Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt trill rundt av selger! Han sa bl.a at strømleverandøren jeg hadde da han ringte er fortums datterselskap, at han kunne se hva jeg betalte der, og at de kunne levere mye billigere! Bare svada! Jeg blir fakturert for ting jeg ikke har bestilt! Det tar 2 uker før de svarer på e-post i "kundeservice" STYR UNNA!!
Aldri mer Fortum. Fikk et bruddgebyr på 500 kr på en avtale uten binding. Skjulte kostnader som ikke fremgikk av avtalen
Har fått hjelp av Fortum mange ganger, de er alltid hyggelige og effektive. Ting skjer kjapt og det er aldri noe problem.
Forsøkt å bruke Fortum til å levere billading på hytta i Nord-Aurdal. Da måtte jeg også bytte til de som strømleverandør. De skiftet veldig raskt over abonnementet men de stiller ikke opp på billader som er den egentlige grunnen til at jeg valgte de. Prøvd i flere uker å komme i kontakt med de for å få den montert, men de tar ikke telefonen. Svarer ikke på mail henvendelse. Og den ene gangen jeg fikk snakke med en person satte vedkommende meg over til noe / noen som ikke tok telefonen på 40 min og da la jeg på.. Må på det sterkeste advare mot å bruke Fortum! Forsøker nå å komme meg ut av avtalen..
Null serviceinnstilling, liten vilje til å finne frem til en løsning hvis et problem oppstår.
Lang kø da kun 1 lader fungerer. Har ikke selskapet ansvar for at det er i orden.
Rimelig pris, grei og oversiktlig app og ikke minst -15% på hurtiglading. Lader mye langs veien, så der spares det en god del. Forbedring kunne vært som Tibber har, at man ser mer info i appen om når prisene varierer og kan motta varsel når prisene blir høye osv.
De er som alle andre,vil tjene mest mulig.Noe er bra,og noe er dårlig.Har en spot avtale,og det gjevner seg ut i løpet av året.Det som jeg syntes er noe dritt med alle strømselskaper er at de ikke komme fram med den prisen med nettleier når de legger ut avtalene sine.Jeg betaler som sikkert alle andre,mer i nettleie en i strøm.
Ble oppringt da jeg byttet til annen strømleverandør og han sa jeg kom til å angre og lo av meg. Kommer aldri til å anbefale de til noen.
Aldri hatt dyrere strøm. Får Fakturaer og Inkasso over en lav sko. Latterlig dårlig
Jeg har IKKE (!!) bestilt forsikring gjennom dere, da jeg er forsikret gjennom bank!! Det skal IKKE (!!) være min jobb å printe ut et angreskjema for noe jeg ALDRI (!!) har bet om !! Min kjæreste er advokat, bare nevner det!! Slett min "forsikringsavtale" PROMPT !! Jeg flytter nok også strømabonnement sånn som dere holder på, ALDRI opplevd positivt kundeforhold, og dere fortjener mindre enn noen nye sjanser!! Did I make myself clear enough?? Med uvennlig hilsen Monica L.
Sier de er billigst, men er langt der ifra... aldri hatt så dyr strøm.. Byttet tilbake tilbake til gamle levrandør
Sendte angreskjema samme dag som avtalen ble inngått. Bare en masse unnskyldninger at det var ikke folk på jobb på grunn av jula. Trodde faktisk ikke det fantes slike selskaper 2021 med så mye konkurranse. Så STYR UNNA Fortum.
Fikk et tilbud og i forbindelse med flytting og takket ja. Fortum skulle levere strøm til meg fra 15. Oktober. 1. November får jeg sms om at strømavtalen var i gang. Jeg ringte de dagen etter og forklarte situasjonen og hvor jeg tenkte misforståelsen kunne ha oppstått. Dette har de tilsynelatende ikke klart å rette opp, selv om jeg utallige ganger har ringt og purret på de. Kort fortalt har det aldri vært så stressende noen gang å kjøpe strøm. Etter jeg byttet leverandør, registrerte de meg som kunde igjen, uten mitt samtykke. Da jeg gjorde de oppmerksom på dette, slettet de meg som kunde, slik at jeg måtte innom Tensio som leverandør, før selskapet jeg egentlig har valgt, kunne ta meg tilbake igjen. Til tross for at jeg har gitt ettertrykkelig beskjed om at jeg aldri kommer til å bli kunde hos de igjen, at jeg kun ønsker fakturaen min og bli ferdig - ringer de meg hver dag. Jeg har heller ikke mottatt faktura eller noe av den informasjonen de har lovet meg på mail. STYR UNNA FORTUM OM DU VIL HA ET LETTERE LIV!
Vil si Fortum Energi er svindel. Dyreste strømselskapet jeg har hatt. Lover billig strøm, men ender opp å betale dobbelt så mye som du får fra andre leverandører. Selv om du bruker lite eller mye strøm får du, i allefall jeg samme beløp på de 3 månedene jeg hadde Fortum. Sier du opp får du med en gang faktura på dobbelte av hva du vanligvis fikk. Alt er bedre enn Fortum.
Fikk oppringing av en representant fra selskapet som lovet gull og grønne skoger. Gratis strøm i en mnd. Alt var feil. Når firma har 1.8 stjerner i snitt, bør noen i selskapet forstå at en ikke kan drive et firma som har som målsetting å lure kundene. På sikt går det som det har gått. Dårlig.