NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei og stabil leverandør, spotprisavtale til innkjøpspris viser seg etter gjentatte kontroller oppmot andre selskaper å være en ok avtale.
Hei Christine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er kjempe førnøyd med Norges energi. Har ikke vert borti et bedre kundesrvice en det dem har. Har hver gang jeg har ring fått svar på akkurat det jeg spurte om, ikke noe snakk frem og tilbake om ting jeg ikke har spurt om. Har ingen ting jeg kommer på som dem kan bli bedre på. Er bar 100% fornød. Det beste strøm selskapet jeg har brukt og anbefaler det til alle i min familie og venner.
Hei Stein, Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Har grei daglig oversikt. Ser forbruk og timepris. Ser månedsforbruk og forventet årsresultat.
Hei Harry! Så flott å høre at du er fornøyd oversikten over strømavtalen din hos ossm skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan nå vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
De har prisfrys men syntes den er for høy i forhold til hva de etter som jeg har forstått i forhold til hva de selv betaler for strømmen de selger.Følger med fordi jeg bruker prisfrys selv,men det er litt tidlig å se om det lønner seg de neste to måneder.Har hatt god pris de forrige to måneder,så jeg er spent på hvordan prisene blir etter hvert.Det var et stort hopp fra de to forrige måneder i forhold til de to neste måneder,(september/oktober).Håper det bedrer seg til tross for strømstøtte da jeg har uførepensjon/minstepensjon.Ellers er det bra at de har prisfrys selv om det er en gambling.De kunne godt hatt en gunstig fastpris men de fleste selskaper har etter det jeg har skjønt gått bort ifra den ordningen.NorgesEnergi har heldigvis kun ett fast pålegg og det er veldig bra.
Hei Odd A, Prissikring gir deg mulighet til å binde strømprisen i utsatte perioder hvor strømprisen ofte øker. Ettersom at tilbudet sendes ut i forkant av fastprisperioden vil vi aldri kunne garantere at prisen vil være lønnsom, men prisen skal være gunsig ifht våre prognoser. Dette er bakgrunnen for hvorfor fastprisen kun tilbys i 2 måneder. Den senere tiden har strømprisene økt betydelig, og derfor er fastprisen for september/oktober også høyere enn normalt. Mange av våre kunder synes likevel det er godt å ha en forutsigbar pris i perioden. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Styr unna Norgesenergi og ihvertfall strømkonto. Dette selskapet driver ren svindel, lurer folk og ringer å maser i hytt og pine. Da vi bytta strømleverandør fikk vi full strømregning selvom ny strømleverandør tok over midt i måneden, noe som er totalt uakseptabelt og opptjente bonustimer som vi skulle få trekt i fra på August faktura som det så fint står har vi ikke sett snurten av, dette var før vi sa opp strømavtalen. Aldri mer Norgesenergi. Makan til Svindlerbande skal man lete lenge etter.
Hei Anders, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør - det ønsker vi selvsagt ikke. Ved bytte av leverandør vil din avtale opphøre så snart avtale hos ny leverandør er aktiv, og du vil da ikke faktureres for samme periode. Dersom du er usikker på fakturagrunnlaget må du derfor gjerne kontakte vårt kundesenter så vil vi ta en gjennomgang av faktura samt opphørsdato. Når det gjelder Bonustimen er dette vårt lojalitetsprogram. Opptjente bonustimer vil trekkes fra augustfaktura påfølgende år. Kunder som nå har fått fratrekk for bonustimer har dermed spart disse bonustimene i år 2021. Bonustimer fra 2022 vil trekkes fra augustfaktura år 2023. Når man bytter leverandør går dessverre disse opptjente timene tapt. Du kan lese mer om vilkår for bonustimen her: https://norgesenergi.no/innhold/vilkar-bonustimen/ Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Vi har betalt kr. 98 hver måneden for tjenester jeg ikke har bedt om eller ønsker, derfor bytter jeg nå strømselskap. Sjekk faktura nøye, for det begynner gratis og så begynner du å betale når du velger e-faktura. De såkalte tjenestene er Strømforsikring og Prissikrimg og koster kr. 49/styk.
