Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fortum
3.5
1 140 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
1 140 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#14
Utmerket
Fortum er rangert
#14 av 82 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 140 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
373
161
83
68
455
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyre avtaler

Omtale av  Linda

Dyrt og mye ekstra man betaler for. Skal bytte til en annen leverandør. Ringer og forsøker å få deg til å bytte til dyrere avtaler.

Svar fra Fortum
10.10.2023 11:10

Hei, Det er veldig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse hos oss. Vi setter pris på din tilbakemelding og vi takker for at du melder ifra til oss. Ta gjerne kontakt med oss på https://strom.fortum.no/kundeservice så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Ønsker deg en fin dag videre Mvh, Fortum Strøm

Feilaktig informasjon

Omtale av  Kent

Useriøst strømpriser som er tilbakeslag for kunden når første regningen ankommer

Svar fra Fortum
02.10.2023 14:14

Når du har en spotprisavtale har du direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Nord Pool viser prisen uten mva. Forbruket summeres før det deles på totalt antall KWh slik at du får din gjennomsnittspris som én linje på fakturaen. Prisen du ender på er med andre ord avhengig av når på døgnet strømmen blir brukt. Har du flere spørsmål angående ditt forbruk kan du kontakte oss direkte på chat, telefon eller epost. Mvh, Fortum Strøm

Fortum, tidligere gjennom OBOS-avtale

Omtale av  Mona

Gode erfaringer, men nå har OBOS sagt opp avtalen med Fortum, derfor ønsker jeg å bytte. Nå har OBOS ny avtale med ELEKT, bør jeg bytte? Ishavskraft har tilbud på "Strømavtale for pensjonister".

Svar fra Fortum
03.10.2023 12:34

Hei Mona! Det stemmer at OBOS medlemsavtale hos oss har blitt avviklet. For brukere som har hatt prisgaranti tilhørende avtalen vil man forholde seg videre til samme avtalevilkår og pris ut garantiperioden. Ingen av våre avtaler, verken nye eller eldre, har bindingstid el, så du står naturligvis fritt til å endre din avtale og leverandør som du selv ønsker. Kontakt oss gjerne direkte dersom du ønsker en gjennomgang av din nåværende avtale, samt potensiell optimalisering. Vi kan nåes direkte via tlf; 21494949 og epost; [email protected], samt via chat på nettsiden vår. Vi bistår deg gjerne gjennom din foretrukne kanal! Vennlig hilsen Fortum

Evige oppringninger

Omtale av  Anonym

Blir stadig oppringt av disse, med ulikt nummer hver gang. Første gangene de ringte fikk de det til å virke som om det var nødvendig for meg å inngå denne strømavtalen, og ble pushet ganske sterkt til å akseptere strømavtalen da jeg har startet opp ENK. Sa tydelig i fra at jeg ikke var interessert, men dette hadde de vanskelig for å akseptere.

Svar fra Fortum
27.09.2023 12:56

Hei, Det er veldig leit å høre at du har mottatt flere uønskede opprigninger fra oss. Dersom du ikke ønsker å bli kontaktet av oss kan du reservere telefonnummeret ditt via denne linken: https://strom.fortum.no/reservasjon. Det kan ta opp til 30 dager før endringen er registrert, men vi håper du ikke mottar mer uønsket kommunikasjon fra oss. Bare å kontakte oss om du har flere spørsmål. Ønsker deg en fin dag videre Mvh, Fortum Strøm

Uakseptabel kundeservice og ekstremt dårlig deal.

