk raskt svar på det jeg lurte på.
Byttet til Agva fordi det såg billig ut. Det var det i en liten periode, inntil jeg oppdaget at jeg nå betalte blodpris. Etter at jeg byttet til Agva fikk jeg absolutt ingen info. Ingen app. Ingen min side. Bare fakturaer i postkassa, fakturaer som ble bare større og større. Har byttet og vil aldri anbefale Agva til noen.
Hei Vegard, Jeg kjenner ikke saken din og kan derfor ikke vite hva som er skjedd. Alle våre avtaler er konkurransedyktige, men de aller billigste avtalene har krav om efaktura/avtalegiro. Grunnen til det er at vi da holder kostnadene på et minimum og kan gi kundene dette i form av svært lave priser. Det er bare å ta kontakt, så hjelper vi deg raskt! Vennlig hilsen Agva Kraft Kundeservice
Skulle ha billig strøm gjennom siden Strømpris. Valgte billigst og fulgte siden. Men opprettet ikke avtalegiro og blei ikke billig... Så vis dere jobber litt med og hjelpe kundene og få avtalene i boks før dere FLYTTER kundene over til dyre strøm avtaler. Så kanskje dere får flere kunder... HVIS DERE ER SERIØSE DA. Prøver en gang til oss dere, men vis tull fra deres side VIPS SÅ ER JEG BORTE :-)
Hei Svein E, Fint om du sender oss en mail eller ringer oss, så skal vi hjelpe deg. Avtalegiro og efaktura må legges inn i nettbanken, så dette kan vi dessverre ikke gjøre for deg, men vi forklarer gjerne hvordan det gjøres. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Svært god oppføging av kundar. Eg vart ved ein feiltakelse satt på eit høgre prisa produkt. Men dette vart retta umiddelbart. Flott jobba. Kan anbefalast.
Hei Arne, Beklager om det har vært ventetid. I dag er det god kapasitet, så bare ring oss på 815 56 857 så hjelper vi deg med en gang. Mvh Agva Kraft Kundeservice
Fikk ny faktura der avtalen var gått fra Agva Variabel Online til Agva Flyt uten at vi hadde fått beskjed om det! Fikk beskjed at grunnen til dette var at vi ikke hadde lagt inn Efaktura. Avtalegiro hadde vi lagt inn. Er kanskje fler med samme erfaring om dette? Ikke så bra service dette! - Men dem skulle rette dette opp.
Har hatt to perioder m 3. mnd. fastprisavtale. Opprettet avtalegiro og efaktura med en gang og har ikke fått noen overraskelser bare billig strøm.
Fikk feil faktura, men den ble endret uten problem. Vet selvfølgelig ikke hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde reagert. Den hyggelige damen på kundeservise gav informasjon uten oppfordring og var til MEGET stor hjelp. Hurra for kompetente folk.
Jeg ringte inn til dere og fikk god hjelp og forklaring på at fakturaen jeg hadde fått var feil. Det ble ordnet opp med en gang :) Det jeg baserer svarene mine på i denne undersøkelsen er erfaringer foreløpig, blir det store forandringer i prisen pr. kW bytter jeg leverandør.
Hei Tove, Hyggelig at du er fornøyd! Vi skal fortsette å ha konkurransedyktige priser. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS
Veldig imøtekommende og løsningsorientert brukerservice.
Sånt er inspirerende å høre, Ha en strålende dag! Kundeservice, Agva Kraft
Byttet avtale uten og si ifra som var over dobbelt så dyr..
Hei Siri, Antagelig har du ikke tegnet avtalegiro/efaktura. Det er veldig fort gjort, bare ring eller mail oss så hjelper vi raskt med dette om det er vanskelig å se i nettbanken.
Prisnivå er fornuftig og hjelpen er god (rettet fort opp feil faktura)
Takk for hyggelig tilbakemelding! Kundeservice, Agva Kraft AS
De lokker med 1 mnd gratis strøm og rimelig strømavtale så lenge man tegner efaktura og Avtalegiro. En faktura på 0kr blir sendt ut for første måned. Det er vanskelig å sette opp Avtalegiro for en betaling på 0kr og det er ingen form for hjelp for hvordan man setter opp Avtalegiro. Fikk dermed plutselig en regning hvor strømprisen var dobbelt så høy som den skulle være fordi Agva hadde tatt seg friheten til å endre strømavtalen min. Agva har også en helt håpløs nettside uten mulighet for å logge inn og se ordrebekreftelse eller gamle fakturarer. Betalte nå siste regning og byttet tvert strømleverandør. Lenge siden jeg har vært borti et så uoversiktelig og utspekulert selskap. Er det ulovelig det de driver med? Neppe. Er det sleipt og moralsk forkastetlig? Ja.
Hei, I nettbanken kan du søke opp oss som leverandør av avtalegiro og efaktura. Hvis du har problemer med dette, er det bare å kontakte kundeservice, så hjelper vi deg raskt. Vi ønsker at kundene har en billig avtale og er da nødt til å ha kundeforholdet på elektronisk betaling for å spare kostnader. Vennlig hilsen Kundeservice, Agva Kraft AS
Spekulerer i at du ikke klarer å få med deg alle detaljene slik at de kan flytte deg over til et grise-dyrt produkt! Skulle skammet seg! Bytter leverandør NÅ!
Hei, Vi er veldig opptatt av å formidle kravet om avtalegiro og efaktura. Som du ser på produktsiden http://www.agva.no/stromavtale/agva-variabel-online/, er det til og med uthevet som en av de viktigste egenskapene ved avtalen. Dette er avtaler med ekstremt lave priser og da må vi holde kostnadene nede. Dersom man likevel skulle glemme det eller ikke få det med seg i en stressende hverdag så er det bare å ta kontakt på kundeservice. Det er ingen binding så vi kan raskt hjelpe deg tilbake til opprinnelig avtale når efaktura og avtalegiro er på plass. Vennlig hilsen Kundeservice, Agva Kraft
+ gode priser bare man vet hvor man skal finne fram på websida. Servicevennlig - Altfor mange prispodukt som ikke vises i strompris.no forbrukerrådet sin portal.