Hei Marie, Våre strømtjenester er valgfrie og uten binding. Ved tilbud om strømtjenester kan man få tilbud om første måned gratis, men man skal da alltid opplyses om ordinær pris for produktet videre. Strømtjenestene vil også alltid stå oppført under oversikt over strømavtalen, samt på faktura slik at man kan ta kontakt med kundesenteret dersom det ikke er ønskelig å fortsette med produktene. Vi beklager dersom du føler du har fått utilstrekkelig informasjon om produktene. Dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Opplysende.hyggelig kundebehandler. Hjelpsomme. Ryddig.
Hei Elin, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, Ha en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi
Ble oppringt fra kundeservice som lurte på om jeg kunne svare ok på en melding om noen tilbud sånn at jeg skulle slippe å bli ringt opp ofte. jeg spurte om jeg takket ja til tilbudene ved å svare ok, det sa de at jeg ikke gjorde. nå har jeg strømforsikring, prissikring og 100% fornybar energi.
Hei Bendik, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med en av våre salgsrepresentanter. Vi setter pris på at du gir oss tilbakemelding slik at vi kan ta saken videre, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper på å høre fra deg! mvh Nina - NorgesEnergi
Fornøyd med pris og levering av strøm. Bruker spotpris. Prøver å spare så mye som mulig av strøm. Fint uten faste avslag,men enda bedre med en lavere pris på strøm.
Hei Inger, Takk for en hyggelig tilbakemelding :) Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med avtalen din. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne - NorgesEnergi
Hadde et stort problem som kundeservice ryddet opp i under timen. Anbefales på det varmeste!
Hei Inger, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding -det setter vi stor pris på! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har god erfaring med Norges Energi. Jeg har benyttet NorgesEnergi i mange år det er det riktige for meg.
Hei Joffi, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har vært lojal kunde hos NorgesEnergi, og håper du fortsetter å være fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dere er dyrt. Strøm regning ikke bra. Alt for dyrt med strøm. Men jeg skal forlate dere snart.
Hei Texzo, Strømprisene er dessverre svært høye i disse dager. Da dette er selve markedsprisen for strøm, kan vi dessverre ikke påvirke prisen men vi kan sørge for at du har den beste avtalen vi kan tilby. Håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter, så tar vi gjerne en gjennomgang av din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Ryddige på kundeservice (når du får kontakt) jeg hadde de fra 2008 -2022 på en stor generasjonsbolig Tok de med til to nye hus. Norgesenergi er seriøse
Hei Hans, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. mvh Nina - NorgesEnergi
Etter bindingstiden har jeg blitt overført til en avtale som har tilsynelatende samme navn som deres beste avtale, men med et høyere påslag. I tillegg har de sluttet med å tilby samlet faktura. De reklamerer med prisgaranti, men utelater å informere om at denne må du melde inn på ny hver eneste måned, og alltid mot en ny aktør.
Hei Tottoen, Dersom strømavtalen endres etter en kampanjeperiode skal man alltid få god informasjon om vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse. Man varsles også via mail ved endt kampanjeperiode om overgangen til ny strømavtale slik at man til enhver tid kan kontakte kundesenteret dersom man ønsker å endre strømavtale. Dersom du har spørsmål vedrørende din nye strømavtale, eventuelt om du ønsker å endre strømavtalen din må du derfor gjerne kontakte vårt kundesenter. Baser på det du skriver, antar jeg at du sikter til vårt tilbud om Prismatch. Dersom man får tilbud om en rimeligere spotprisavtale, matcher vi prisen. Det stemmer at man ikke kan matche samme avtale flere ganger, og våre vilkår står alltid oppført på vår hjemmeside: https://norgesenergi.no/kampanje/prismatch/ Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80 dersom du har spørsmål vedrørende din nye strømavtale, eventuelt om du har spørsmål vedrørende Prismatch. Mvh Nina - NorgesEnergi
Fint med strømkonto. Priser og faktura og hvor mye som står igjen på konto kan være litt uoversiktlig. Ellers godt fornøyd.
Hei Atle, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Dersom du har spørsmål vedrørende din Strømkonto, må du gjerne kontakte vårt kundesenter, så tar vi gjennomgang. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
I disse tider da mange i Norge har dyr strøm, har jeg så billig strøm som aldri før! Så da må jeg jo være veldig fornøyd!
Hei Liv S, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! mvh Nina - NorgesEnergi