Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei nok som strømselskap sikkert, men sender sms’es i hytt og pine. Når man ønsker å anmelde havner man på sider der man i det vide og brede må gi tilbakemelding på hvordan selgerne deres gjør det. Setter lite pris på å bli lurt inn i kundeundersøkelser.
Hei Johan, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du har en negativ opplevelse av våre selgere og smser. Vi jobber alltid med å forbedre oss og ønsker derfor å få en bedre forståelse på hva som gjør det misfornøyd, og hvilke smser du henviser til. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon eller epost, slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Du ser alt spesifert ble anbefalt gjennom familie og fikk rabatt for vegge når hun vervet meh
Hei Zubeyde, Tusen takk for fantastisk omtale. Det er veldig hyggelig å høre du ble anbefalt oss igjennom familie. Tusen takk for at du valgte oss som din strømleverandør. Du må ta kontakt om du har noen spørsmål, vi er klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fungerer tilfredstillende for mitt kundeforhold i selskapet.
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er ikke greit at dere har 12 måneders oppsigelse tid! De har ikke den konkurrenten jeg ønsker å bruke!
Hei Vidar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. Oppsigelsestid på bedriftsavtale er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Gjerne ta kontakt med [email protected] eller 21494949 om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God informasjon på app om strømpris, forbruk og ststedtikk.
Hei Jarle, Tusen takk for omtalen. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med informasjonen i appen om strømpriser og forbruk. Det er viktig for oss at appen er informativ og brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig app: Jeg bruker app'en for å styre strømforbuket, men pga dårlig framstilling av data, og veldig treg oppdatering fungerte det dårlig!
Hei Anne, Tusen takk for din tilbakemelding. Så leit å høre appen ikke sto til forventningene. Vi beklager for de ulempene du har opplevd. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Her i huset har vi opplevd vår avtale som positiv og bruker app'en aktivt når det er behov for å planlegge toppene.
Hei Harald, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med din strømavtale og appen. Det er hyggelig å høre appen oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig god og hyggelig service!Ekstra hyggelig svar fra vedkommende som svarte meg!
Hei Svanhild, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk. Vi jobber kontinuelig med å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med raskt å få svar fra kundeservice.
Hei Jan, Tusen takk for fin omtale. Vi jobber kontinuelig med å ha kortest mulig behandlingstid. Derfor er det ekstra hyggelig å høre du er fornøyd med ventetiden hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes det er leit at man må bytte leverandør for at dere skal tilby den beste avtalen dere har.
Hei Fred, Det er leit å høre du opplever det slik. På våre nettsider er alle avtaler eller/ og tjenester som er lansert informert. Selv om vi forstår at situasjonen kan være frustrerende har vi dessverre ikke anledning til å varsle hele kundebasen om nye avtaler. Derfor har vi en nettside hvor våre tjenester og strømavtaler er informert. Bare å ta kontakt om du ønsker å bli kunde igjen, så kan vi hjelpe med bestilling. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd, servicen er veldig høflig og hjelpsom🌹
Hei Anna, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice. God kundeservice er høyt prioritert hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var i kontakt i dag vedr oppsigelsesgebyr. Hadde tidl tlf fra dere hvor en saksbehandler var direkte ufin og snakket i munnen på meg hele tiden. Saksbehandlerne i dag var høflige og skulle undersøke saken. Noen løsning er ennå ikke i orden.
Hei Sidsel, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om din opplevelse i møte med vårt kundesenter. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Hvis du fortsatt ikke har fått en løsning i saken, gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har ikke noe spesielt å meddele. Enklere fakturarutiner enn den forrige avtalen jeg hadde hos dere
Hei Jan, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med fakturarutinene. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Sørg for å dobbelt/trippel sjekke at registreringen har gått igjennom. Selvom du har fått melding betyr det ikke at du er registrert. Når du først er inne med riktig avtale så er det den beste der ute.
Hei Dennis, Tusen takk for omtalen. Hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har med oss. Vi tar til oss tilbakemeldingen om prosessen ved registrering. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er godt fornøyd med Fortum, veldig grei nettside og fakturaen er lett å forstå.
Hei Walle, Tusen takk for fin omtale. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med nettsiden og fakturaoversikten. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Bare å gi beskjed om det er noe du lurer på! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Greit å forholde seg til. Prisene kunne vært lavere og mer jevne.
Hei Lars, Tusen takk for omtalen. Prisene på strøm er det kraftbørsen Nord Pool som bestemmer og ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke. Som strømleverandør er vi forpliktet til å kjøpe strøm på kraftbørsen til gjeldende priser. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Så kan vi finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm