Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mange prøver å få meg til å bytte strømavtale fra den jeg har i dag hos LOS. Med beregninger og svar blir jo de fleste forlagene dobbelt så dyre i forhold til den avtalen jeg har hos LOS i dag 🤔 Underlig at folk er så lettlurte ?? Forblir og er en fornøyd kunde hos LOS 😊👌👍
LOS sine sider for å endre fra sykt dyrt avtale (flyt = x3 resten av verden) er så vanskelig at det ikke er mulig. Telefonnummer MÅ skrives inn på deres måte på en webside, men når du prøver å få dette til så legges det til så mange ekstra tegn at det ikke er mulig å få dette til. Skriv ett tall, det legges til to ganger. Slett ett av dem, det legges til mellomrom som ikke vises. Prøv en gang til, slett alt du har skrevet. Tre timer senere og jeg vil rett og slett anbefale å bytte til noen som ikke koser seg SÅ mye med de ekstra pengene.
Aldri noen problemer, gjennomfakturering av nettleie fungerer fint.
Appen fungerer bare av og til!? Regning og forbruk er ikke til å forstå. Alt for kort varsel til fastprisavtale
Bortimot umulig å komme inn på appen, og nettsiden er like dårlig. Er derfor vanskelig å følge med på når strømmen er billigst, eller hva forbruket er. Los sier de "jobber på spreng" for å fikse appen, men det har vært slik i to år, og appen har ikke vært oppdatert på over 1 år. Jeg mistenker Los i å bevisst gjøre det vanskelig for kundene å følge med på strømforbuket, slik at de får høyere inntekter. Hvor vanskelig kan det være å lage en app som funker? Appen er egentlig bare en frame som laster inn en elendig nettside, så de har ikke engang giddet å produsere en dedikert app til dette. ALT står til stryk her.
Veldig dårlig strøm leverandør . Stry unnå. Skulte kosnader . Luring til kunde . Ikke anbefales! Håper fort konkurs. 👎
Time pris og gjennomsnittet er for høyt i forhold til Norpol. Da har jeg lagt til deres 3.5 øre😠
Ryddig regning. Alt samlet hos en leverandør. Mulighet for binding.
Losappen MÅ det seriøst gjøres noe med! Henger og henger. Skulle vært unødvendig i våre tider. Man vet aldri om den fungerer eller ikke....😳
Jeg hadde strøm fra Los til en eiendom på nord Vestlandet hvor strømmen er billig og det derfor ikke er strømstøtte. Los tok full sørnorsk pris uansett. Etter flere klager er det ikke svar eller reaksjon fra los. Tyver!!!
Har ikke noe negativ å si, vurderer kun å bytte for å se om det går an å få det billigere en annen plass, men ønsker egentlig å fortsette å være kunde hos Los.
Coop avtalen er god .Los appen er lett å følge med på hvor mye strøm du bruker .
Appen har grei oppsummering og andre aktuelle opplysninger, MEN oppstart henger og feiler stadig. I tillegg "glemmer" appen husket pålogging. Burde vært fikset for lengst - Veldig ødeleggende for opplevelsen av LOS.
Totalt ubrukelig. Ramler ut og inn som en full sjømann. IT ansvarlige burde skamme seg.
Punktlig med alle avtaler og E poster, ett sikkert selskap
Hadde tenkt å eventuelt bytte til LOS men de tar ikke telefonen. Ikke har de at de kan ringe tilbake heller. Fikk beskjed at jeg var nr 40 i køen , satt og ventet i 15 min uten noen informasjon om hvor lang jeg hadde kommet i køen. Kom en stemme som fortalte at LOS ikke kunne anbefale noen strømpakker og at kunden var 100 % ansvarlig ved å velge selv. Hvis en profesjonell aktør ikke vet hva som lønner seg, hvordan skal da en privat aktør forholde seg? Uten å ha snakket med dem syntes jeg informasjonen jeg fikk mens jeg ventet var merkelig og grensen til useriøs.