GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Koblet meg over fra telenor til globalconnect uten at eg har fått noe utstyr fra de. Sitter nå uten internett, 12 mnd bindingstid..... Venta 1 time på kundeservice
Hei Øyvind, Vi beklager ulempene du har opplevd rundt denne leveransen! En større feil har ført til mangler her for noen av våre kunder, retting av denne feilen prioriteres. Dersom du har lang ventetid i kø på telefon så kan vi kontaktes på chat! Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Dårlige åpningstider. Sender ikke ut nytt utstyr når eksisterende er utdatert.
Hei Robert! Våre åpningstider er 08.00-21.00 på Telefon og Chat. Vi kan kontaktes på mail hvis disse åpningstidene ikke passer deg. Vedrørende utstyret som du sier er utdatert så kan vi sjekke dette om du kontakter oss :) Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Har bestilt en vars som aldri ble tatt i bruk da den aldri virket. Etter mye klaging og frustrasjon og forferdelig "kundesupport" får vi vite at det er en underleverandør av de som ikke har klart det de skal. For å gjøre en lang og trist sak litt kort så klarte vi til slutt å si opp avtalen, men fikk i da en sluttfaktura pålydende 99.000,- De kan vel virkelig ikke få lov til å opperere i bransjen?
Hei Finn, Dette hørtes rart ut. Er ikke kjent med saken din her. Gjerne kontakt oss på 38 99 01 00 eller chat så skal vi undersøke hvorfor du har fått en slik faktura! Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Veldig fornøyd med fiberbredbånd fra GlobalConnect. I de 3 årene jeg har hatt det hjemme så har det vært 2-3 ganger med linjeproblemer, og da pga. andre som har gravd over fiberen. Ellers har det vært raskt og stabilt til en behagelig pris.
Hei Ole Takk for den positive tilbakemeldingen denne setter vi stor pris på ! Godt å høre at tjenesten har fungert som forespeilet Vennlih hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Fungerer bra når det er i orden, men systemet faller ut ved strømbrudd i området og tar mange timer før det blir fikset. Prisen er altfor høy!
Hei, Det er en en selvfølge at internett ikke fungerer at strømmen ikke fungerer og som regel er være montører ute i løpet av kort tid og retter eventuelle feil relativt fort. Om du er misfornøyd med prisen så anbefaler jeg deg å kontakte oss slik at vi kan gi deg et tilbud. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Mottok 11/7, 2 stk relativt hyggelige karer som "overbeviste" oss om fortreffelig tv via RiksTv og bredbånd.... etter samtale med vår datter, som sjekket opp kundefornøydhet, heeeelt tragisk,sendte vi angrerettskjema...fikk etter mas, noe vi fant var bekreftelse. Men idag 11/8 fikk vi bekreftelse fra RiksTv (stakkars som skal samarbeide med SØPPEL) om at boks var på vei...MEN de tok ihvertfall saken riktig, og bekreftet angrerett umiddelbart. Føles som om G.C. bare er kjeltringer og luringer....STYR UNNA!
Hei Sigurd. Først vil jeg bare beklage for dette. Her trenger vi at du tar kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd her. Vi vil derfor trenge litt mer informasjon fra deg. fint om du kan ta kontakt med oss på tlf 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat
Fikk ikke utstyret til tiden. Etter 8 ukere hadde jeg ikke fått noe utstyr eller tilkobling. Valgte å si opp avtalen. De fakturerer meg for å ha sagt opp avtalen etter angrefristen på 14 dager. Ikke mindre enn 4 500 NOK skal de ha. Selskapet har en tvilsom forretningmodell. Mitt beste råd er å styre unna dette firmaet. Saken er sendt inn for Brukerklagernemda. Så får vi se hva som kommer ut av det. Tipper at jeg må betale.
Hei Stein, Vi behandler alle saker som kunden kommer med og hvis du har fått avslag fra kundeservice så er det bare ta kontakt med klageavdelingen vår så kan de se på saken din om du ønsker dette. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect
Det har aldri vært noe tull med GlobalConnect (Tidl. Homenet). De leverer det de sier de skal levere, et stabilt og trygt internett. Jeg er en fornøyd kunde, men Jeg har nå vært kunde hos GlobalConnect siden 26.08.2015 og jeg er vel som alle andre og vil svært gjerne ha god kvalitet, men til lavest mulig pris.