Omtale av  Alexander

Flyttet nylig til en leilighet hvor jeg for første gang i livet mitt måtte tegne eget strømabonnement. Selvfølgelig så ringer jo Fortum i ett, og gir meg en half-assed forklaring over telefon mens jeg sitter på kontoret og egentlig ikke har tid til dette. Viser seg at jeg klarte å lande en avtale hos de. Denne sendte jeg inn angrerettsskjema på hele 4 dager FØR avtalen skulle gå i gang. Selvfølgelig så klarte de ikke å avbestille den, tross jeg fikk svar at jeg avbestilte før avtalt oppstart og at det ble behandlet. Litt senere så blir jeg tvungsflyttet fra min nye strømleverandør, TILBAKE TIL FORTUM? Så da skriver jeg tilbake til de på nytt. Nå sier de at det har skjedd en feil og at de melder det videre øyeblikkelig. Da trodde jeg det skulle gå i orden. Nå har det gått over en måned og da kom selvfølgelig fakturaen fra FORTUM? Dette er ikke akseptabelt. Jeg jobber på servicedesk og er godt kjent med saksbehandling. Det å ikke klare å oppdatere kunden din innen en måned om noe har blitt gjort i det hele tatt, eller si ifra at de fortsatt er kunde hos deg tar ikke mer enn maks 2 minutter. Fikk ikke engang vite om det var noen stor utfordring å ordne dette. Så nå må jeg betale en faktura hos en strømleverandør jeg sa nei til flere ganger, som er omtrent dobbelt så dyr som den avtalen jeg skulle ha hatt, og som jeg trodde jeg hadde. Forstår ikke hvordan de kan holde på sånn, virker som om fokuset deres er på å lure folk inn i avtaler de ikke har lyst på, og sette saksbehandling på vent så de får sendt ut fakturaene sine istedenfor å yte GOD service som gjør at folk liker dere. Hvis dette hadde blitt behandlet slik det skulle, og innen et greit tidsrom så hadde det vært like greit, jeg tar gjerne skyld i å være uerfaren med selgere og strømabonnementer, jeg er ung og dum som de sier. Men istedenfor, så pusher dere meg til å bli gretten og sur fordi det ikke virker som om god kundeservice i det hele tatt eksisterer som et mål hos dere. Kanskje OKR er noe å titte litt på internt?

Svar fra Fortum
18.09.2023 11:59

Hei Alexander! Dette er veldig leit å høre om, da det er viktig for oss at våre brukere er fornøyde med sine avtaler, samt oss som leverandør. Det er aldri vår intensjon å holde på kunder som ikke ønsker avtale hos oss, og vi har derfor bla ingen bindingstid. Ved registrert angring hos oss har man to uker på å velge ny leverandør, hvis ikke blir man ført opp på en standardavtale hos oss automatisk, da dette generelt er rimeligere enn å benytte leveringspliktig strøm fra netteier, som er alternativet dersom man ikke velger ny, ønsket leverandør. Dette står du fritt til å gjøre når du ønsker. Uten innsikt i ditt kundeforhold og saksgangen generelt er det utfordrende for oss å avgjøre om det er dette som har skjedd, men basert på den oppgitte informasjonen fremstår det slik, dersom ny avtale hos annen leverandør feks ikke har blitt registrert innen angringen er over. Man blir kun fakturert for strøm fra Nord Pool i angreperioden, og deretter ihht standardavtalen. Vi ønsker gjerne å bistå deg med dette, samt oppklare hva som har oppstått, men vi er avhengige av å motta direkte henvendelser via epost eller telefon for å bistå videre. Kontakt oss gjerne via epost; [email protected], evt via tlf; 21494949, så tar vi en titt og bistår deg med dette :)

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Telefonterror

Omtale av  L

De ringer i ett sett, og jeg vil selvfølgelig aldri i verden bruke et selskap som bedriver telefonterror på denne måten.

Svar fra Fortum
14.09.2023 07:13

Det er veldig leit at du opplever uønsket kontakt fra oss. Dersom du ikke ønsker å bli kontaktet av oss kan du reservere telefonnummeret deres via denne linken; https://strom.fortum.no/reservasjon. Det kan ta opp til 30 dager før endringen er registrert, men vi håper dere ikke mottar mer uønsket kommunikasjon fra oss.

Sleipe selgere

Omtale av  Anders

Min far fikk besøk av en selger som forsøkte å lure min far til å bytte strømselskap ved å legge en hånd på skulderen og ba om hans tillit til å bytte til Fortum, som var så mye bedre enn det han hadde. Dette var bare ett eksempel på hva som ble sagt, og det var heller ikke første gang han fikk besøk av Fortums sleipe selgere. Sendte klage til dette til Fortum, og fikk ikke svar.

Svar fra Fortum
12.09.2023 09:36

Hei Anders! Dette var veldig leit å høre om, og vi ønsker gjerne å ta en nærmere titt og bistå med dette. Det er utfordrende å vite nøyaktig hva som har skjedd her, men dersom dere har mulighet til å sende oss en direkte henvendelse, feks via epost; [email protected], så tar vi gjerne en internsjekk for å oppklare dette, samt rettstille ved behov. Vi hjelper dere gjerne, og vi beklager for denne leie opplevelsen!

