GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har 1000 mb i dag, ønsker mindre men er ikke mulig og få endret dette. Jeg bor alene trenger ikke 1000 mb
Hei, det skal være mulig og få lavere hastighet hvis du ønsker dette. Men ofte er faktisk 1000 det billigste du får hos oss med kampanjepris. Hvis du ikke får endret dette på min side kan du og nå oss på 38 99 01 00 tastevalg 2 for endring av abonnement. De kan tilby feks 100 istedenfor. Mvh GlobalConnect/Preben
Har bare behov for minste mbit linje og må betale 600 kr måneden, blir litt drøyt får en 5 mbit linje!
Hei, hvis du ringer inn til oss på 38 99 01 00 tastevalg 2 har vi ofte kampanjer som kan gi en lavere pris. Disse laveste linjene er det vanligvis ikke noe lavere priser på. Men dette kan man få på høyere hastighet, som ofte da gir mer for en lavere pris. Mvh GlobalConnect/Preben
Da installerings folka, kom og dro ... trodde jeg at NÅ skulle alt vær i orden .. men nope ... jeg fikk 1gbit linje ... og det tok dem 6 mdr... før jeg endelig fikk det jeg hadde bestillt/betalt for ....riktig nok ... refunderte de 2 av månedene .... men det vil alikevel si at jeg betalte for 4... men men kan vel ikke si at det .. er helt bra
Hei, dette hørtes ikke helt riktig ut nei. Mulig vi har kompensert for det som er betalt for mye, og kun da tatt betalt for 1000. Men dette er vanskelig og sjekke konkret uten og vite priser for ditt område. Hvis du ønsker en videre forklaring, evt at vi retter opp hvis vi har gjort feil. Kan du ta kontakt med oss på chat/kontaktskjema på hjemmesiden vår så sjekker vi opp i dette. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig hilsen Preben | GlobalConnect Privat
- Bestilte i juli 2021 - Diverse utsettelser på prosjektet - I oktober 2022 ga jeg beskjed om hvor fiberkabelen måtte graves ned pga andre gravearbeider på tomt. - I november 2022 ble merket opp på bakken av GlobalConnects gravere hvor kablene skulle graves ned. - Kablen ble rullet ut på rett sted. - Kabelen ble ALLIKEVEL gravd ned på FEIL STED!!! - Og kabelen lå hele 2 cm under bakken. Ingen seriøse aktører legger en fiberkabel 2 cm under bakken der det er biltrafikk!!! - Våre gravere gravde over kabelen i desember 2022 - I januar 2023 tok dere ansvar for feilen og skulle rette opp. - SIDEN HAR INGEN TING SKJEDD PÅ ET HALVT ÅR!!! - Umulig å komme gjennom på telefon. - Jeg har gitt opp, ikke kom med standardsvaret "TRENGER MER OPPLYSNINGER, vennlingst ring oss". NEI, jeg får ikke ringt dere, for dere svarer ikke!!! Hold dere langt unna dette useriøse firmaet!
Hei Torbjørn, jeg får ikke sjekket opp i saken med kun et fornavn her. Men hvis du ikke når oss på telefon har vi både epost og chat tilgjengelig. Begge deler ligger på hjemmesiden vår. Her kan du og laste opp bilder hvis du anser dette som passende, høres jo ut som noe har stoppet opp her. Men det får jeg dessverre ikke sjekket her. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig hilsen Preben | GlobalConnect Privat
Ble lovet bredbånd høsten 2022, men siste beskjed i juli 2023 er at det ikke kommer til å skje noe inneværende år. Det er heller ikke mulig å få kansellert avtalen uten kostnad. Et godt råd: Ligg unna Global Connect!
Hei Torbjørn. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt. Her ønsker vi å sjekke hva som har skjedd. Det er derfor fint om du kan ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside side Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Brukt Globalconnect i ca 1 år. Hvert problem fritt for min del etter jeg byttet fra Telenor. Har mye bedre dekning på wifi med det nye wifi 6 utstyret jeg har blitt tilsendt. Absolutt å anbefale.
Hei Inge. Takk for din fine tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med tjensten og servicen vår. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Ingen god opplevelse som ny kunde. Ubrukelig vare da den er uforutsigbar og ustabil. Vanskelig å komme i kontakt med kundesenter på tlf og ikke svar på henv på chat.
Hei TI Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Her ønsker vi å sjekke hva som har skjedd og finne en løsning på problemene du opplever. Her har vi behov for at du tar direkte kontakt med oss slik at vi får gjennomført et feilsøk med deg. for å gjennomøfre feiløsket må ddu være hjemme og i nærheten av utstyret. Det er derfor fint om du tar kontakt på telefon 38990100 eller på chat via vår hjemmeside når du er hjemme. Vi er oppe til kl 21.00 Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Rask oppretting av internettavtale. Ustabilt internett. Spesielt etter kl23.
