NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En meget hyggelig kunderådgiver og er veldig fornøyd 😌
Hei Elin! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Blir ringt opp for tilbud, men mister oversikten om hvem jeg har avtale hos og får regninger fra flere. Usikker på om flere tar betaling for samme strøm eller det er restregninger fra tidligere. Opplevd å avtale strøm fra en leverandør, men fortsatt få regning fra tidligere leverandør.
Hei Terje! Når man bestiller strømavtale hos ny strømleverandør vil en tidligere avtale automatisk opphøre så snart leveransen ha startet da det ikke er mulig å ha to leverandører på samme måler. Du trenger derfor ikke bekymre deg for å betale dobbelt. De fleste leverandører fakturerer etterskuddsvis, så du kan likevel oppleve å motta faktura fra tidligere leverandør når du har byttet leverandør. Jeg anbefaler deg derfor å se på fakturaspesifikasjonene hvor du skal finne oversikt over periodene du er fakturert for. Du er også velkommen til å ta kontakt med oss dersom du er kunde hos NorgesEnergi så vil vi kunne se hvilken periode vi har levert strøm til din adresse. Kan også anbefale deg å logge inn på Elhub.no, her har du full oversikt over nåværende leverandør og tidligere leverandører. Kontakt oss gjerne på tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
I got scammed by Norges Energi employee that tried to convince me to change my electricity provider over the phone. We had agreed to come back to the conversation in the future and ONLY THAT (I had trained call centre workers for years so I know exactly to be precise when agreeing or disagreeing to things). After finding out that contract started working against my precise will I contacted their customer service three times (in a span of 3 weeks) and have been told I will be contacted back - what never happened, which only confirms it wasn’t a mistake but intentional forgery they know about. The case is being directed to the Police, Forbrukerrådet, all the newspapers I will find and I am happily going to leave 1 star reviews on all the portals online. BEWARE
Hi Michael, I`m sorry that you have this impression of NorgesEnergi, and would like to look in to this to see what might have happen in this case. When we offer a new agreement we always require approval before we start the agreement, I therefore hope you have the oppertunety to contact us again via mail: [email protected] so we can get further information. Feel free to refer to this post and me. Best regards Nina, NorgesEnergi
Helt forferdelig 2000 på varme dager omg.. ikke råd å betale de regninger men betaler åsså blir ikke fjernet en gang fra ubetalte fakturer.. Har bindingstid tid til september, gleder meg til å bli kvit den. Lureri etter det..
Hei Kristina G. Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen du har hos oss. Det er dessverre vanskelig å vite hvilken avtale du har hos oss, så vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi gå igjennom din avtale. . Selve spotprisen er høyere enn i 2020, men den er lik hos alle leverandører. Mvh Ida - Norgesenergi
Sjekk priser regelmessig og kontakt kundeservice når du finner noe bedre. De finner på noe og prisen er ikke alltid den beste, men ganske nær. Informer kunden når rimeligere alternativ dukker opp, så slipper han å ta kontakt. Selger har lett for å plusse på små tilleggsytelser som ikke alltid ønskes.
Hei Jan T.P. Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Ida, NorgesEnergi
Meget godt fornøyd. God informasjon om markedet. Anbefales
Hei Ellen E. H, Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh Kate, NorgesEnergi
Har blitt oppringt mange ganger og spurt om ikke jeg heter Ole Olsen og ønsker tilbud om billig strøm. Skjønner jo at dette er en måte å komme forbi min reservasjon mot telefonsalg, men dette er sleipt, uetisk og minner mest om telefonterror! Sonja M.
Hei Sonja M, Det er utrolig leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] slik at vi kan undersøke hva som har skjedd og fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
For meg som er hørselhemmet var det viktig å høre hva som ble sagt. Da jeg gjorde kundeservice oppmerksom på dette så ble telefonsamtalen forståelig og jeg fikk utført mitt ærende på en god måte. Meget god service gjennom hele samtalen på en rolig måte.
Hei Ingerlise! Det er utrolig hyggelig å høre at du fikk god service når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Uklart faktura og avtaler Høy pris på strøm forbruk og nettlei Strøm konto er en lureri!!
Hei Sofia M, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen hos oss. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vi ønsker gjerne se nærmere på din avtale og setter pris på om du kan ta kontakt med oss så kan vi se om det er en avtale som vil passe deg bedre. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Vi var lovet den rimeligste prisen på markedet, men opplevde likevel å bli fakturert 250% høyere en gjeldende priser
Hei Magnus S. B. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen du har hatt hos oss. Det er dessverre vanskelig å vite hvilken avtale du har hatt hos oss, men du skal alltid informeres om pris og vilkår. Selve spotprisen er lik hos alle leverandører. Vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke dine faktura. Mvh Ida - Norgesenergi
Fikk anbefalt en såkalt strømkonto som skulle være fantastisk bra for meg. Viser seg at jeg har betalt veldig mye mer enn jeg ville gjort med en spotavtale. Kommer aldri tilbake til norgesenergi
Hei Nils. Det var leit å høre at du var misfornøyd med strømkonto. Strømkonto er en betalingsløsning vi tilbyr hvor du har muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Etter vi har mottatt ditt forbruk fra din netteier så produserer vi faktura som trekkes ut av Strømkontoen som du jevnlig betaler inn til. På denne måten kan du betale det samme hver måned, og avregningene skjer fortløpende. Mvh Ida - Norgesenergi
Det er ikke alle som har tilgang til nett hele tiden.
Hei, Keth J.L! Vi setter pris på din tilbakemelding! Dessverre så er vår vervekampanje knyttet opp mot elektronisk registrering og bestilling via elektronisk bestillingskjema. Vervekode som knytter verver sin strømavtale mot opprettelse av ny strømavtale på den som blir vervet, slik at vervepremie legges automatisk inn på strømavtale ved oppstart på ny avtale, er da knyttet opp mot vervelink som sendes ut ved registrering av verving på vår nettside. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundeservice. Har brukt dem i mange år. Anbefales.
Hei, Karleinar l! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Deres prismatch eksisterer ikke, de flytter deg over til andre priser uten å spørre og mener at man må kontakte de før hver eneste faktura. Du må altså kontakte de flere ganger per mnd for å være sikker på at de får med seg hvilke priser de skal matche mot. Flere mailer med prismatch ble aldri besvart. Hold dere unna og velg en seriøs aktør.
Jeg takket nei til vintertrygghet da det er lenge til det blir aktuelt og gjalt ikke nå. Jeg takket nei til Spareavtale da jeg er uføretrygdet så det gjelder ikke meg. Jeg takket også nei til 100%fornybar da det er kun en leverandør og de er fornybar. Da jeg fikk fakturaen hadde de fakturert meg for alt allikevel. Dersom du er nødt til å betale disse ekstrakostnadene må de gi beskjed om det, men da er jo prisen noe helt annet og ikke akkurat rimelig. Dette er svindel.
Dere virker greie. Med tanke på pris er vel ikke dere de verste. Det er jo mange faktorer her. Litt merkelig er det å betale mer i nettleie enn selve prisen på strøm av og til. Alt i alt er jeg meget godt fornøyd så stå på gi oss kunder gode tilbud fra tid til annen. Det hjelper på i en tidvis vanskelig hverdag. Beste hilsener fra David Vogt.
Hei David! Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos oss! Mvh Nina, NorgesEnergi