Byttet strømleverandør uten samtykke

Omtale av  Trym

Hadde en helt vanlig samtale med en av deres konsulenter igår, var hverken spesielt slitsom eller pågående. Jeg fikk et tilbud, sa tydelig at det noteres ned, og at jeg skal gi beskjed dersom det blir interessant. Våkner opp dagen etter med en mail om at en strømavtale med Fortum har blitt inngått. Fryktelig lite innafor, frekt og uproft. Nei takk

Svar fra Fortum
08.09.2023 09:38

Hei Trym! Dette var leit å høre om, og vi ønsker gjerne å ta en nærmere titt på dette. Har du mulighet til å kontakte vår kundeservice-avdeling direkte slik at vi kan ta en nærmere titt, og evt rettstille dette? Det skal ikke være slik at man blir overført uten ønske, så dette vil vi gjerne bistå videre med. Vi kan nåes på tlf; 21494949 eller epost; [email protected], så ikke nøl med å kontakte oss slik at vi kan ordne opp i dette! :)

Fyr og fort skiftende tilbud forvirrende!

Omtale av  Rosemary W

Jeg ble overtalt til å skifte til bedrift kunde og det ble ikke noe bedre eller rimeligere tilbud..

Svar fra Fortum
31.08.2023 13:12

Hei Rosemary! Det er veldig leit å høre at du har hatt en opplevelse med oss som dette. Det er viktig for oss å optimalisere løsninger og muligheter for våre kunder, men det er leit å høre at dette har hatt en negativ realitet for deg. Kontakt gjerne vårt kundesenter via tlf; 21494949 eller epost; [email protected], evt [email protected] for bedriftsbistand, slik at vi kan ta en nærmere titt på omstendighetene i denne saken og forhåpentligvis finne en tilfredsstillende løsning! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum

Styr unna

Omtale av  Kalle

Elendig opplevelse som kunde, OG som potensiell kunde. Har ikke Fortum nå, men ble ringt opp og fikk tilbud. Jeg er høflig på telefon, men kundebehandler gav seg aldri, selv etter flere forsøk på å si nei takk. Mot slutten ble hen skikkelig irritert og frekk over at jeg ikke ville ha det fantastiske tilbudet deres, før hen la på da jeg var midt i en setning. Makan.

Svar fra Fortum
31.08.2023 13:20

Hei Kalle! Dette var veldig kjedelig å høre om. Slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss, og det er viktig for oss at både eksisterende og potensielle brukere av våre tjenester får et godt inntrykk, samt oppriktige svar på spørsmål ol. Vi ønsker gjerne en direkte tilbakemelding av din opplevelse, slik at vi kan benytte denne til å forbedre oss videre, samt hindre at dette oppstår igjen. Kontakt oss gjerne via tlf; 21494949 eller epost; [email protected], dersom du ønsker at vi tar dette videre. Vi beklager for denne opplevelsen, og vi håper din neste opplevelse med oss er bedre! Tusen takk for din tilbakemelding, og ønsker deg en super dag videre! Vennlig hilsen Fortum

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fortum ringer meg daglig i ukevis, fra litt ulike nr hver gang slik at det ikke hjelper å blokkere

Omtale av  Kjersti

Jeg er ikke interessert i å bytte strømselskap. Hvis jeg skulle bli det, finner jeg en leverandør selv, det blir ikke Fortum, som driver med noe som ligner telefonterror. (Ja, jeg har bedt dem slette nr mitt fra lista og ikke kontakte meg igjen. Det nytter ikke).

Svar fra Fortum
31.08.2023 13:24

Hei Kjersti! Det er veldig leit at du opplever uønsket kontakt fra oss. Dersom dere ikke ønsker å bli kontaktet av oss kan dere reservere telefonnummeret deres via denne linken; https://strom.fortum.no/reservasjon. Det kan ta opp til 30 dager før endringen er registrert, men vi håper dere ikke mottar mer uønsket kommunikasjon fra oss. Vi håper dette hjelper, og vi har full forståelse for at dette er frustrerende dersom man ikke er interessert i en endring. Vi håper telefonnummeret ditt registreres innen kort tid, slik at du ikke mottar videre uønsket kontakt. Vi beklager dette, og ønsker å oppfordre deg til å kontakte oss direkte ved videre utfordringer med dette. Vi kan nåes på tlf; 21494949 eller epost; [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Fortum

