Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundebehandling, god oppfølging, god informasjon om strømkutt og om forandringer på nett...
Hei Henning! Tusen takk for gode ord, det blir vi veldig glade av å høre. Takk for at du er kunde hos oss! 😊
Meget god servise og med god kommunikasjon. Gode tilbud så langt.
Hei Knut! Tusen takk for gode ord og for at du er kunde hos oss ❤️ Ønsker deg en flott dag og et godt nytt år 😊
Likt appen veldig godt. God kundeservice de årene vi har benyttet ishavskraft.
Tusen takk for så fin tilbakemelding, vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd hos oss 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh, Marie B
Vindkraftplaner på områder som er beiteland for rein og reindrifta og som strider mot internasjonale konvensjoner.
Hei, Anne. Det var kjedelig å høre og vi forstår godt dine tanker rundt dette. Ishavskraft er kraftleverandør, ikke kraftprodusent - vi har derfor ingenting å gjøre med utbyggelser av vindkraftparker i landet. Håper dette var avklarende og at du kommer tilbake til oss som kunde en dag. Du får uansett ha en fin dag videre!
Flotte folk. Aldri noe tull med faktura. Får svar på kundeservise også.
Hei Kjetil! Tusen hjertelig takk for så gode ord og for at du er kunde hos oss. Vi blir veldig takknemlig og ydmyk når vi får så fine tilbakemeldinger. Ønsker deg en strålende dag og et godt nytt år ❤️
Veldig godt fornøyd med servicen og alltid bejhelpelig
Hei Åsbjørn! Tusen takk for god omtale, ingenting gleder oss mer enn fornøyde kunder 😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh, Marie
Har levert bra priser bortsett fra meget dyr faktura for Desember og Januar blir visst også dyr. Vil fortsette 2 par måneder fremover og se om jeg skifter dersom prisene blir dyre i forhold til eventuelle andre leverandører.
Hei Kjell, Tusen takk for god omtale. Vi verdsetter deg som kunde, og vi vil gjøre vårt ytterste for at alle våre kunder er fornøyde med oss som kraftleverandør. Vi har kun gode langsiktige avtaler, og ingen overraskelser. Vi jobber alltid for å kunne tilby så gode priser som mulig. Om du har spørsmål, kan du alltid kontakte oss på kundeservice på e-post: [email protected] eller telefon: 776 12 000. Ønsker deg en flott dag videre :-) Mvh, Marie
Byttet strømleverandør for å få Choice poeng, skulle få poeng ved start pluss poeng for hver regning. Har nå vært kunde siden 25.10 og enda ikke mottatt et eneste poeng. Har fått lovnader pr mail flere ganger om at disse skal være meldt inn manuelt, men dette ser fortsatt ikke ut til å stemme. Vil fraråde andre å benytte seg av denne kampenjen med "Choice poeng", da man tydeligvis ikke mottar disse.
Hei Thomas, Vi beklager dette på det sterkeste. Du skal automatisk få poengene dine inn på konto, men i dette tilfellet har det skjedd en systemfeil. Dette er nå rettet opp i, og du vil motta alle dine bonuspoeng innen kort tid. Vi synes det er meget leit om våre kunder har en negativ opplevelse av våre produkter, men vi vil alltid gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd. Jeg ønsker deg en flott dag videre :-) Mvh, Marie
Ble oppringt av Ishavskraft når jeg byttet til annet strømselskap. Selger sa at den nye avtalen var mye dårligere enn avtalen jeg kunne få hos Ishavskraft, og selger sa han visste hvilken avtale jeg hadde fått hos mitt nye selskap. Selger sa «Har du fått avtale gjennom Elkjøp nå, for denne avtalen er elendig, kom heller tilbake til Ishavskraft». Byttet derfor tilbake til ishavskraft. Fant ut noen dager senere at selger hadde løyet for meg, han kan verken se hvilken avtale jeg hadde, i tillegg var ny avtale hos ishavskraft mye dårligere. Skjønner at priser er ulike for forskjellige strømselskap, men da må de i alle fall kompensere med god kundeservice, noe løgn og lureri IKKE er.
Hei Andrea Takk for tilbakemelding. Dette kjenner vi oss ikke igjen i og slik skal det absolutt ikke være. Vi håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på saken din og hvilken avtale som ble inngått. Du skal få den avtalen du er tilbudt, uten noen overraskelser underveis. Vennlig hilsen Marie
Grei oversikt. Fungerer bra for min husstand. Hadde kanskje vært greit med prisgaranti?
Hei Janarne! Tusen takk for god omtale. Vi tilbyr langsiktig gode avtaler, og vi har derfor ikke prisgaranti. Ønsker deg en flott dag videre. Vennlig hilsen, Marie
Må igjennom en hælvets masse drit og reklame bare for betaling av en faktura
Hei Egil Vi gikk nylig over til nye systemer, og på grunn av en systemfeil i januar har ikke betalte fakturaer blitt registrert i Ishavskraft-appen og på Min Side. Vi jobber iherdig med å rette opp i denne feilen, og vi forventer at det er rettet opp i i løpet av et par dager. Vi beklager sterkt ulempene dette måtte medføre, og takker våre kunder for tålmodigheten. Vennlig hilsen Marie
Liker dårlig den nye nettleie modulen. Er jo bare lureri der det finnes opp div avgifter på nettleie. Før var det bare 1 punkt på nettleie. Nå er det så mye tillegg at det er dyrt når man ikke bruker strøm.
Hei Jan! Dette må du ta opp med din netteier, da Ishavskraft kun leverer strøm til din bolig. Vennlig hilsen Marie
I moved out of my apartment and canceled my contract for the end of the month, but the new tenants moved in earlier than expected, and Ishavskraft charged us both for electricity and will not refund me the amount even though I didn't live there.
Hi Silvia! We would kindly like to ask you to send us en email at [email protected] with some more details revolving your case, and we will assist you with this issue as best we can. Thank you for being a valued customer with Ishavskraft. Kind regards, Marie
Så langt er jeg fornøyd med ishavskraft , Nettleie og strøm på samme faktura + strømstøtten beregnes på samme regning . . Oversiktelig og grei å forstå . Ingen forskuddsbetaling av strøm eller etterbetaling av strømstøtte . (Men endrer de plutselig avtalen på kort varsel uten å si fra , vil jeg bytte leverandør kjapt ) 😉
Hei Silje, Takk for god omtale.Hos oss kan du være trygg på at vi ikke vil gjøre noen endringer på din avtale som ikke er varslet eller er avtalt med deg. Ha en fortsatt fin dag videre.
Lavt påslag på spotpris. Oversiktlige fakturaer. Informative nettsider.
Hei Geir, Takk for god omtale. Ha en fortsatt fin dag videre.
En test via bytt.no viste at det jeg trodde var spotprisavtale (og det var det som ble solgt inn) faktisk egentlig ikke er det (selv om avtalen er vesentlig bedre enn variabel pris som Fjordkraft plutselig endret min avtale til før jeg byttet leverandør. Synd at strømselskapene ikke har mer ens betegnelse på forskjellige avtaler.
Hei Finn, Ishavskraft tilbyr kun spotprisavtaler, så det er nok spotprisavtale du har fått. Kontakt oss gjerne på tlf. 77612000 mellom kl 09-1530 hvis du har spørsmål om din avtale, så hjelper vi deg.