Hei, Jeg ønsker at du kontakter oss slik at vi kan sjekke opp i dette problemet for deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Firma med mange navn. Kabler som ble lovet å være i bakken, henger i lufta og er til tider svært ustabilt ved vind. Særdeles mye rot og trusler om stenging av anlegg til flere av våre bygg pga deres eget fakturarot. Alle fakturaer er betalt i henhold til avtale via vårt regnskapskontor. Feil i epostadresse og ventetid på flere timer på telefon, selv med viderekobling fra Gothia som forsøker å få svar fra dem også. Når man endelig kommer igjennom så blir linjen brutt? de legger på? legger de på. Dette har skjedd oss flere ganger så må man ringe opp igjen. Da dette nå er tredje gang vi må bruke flere timer på å få rettet opp feil hos dem ved feil i faktura, er vel eneste utvei å få satt opp ny leverandør. Hvor går grensen for at man skal kunne sende motfaktura til slike firma for tapt arbeidstid?
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Det har vært en del ventetid hos oss i det siste, men når du kommer frem så skal vi hjelpe deg med det du trenger hjelp til. Gjerne kontakt oss igjen for nå har mye av trafikken gått ned. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Forferdelig useriøse. Frarådes på det sterkeste da de lyver og ikke holder avtaler.
Hei Jens, Ønsker at du tar kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Venlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Jeg har , enten via telefon eller gjennom "min Side" sagt opp abonnementet mitt fra 15,7. ifb med flytting, og dessverre ikke registrert at bekreftelsen jeg mottok på epost anga 30.6. som oppsigelsesdag. Det var ingen på vakt i chat i helgen som kunne hjelpe, og etter ca 3 timers ventetid fikk jeg idag kontakt med vennlig selger på tlf som kunne opplyse at ENESTE måte å få nett tilbake gjennom Global Connect var å inngå NY avale med 12 mnd Bindingstid!!! (Helt uaktuelt selvsagt siden jeg skal flytte) -Jeg har allerede vært "bundet"! til Globalconnect i årevis, og synes dette er usedvanlig lite fleksibelt. I tillegg opplyser selger når jeg ber om å få snakke med hans overordnede, at vedkommende verken snakker med kunder i telefon, eller kan oppgi epostadresse. Her bør dere snarest legge inn en funksjon der man kan rette opp feil, og få inn 2 ukers ekstra betaling for abo som er avsluttet for tidlig, uten å gjøre det urimelig vanskelig for både kunde og selger.
Hei Inger. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi har tatt dette videre for å se om det er mulighet med en slik funksjon i fremtiden. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Jeg må ringe hver eneste måned fordi jeg blir overfakturert. De sier de har fikset det hver gang jeg prater med de, men neste regning har vært for høy, hver eneste må ed jeg har vært kunde hos Global Connect
Hei Hallvard. Først må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket dette og fikset problemet med faktureringen. Vennlig hilsen Vilde | Globalconncet privat
Selgeren på døra lovet en masse. Da angrerett har gått ut kommer deler av utstyret. Da ser jeg fort at dette ikke var hva jeg ble lovet. Sitter i kø i timesvis og avslutter mitt forhold hos globalconnect før jeg har fått Internett hos dem pga jeg ikke fikk hva jeg var forespeilet. Jeg får da regning på 4500kr fra dem for oppsigelse etter angrerett. Ganske lurt og gi utstyr og linje etter angrerett har gått ut. Rein svindel det her. Hold dere langt unna og smell døra i fjeset på de hvis dere ser selgere fra globalconnect. De lover en masse som du ikke får. Informerer lite også
Hei Alex. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss. Når det kommer til angrerett gjelder dette 14 dager fra bestillingsdato. Dersom man sier opp tjenesten etter angrefristens utløp og før tjenesten er blitt levert vil det forekomme et annulleringsgebyr. Dette er informert om i både kontrakt samt våre avtalevilkår. Dersom du har blitt lovet ting som ikke stemmer ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp i dette. Ventetiden på telefon har dessverre vært litt lengre de siste ukene grunnet mye pågang, men vi er også tilgjengelig på chat og mail. Det er derfor fint om du får sendt over det selger har lovet til oss slik at vi får sjekket opp i dette. Med ønske om en fin dag Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
HomeNet og Globalconnect har fått mange varsler om at deres løsning ikke er stabil. De har ikke vært på ballen for å fikse problemet vi opplever. Dårlig kundeopplevelse.
Hei, For å kunne hjelpe deg bedre så ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan være mer på ballen og fikse den ustabiliteten du opplever. Vennlig Hilsen Feda | Kundeservice
Ringer to ganger blir lovet at GC hører fra seg. Ikke hørt noe etter 3 uke
Hei, Beklager at du har en slik opplevelse, her er det fort noe som ikke stemmer helt. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din. Gjerne kontakt oss på telefon, chat eller mail så skal vi få løst problemet ditt sammen! Ønsker deg en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect
Det tilsendte utstyret virker ikke, og etter en ubehagelig samtale med GlobalConnekt ble avtalen terminert, men de låser forbindelsen i to mnd.
Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Trist å høre at du terminerte avtale da vi kunne sikkert fått dette til å fungere sammen med deg. Om du ønsker så anbefaler jeg at du ringer inn til oss så skal vi hjelpe deg med å få dette til å fungere. Vennlig hilsen Feda | Globalconnect Privat