Aggressiv selger med

Omtale av  Stian

Har hatt Fortum Strøm som leverandører i litt over to år pga en ok medlemsavtale via Obos. Har vært helt OK fornøyd med Fortum som leverandør i denne perioden og de har en helt OK app, men etter at avtalen med Obos er utgått blir Fortum rett og slett altfor dyre for min del. Bruker ganske lite strøm i min lille leilighet, og da blir 49 kroner i måneden i fastgebyr et ganske høyt påslag per KWh i tillegg til at de har påslag per KWh. Føler da at Fortum Strøm priser seg helt ut av markedet. Nå som medlemsavtalen med Obos er gått ut, byttet jeg fra Fortum til Vibb som strømleverandør. Ble kort tid etterpå oppringt av det jeg opplevde som en svært aggressiv og pushy selger fra Fortum Strøm, som sa at han gjerne ville ha meg tilbake som kunde og som sa at han egentlig ikke får lov til å si det såpass direkte, men at han kunne innrømme til meg at Vibb bare var svindel og lureri og han fikk svært mange kunder tilbake igjen når de forsto hvor dårlig avtalen med Vibb egentlig var. Ifølge selgeren hadde Vibb hadde kun 0 kr påslag og 0 kr i månedsavgift i 3 måneder, og så ble angivelig avtalen betydelig dyrere og jeg kom til å angre på at jeg byttet. Oppfatter dette som ren løgn fra selgeren - da Vibb har garantert 0 kr påslag og 0 kr månedsavgift i 36 måneder. Selgeren skulle ringe meg opp igjen etter et par dager samt sende meg et skriftlig tilbud, men fikk aldri noe skriftlig tilbud og han ringte meg heller ikke opp igjen. Tipper jeg ikke hører noe mer fra ham. Alt i alt; Fortum Strøm fremstår som dyrt og de priser seg ut av markedet. Appen deres er helt OK, men gir meg ikke veldig mye nytte som er verdt prisen man betaler ekstra. Selgeren som ringte meg var aggressiv og pushy, og kom med påstander som jeg oppfatter som usanne og ganske drøye ang. Vibb. Kan ikke anbefale noen å bytte til Fortum Strøm; er vel bare å se på ratingen som Fortum Strøm har vs. ratingen Vibb har...

Svar fra Fortum
31.08.2023 13:37

Hei Stian! Takk for denne tilbakemeldingen! Det er veldig leit å høre om denne ufine opplevelsen med en av våre selgere. Det er viktig for oss å motta tilbakemeldinger som dette, da det er den beste måten for oss å ta tak i situasjoner som dette, samt hindre at de oppstår igjen. Hos oss har vi mange forskjellige avtaler, deriblandt flere uten påslag, som er gode alternativer for OBOS medlemsstrøm som ble avviklet tidligere i år. Det er derfor gode muligheter for å finne en tilsvarende avtale, selv om den ikke vil bli helt lik, men dersom dette ikke er ønsket står man selvfølgelig fri til å endre avtalen bindingsfritt slik man ønsker. Send oss gjerne en henvendelse, feks via epost; [email protected], slik at vi kan ta dette videre internt og hindre at en tilsvarende opplevelse oppstår igjen. Vi på kundesenteret hjelper deg gjerne videre! Ønsker deg en super dag videre! Vennlig hilsen Fortum

Pågående, ble redd.

Omtale av  Pettern

Dette er det værste jeg har opplevd. Pågående. Ville ikke gi seg. Truende oppførsel for å skremme meg til å godta en avtale jeg ikke kan gå i fra. Joda, 14 dager fikk jeg, men får neppe første rekning før etter 15 dager… Tilbudet var dyrere enn det jeg har i dag Jeg ble redd av oppførselen til selgeren. Han har jo adressa mi😢 Det går nok bra men jeg likte ikke denne telefonen.

Svar fra Fortum
31.08.2023 13:47

Hei Pettern! Det er veldig trist å høre at du har hatt en samtale med oss som er såpass ukomfortabel. Vi ønsker gjerne å ta en nærmere titt på dette, samt undersøke dette internt direkte med selger, men vi er da avhengige av direkte henvendelser via epost eller telefon. Dersom du har mulighet til å sende oss en epost til [email protected], evt ringe oss på tlf; 21494949, så tar vi gjerne en nærmere titt på dette og en internundersøkelse :) Vi håper du har en bedre opplevelse neste gang du er i kontakt med oss! Vennlig hilsen Fortum

Lureri

Omtale av  Stian

Styr langt unna disse avtalene de tilbyr. De opplysningene de kommer med stemmer ikke med virkeligheten. Jeg kommer til å gå videre med saken!

