Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trodde kriminelle handlinger var straffbart i Norge. Skygg langt unna Vardia forsikring. Hyggelige pusete selgere blir som ulver i skadeoppgjør. Her er det garantert ingen ting å hente ved skade.
Har brukt dem i ca 5 år. Aldri trengt dem før vannskade på bil etter en kraftig storm med mye nedbør. Skaden var kostbar å få tilbake til original stand. Da var det blankt avslag. Dette fikk jeg da vite via verkstedet. De kan nok skryte av lave priser men det hjelper deg ikke når du trenger dem
Jeg har prøvd og få kontakt med dere VARDIA tlf 75400300 Jeg ønsker en samtale med en av deres agenter angående min total forsikring.
Hunden min klarte i går kveld å bite seg selv slik at øvre hjørnetann stakk ut gjennom kinnet. Dro selvsagt rett til dyrlegen, hvor hunden ble bedøvet og sydd, samt fikk med medisiner hjem. Jeg betalte dyrlegen selv, da dyrlegen ikke hadde direkteoppgjørsavtale med Vardia. Dyrlegen mailet deretter regningen og epikrisen til meg, slik at jeg kunne kontakte Vardia i dag og videresende dokumentasjonen. Ringte Vardia og fikk snakke med en forsikringsagent. Han spurte om hva som hadde skjedd, og hva jeg måtte betale. Jeg leste opp hva det sto på regningen, og sa at jeg kunne sende dokumentasjonen til ham. Men det trengte jeg ikke, sa han, og fortalte videre at jeg bare trengte å oppgi kontonummeret mitt. Så satte han pr omgående over det beløpet som forsikringen dekket etter at egenandelen var trukket fra. Han ba meg så om å beholde kvitteringen i et halvt års tid i tilfelle selskapet senere måtte ha dokumentasjon ved en eventuell revisjon. Bedre og raskere service enn dette kan man ikke få, med mindre selskapet har en avtale med dyrlegen om direkteoppgjør da, selvsagt. En absolutt veldig positiv opplevelse for meg som forsikringstaker! Kan absolutt anbefale Vardia til andre, hvilket jeg forsåvidt allerede gjorde rett etter telefonsamtalen med forsikringsagenten. Ringte da et familiemedlem som også har hund og tipset om den gode servicen i mitt forsikringsselskap, da det slett ikke alltid går så raskt å få tilbake utlegg man har hatt. Så i morgen blir det sannsynligvis enda et familiemedlem som går over til Vardia!
For mye venting på telefoner, stadig nye fakturaer, i steden for alt på en faktura.
Holder fremdeles på med et skadeoppgjør jeg startet opp i mai, nå har det gått snart fire mnd. I tillegg sendte de et selskap de samarbeidet med som påsto at jeg løy om skaden. Bytter selskap nå. Cecilie
Huset til min gamle mor har i flere år vært forsikret hos Vardia. Huset skulle selges i fbm at hun måtte flytte på sykehjem. Det ble da i den forbindelse dessverre oppdaget vannlekkasje i sokkelleiligheten. Skaden ble meldt - etter MANGE purringer og etter ei uke ankom noen fra et samarbeidende firma og utbedret lekkasjen. Deretter startet henvendelsene, både pr. telefon og mail, for å få gjennomført takst og videre tiltak før huset ble solgt. Rådgiverne som vi snakket med var lite etterrettelige, ga aldri skriftlige tilbakemeldinger underveis (til tross for at vi sendte mailen og bad om skriftlige tilbakemeldinger)! Etter hvert bad jeg om å få snakke med ledelse i selskapet, noe rådgiverne etter alle kunstens regler klarte å forhindre oss fra! Snakk om arroganse! ETTER NESTEN 2,5 MÅNEDER og ditto mange purringer, kom avslaget. I mellomtiden kunne det ikke gjøres tiltak i påvente av takst og avklaringer! Jeg føler meg overbevist om at dette selskapet driver med utmattelsesstrategi i fbm skadeoppgjør. Vi pårørende har ikke energi til å klage på deres beslutning, eller ha videre dialog med dem på noe vis. Med bakgrunn i våre erfaringer med Vardia, ADVARER VI ANDRE MOT Å ETABLERE, ELLER FORTSETTE, ET KUNDEFORHOLD MED VARDIA! Det er når skaden skjer at du vet hva slags forsikringsselskap du har! Vardia er elendig! :)
God service, hyggelige og veldig hjelpsom. Fikk hjelp med en gang etter skaden skjedde. ANBEFALER PÅ DET STERKESTE.
Har alle forsikringer hos vardia. Dem har utrolig bra pris og dekningen vi har er solid. Skadeoppgjør er fantastisk. Hurtig hjelp og kjapp behandlingen. Eneste minus er kanskje normal åpningstid (men fortsatt mulig å få tak i deres samarbeidspartnere Falck, som hjelper deg ved behov). Tommel opp og mer til.
Alt er greit helt til man trenger hjelp. Foreldrene mine benyttet seg av dette selskapet fordi de hadde en god og billig reiseforsikring, trodde de... Da min mor ble innlagt på sykehus i utlandet ble saken håndtert av Falck på deres vegne. Etter flere dager ble hun fortalt at de ikke ville dekke oppholdet likevel. De lyver om fastlegens erklæring, og de lyver om sykehusets oppfatning av saken. Når vi så klager gidder de ikke behandle saken. Har aldri vært borti et så hårreisende kynisk selskap. De spekulerer i at gamle, syke mennesker aksepterer avslag fordi de ikke orker å gå gjennom en klagebehandling, eller fordi de tror forsikringsselskapet er anstendig. Anbefaler alle å holde seg langt unna!
Alle (forsikrings)saker har to sider, og jeg har ingen problemer med at ting ikke nødvendigvis er like svart-hvitt som vi gjerne ofte selv tror. Når det er sagt havnet vi i en situasjon der vi ble påkjørt i siden av en annen bil, som stakk av fra åstedet og først senere meldte seg for politiet (som da hadde ute en etterlysning i avisen og på Twitter) og erkjente forholdet. Vi hadde også vitne i bilen bak oss som selv meldte seg for å hjelpe til. For oss virket dette derfor som en soleklar sak. Men, 3 måneder senere er saken fortsatt ikke løst, vi har vært nødt til å betale egenandel på 4000, og vi får ikke kontakt med Vardia tross gjentatte eposter. Vi har selvfølgelig skiftet selskap, og anbefaler deg til å tenke deg nøye om hvorvidt dette selskapet er det du egentlig er på jakt etter.
LANG saksbehandlings tid! 2 månader på forsikring og klagesak. Kvar einaste gang eg såg framgang i saksbehandlingen var når eg låg flere dager på rad på telefonen og purret og det måtte eg gjere fleire ganger. og når første avslaget blei motbevist av meg so fant dei på nytt årsak til å avslå saken min
Fikk den årlige fornyingen. Jeg har hus-innbo, bil, båt, helårs reise og en bolig jeg leier ut 2 leiligheter.For 2017/18 betalte jeg 33 tusen for et år. Nytt forslag uten noen endringer for 2018/19 var 55 tusen. Da ble det å bytte ut Vardia.
Bra med dette selskap - kun pris som var lavere enn hos konkurrenter. Ellers kunde service, sak behandling og spesielt - avsluttende periode (inkludert ikke avtalt fakturering) var dårligste opplevelse av alle forsikrings selskap som jeg har hatt. På det sterkeste anbefaler å vurdere om å betale noen kroner ekstra i måneden enn å velge lavpris som inkluderer masse problemer.