Hei Frank Takk for den gode tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at tjenesten vi leverer til deg fungerer som det skal Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Var litt skeptisk til å starte med , men etter en lang prat med selger så ble jeg overbevist. Fikk tilsvarende samme hastighet og innhold som Telenor. Til en mye bedre pris , hadde utfordringer med det trådløse nettverket tidligere. Nå har det blitt mye bedre med mesh! Kjenner meg ikke igjen i mye av disse tilbakemeldingene
Hei Jonas Takk for den gode tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på! Godt å høre at du er fornøyd med tjenesten vi leverer til deg! Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg erfarer mer eller mindre akkurat det samme som Mads beskriver nedenfor. Til tross for at vi har sagt ifra til både selger og fiberinstallatør at vi skal ha utsatt oppstart har likevel Global connect klart å fakturere ifra installasjonsdagen. I kontakt med kundeservice har dette blitt lovt utbedret flere ganger uten at dette har blitt ordnet opp i. Iløpet av to måneder er dette noen av de spennende aktivitetene vi har måtte håndtere uten nevneverdig hjelp ifra Global connect: - De har endret avtalebetingelsene i kampanjen vi signerte (økt prisen). - De har sendt en faktura til inkasso, selv om denne skulle kanselleres. - De har endret sluttdato på kampanjen vi signerte til en tidligere dato enn opprinnelig avtalt Det virker som informasjonsflyten internt i dette selskapet er mer eller mindre fraværende. Anbefaler Global connect å fremstå utad som ett firma.
Hei Anders, Vi beklager for opplevelsen og ønsker selvfølgelig å kunne rette opp i dette. Jeg kan ikke diskutere saken din her grunnet personvern men gjerne ta kontakt med oss på mail, chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan løse dette. Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect
For et år siden oppdaget jeg at jeg ikke hadde satt meg på e-postliste for informasjon om bredbånd på hytta (som selgeren presenterte det som), men at jeg hadde tegnet abonnement på bredbånd. Firmaet het den gang HomeNet. Jeg oppdaget heldigvis hva jeg hadde gjort, og angret innen 14 dager. Nå får jeg trusler fra GlobalConnect (nytt firmanavn) om bruddgebyr på et fiberbredbånd jeg ikke har bestilt. Her er det altså et firma som først lyver om hva jeg signerer på. Deretter forholder de seg som om jeg ikke har hevet kjøpet. De prøver seg altså på luring ikke bare én men to ganger! Det er uhørt! At et firma som dette kan fortsette å operere i bredbånd-verdenen er utrolig.
Hei Cecilie! Det er ikke slik vi skal opptre, her vil vi gjerne hjelpe deg med å løse saken så dette blir riktig. Vær vennlig å kontakt oss på 38 99 01 00 eller chat så skal vi finne ut av dette sammen. Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Sitter her uten nett og ikke tv. Tar halve arbeidsdagen for å få kontakt. Etter tvangsperioden er det rett tilbake til forrige leverandør. Garantert. For mange avd som ikke vet hva de andre gjør. Orker ikke holde på mer.
Hei Frøydis, Det er leit å høre at du har en slik opplevelse av oss! Jeg kan ikke diskutere saken din direkte her, men ønsker gjerne å kunne bistå hvis det er mulig. Gjerne kontakt oss på 38 99 01 00, chat eller mail så skal vi hjelpe der vi kan! Mvh Kevin | GlobalConnect
Dårlig nettverk Som jevnlig faller ut og må restartes for å fungere. Ingen overvåkning eller meldinger fra selskapet når det er dårlig kontakt med nettet eller feilmeldinger. Også dytt.
Hei Anders Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi beklager ulempene dette har medført Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men ønsker gjerne at du konakter oss på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på dette sammen og finne en løsning på problemet du opplever Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg blei lovet en månedlig pris av selgeren men får en dobbelt sum på fakturaen min, har prøvd å få fiksa det i flere måneder. Men uten nytte, jeg skal si opp den avtalen så fort bindingstiden er over. Og skal absolutt ikke finne meg i å bruke dere i fremtiden eller anbefale dere for noe
Hei Mohammad Dette høres ikke helt bra ut. Her trenger vi at du kontakter oss direkte på enten chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på dette og sammen finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Glemte å sende utstyr, så jeg forsøkte å kontakte dem for å sørge for at dette var på plass før omkobling. Fikk beskjed om at det ikke var mulig å utsette omkobling. Jeg ba da om at avtalen opphørte, og sendte angrerett. Ble da oppringt og fortalt at jeg kunne fortsette å bruke Telenors utstyr etter omkobling, det skulle gå helt fint-og det gjorde det selvsagt ikke. Nå får jeg ingen svar for å få linja tilbake til Telenor, og sitter uten internett. Mitt beste tips er å holde seg langt unna!
Hei Tom Slik skal det absolutt ikke være. Her ønsker vi at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Ble lovet en ting av selgeren som var på døren, når det ble levert viser det seg at det overhodet ikke samsvarer med hva selger oppga. Og da var angrefrist gått ut.
Hei, dette hørtes jo ikke bra ut. Hvis du kan ta kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 så kan vi få sjekket opp i avviket og avtalen og rettet opp i eventuell feil. Får dessverre ikke sjekket opp i dette noe videre her. Mvh GlobalConnect/Preben