Svar fra Fortum
31.08.2023 13:58

Hei Stian! Dette ønsker vi gjerne å bistå deg med, men det er usikkert for oss hvilke opplysninger du har blitt utdelt som ikke er reelle. Send oss gjerne en epost via [email protected], evt kontakt oss via tlf; 21494949, slik at vi kan bistå deg med dette. Vi ønsker gjerne å ta en nærmere titt og oppklare dette videre for deg! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum

Elendig telefonsalg

Omtale av  Marius

I dag ble jeg ringt opp av en hos Fortum og ble forklart at jeg som en del av en konkurranse jeg er med i har jeg vunnet en del-premie - Strømavtale uten påslag. Jeg forklarer at vi er fornøyd med strømavtalen vi har nå i dag og at vi i utgangspunktet ikke er interessert i å bytte til en annen leverandør per dags dato, dette fordi vi også snart skal flytte og da skal ta en full gjennomgang på nytt. Jeg får da beskjed om at dette ikke er noe å tenke på fordi dette er en avtale uten påslag hvorpå jeg gir beskjed om at jeg sitter å spiser lunsj og spør derfor om han kunne sende meg informasjon på e-post slik at jeg kan gå igjennom tilbudet og ta stilling til dette når jeg er tilbake. Vedkommende sier da at han ikke kan sende meg en e-post, men at han kan sende meg en SMS. Dette godtar jeg. Han fortsetter da med å spørre om han kan ta opp samtalen slik at han får sendt SMS’en, noe jeg samtykker til. Han fortsetter med å si at at jeg <Mitt navn> bestiller strømavtale spot Smart, hvorpå jeg svarer at jeg ikke bestiller noe før jeg har lest SMS som allerede forklart. Dette godtar han og fortsetter med sin standardtekst. Når jeg får SMS’en sier jeg at jeg skal lese igjennom den når jeg er tilbake fra lunsj og har fått gått igjennom avtalen. Han sier da at jeg må svare ‘JA’ med engang, slik at han får sendt med en e-post. Dette sier jeg at jeg ikke kommer til å gjøre og påpeker at jeg begynner å bli irritert / sint, dette på grunn av hans pågåenhet og mangel på forståelse på at jeg vil gå igjennom avtalen før jeg godkjenner noe som helst. Han fortsetter da med å si at dette ikke er noe å tenke på siden det er uten påslag hvorpå jeg legger på. Jeg har fått denne SMS’en hvor jeg må svare ja på bestillingen. Men etter å ha gått igjennom min nåværende og den jeg ble presentert er det tydelig at avtalen fra Fortum er mye dårligere. De skal ha 89kr i fast avgift per mnd, Tibber tar 31,20kr. I juni så betaler jeg 4,88kr i påslag. En differanse på 52,92kr før vi har betalt for selve forbruket der altså.

Svar fra Fortum
31.08.2023 14:07

Hei Marius! Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Slik som dette skal det naturligvis ikke være, og vi ønsker gjerne å ta en nærmere titt på dette direkte med selgeren involvert ol. Dersom du kan sende denne informasjonen, og gjerne ditt telefonnummer, i en epost til oss; [email protected], så kan vi undersøke dette nærmere og hindre at tilsvarende hendelse oppstår igjen. Med Spot Smart har man forøvrig ingen påslag, kun fastbeløp på 89kr/mnd. Dersom man feks har høyt forbruk er det ofte fortrinnsmessig med en avtale uten påslag, da høyere påslag fører til høyere fakturasum. Med denne avtalen vil man kun betale 89kr/mnd + strøm benyttet til spotpris hentet fra Nord Pool. Dette er i utgangspunktet en veldig god avtale, men det skal selvfølgelig ikke prosesseres eller kommuniseres tilsvarende metoden du oppgir ovenfor. Kontakt oss gjerne direkte via tlf; 21494949 eller epost; [email protected], slik at vi kan håndtere dette videre internt. Vi beklager denne leie opplevelsen, og håper du får en bedre opplevelse med oss neste gang. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Fortum

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Falsk faktura

Omtale av  Anders

Får tilsendt fakturaer selv etter oppsigelse. Har snakket med kundeservice gjentatte ganger, men faktura kommer hver måned. Legger også til tillegstjenester uten å høre med kunde først.

Svar fra Fortum
31.08.2023 14:12

Hei Anders! På bakgrunn av vår etterskuddsfakturering mottar man ofte bla sluttavregning i faktureringsperioden etter oppsigelsesdato. Vi har også noen tjenester man kan benytte seg av uten en strømkontrakt hos oss, men disse, på lik linje med andre tjenester, må vi innhente aksept for å få bekreftet at endringene er ønsket. Det er utfordrende for oss å uttale oss om hva som har skjedd i ditt tilfelle uten videre informasjon om kundeforhold ol, noe vi ikke kan utgi eller motta i offentlige kanaler som dette. Vi beklager dette. Vi håper dette har blitt løsnet opp i, og at du har mottatt ønskede svar, men kontakt oss gjerne via tlf; 21494949 eller epost; [email protected] dersom vi kan bistå deg videre med dette!

Har tilegnet profilen
Fortum deltar på Bytt.no

Fortum har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fortum besvarer omtaler

Fortum har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fortum ønsker tilbakemeldinger

Fortum benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR